|

اولین ویدیو جنجالی از خانم بازیگر؛ ریحانه بعد از حجاب لباس را هم کنار می گذارد؟

ریحانه پارسا بعد از کشف حجاب برای نخستین بار ویدیویی برهنه از خود در اینستاگرام منتشر کرد. معلوم نیست که حاشیه های ریحانه پارسا تا کجا…

لینک کوتاه کپی شد
16

ریحانه پارسا هر روز بیشتر در منجلاب فرو می رود و بعد از مصاحبه با رسانه های ضد انقلاب و کشف حجاب و ماجراهایی که با تیم قماربازان ترکیه داشت حالا ویدیویی برهنه از خود منتشر کرده و دیگر تمام پل های پشت سرش را خراب کرد.

ماجرای انتشار تصویر برهنه ریحانه پارسا

ریحانه پارسا، بازیگر و چهره جنجالی این روزهای شبکه های اجتماعی است که اخیرا به ترکیه مهاجرت کرده در ماه های اخیر زندگی پارسا با حواشی بسیاری همراه بوده از ازدواج جنجالی وی با مهدی کوشکی و سپس جدایی و اخیرا هم ادعاهای او در خصوص ازدواج سفیدش گرفته تا صحبت هایی در خصوص رابطه او با پویان مختاری و محسن افشانی و لایو اینستاگرامیش با مسیح علینژاد که بسیار پر سر و صدا بوده اما انگار حواشی زندگی پارسا تمام شدنی نیست این بازیگر جوان و پر حاشیه چند ساعت پیش عکسی در صفحه اینستاگرامش با بالاتنه نیمه برهنه منتشر کرده که مطمئنا می تواند برای او دردسرساز شود.

ازدواج سفید ریحانه پارسا با مهدی کوشکی

یکی از جنجال های زندگی شخصی پارسا ماجرای ازدواج با مهدی کوشکی و جدایی اش از او بود. او در این باره گفت: اسفند ۹۸ با مهدی کوشکی دوست بودم اما ازدواج ما سفید بود. هیچ وقت با کوشکی عقد نکرده بودم و شناسنامه ام سفید است. مجبور بودم به همه بگویم که ازدواج کرده ام تا از نگاه همکارانم در امان باشم. من مجبور بودم که بگویم شوهر دارم. به همه گفته بودم که ازدواج کرده ام که در امان باشم. اما وقتی رابطه ما علنی شد، تماس های تلفنی شروع شد و …

پیشنهاد می شود: ریحانه ارسا و مهدی کوشکی زنا کردند؟

ریحانه پارسا به دنبال پناهندگی آمریکا است؟

پارسا که مدتی است در ترکیه به سر می برد هفته ی گذشته در میانه ی لایو اینستاگرامی خود یکباره کشف حجاب کرد. پس از این اتفاق او گفت این واقعی ترین تصویر او است و باید اینگونه پذیرفته شود. پارسا همچنین گفت دیگر تصمیم به بازگشت به ایران و فعالیت در سینمای آن را ندارد و پل های پشت سر خود را به عمد خراب کرد تا مسیر اشتباهی که رفته بود را دیگر تکرار نکند. ریحانه پارسا تأکید کرد قصد ایستادن رو به روی هیچ چیزی را ندارد و تنها به دنبال دغدغه های شخصی خود و آرامش است.

اولین ویدیو جنجالی از خانم بازیگر؛ ریحانه بعد از حجاب لباس را هم کنار می گذارد؟

ریحانه پارسا بعد از پویان مختاری به دنبال رابطه با امیر تتلو؟

ریحانه پارسا در روزهای اخیر با پویان مختاری دعوای اینستاگرامی داشت ماجرا از آن حا آغاز شد که پویان در یک لایو باامین فردین اعتراف کرد که مدتی با ریحانه پارسا با هم بودند و حتی به ریحانه پارسا پول هتل و پول توجیبی هم داده و با هم به سفر هم رفتند. پوان بعد از این ادعا ها عکسی از ریحانه پارسا هم منتشر کرد که ریحانه در حال بنزین زدن به ماشین پویان مختاری است. البته ریحانه پارسا هنوز واکنش خاصی به صحبت های پویان مختاری نشان نداد.

ریحانه پارسا این روزها ویدیوهایی که منتشر می کند بیشتر با پس زمینه موسیقی های امیر تتلو است و حتی یکی از دوستان نزدیک تتلو از دیدار این دو نفر خبر داد.

پیشنهاد می شود: ریحانه پارسا اول لخت شد و حالا با امیر تتلو ازدواج سفید می کند؟

انتشار این خبر توسط یکی از دوستان بسیار صمیمی و نزدیک امیر تتلو (س . گ) صورت گرفت که فقط برای چند دقیقه با انتشار یک استوری از دیدار ریحانه پارسا و امیر تتلو در صفحه اینستاگرامش، به آنها تبریک گفت و البته پس از چند دقیقه آن را حذف کرد. در این استوری خطاب به امیر تتلو نوشته شده بود: «خسرو آواز ایران تویی داداش، مبارکتون باشه، ریحانه و امیر، چقدر به هم میاد».

اولین ویدیو جنجالی از خانم بازیگر؛ ریحانه بعد از حجاب لباس را هم کنار می گذارد؟

[ میانگین: 2.5 /5]

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی