|

دنیای سلبریتی ها

خانه های مجلل ده سلبریتی در نیویورک

احتمالا به غیر از داشتن یک اقامتگاه لاکچری که در یک نگاه به اطراف آن چشمانتان را میخکوب کند، چیز دیگری از این طراح مد آمریکایی و موسس برند…

لینک کوتاه کپی شد

نیویورک یکی از مشهور ترین شهر های جهان است و بسیاری از ستاره های محبوب آن در  شهرهایی همانند سوهو و منهتن، زندگی می کنند.

آپارتمان های نیویورک از گران ترین آپارتمان های انگلیس است و در اینجا نیز نگاهی به خانه های مجلل ده سلبریتی محبوب در این شهر رویایی و زیبا، می اندازیم. 

1. مایک مایرز 

مایکل جان معروف به "مایک" یک بازیگر کانادایی است که با حضور به عنوان دوبلور کارتون شرک توانست محبوبیت زیادی را از آن خود کند. او و همسرش کلی تیزدال، در خانه مجللی با ارزش 14.65 میلیون دلار در نیویورک ساکن هستند که دارای 4241 متر مربع زمین است که دیوار ها و کف آن از سنگ های مرمر و پارکت های بلوط پوشیده شده است. این خانه لاکچری توسط معماران کترارودی طراحی شده و مایک نیز در توصیف آن به شوخی می گوید که " فضای این خانه بزرگ حتی شرک را هم می تواند به راحتی در خود جای دهد و او قطعا عاشق این خانه می شود". 

Mike-Meyer-apartment-1-750x500

2. سارا جسیکا پارکر 

این بازیگر آمریکایی و همسرش متیو برودریک به خوبی با شهر نیویورک آشنا هستند. آنها سال ها در آپارتمانی در این شهر زندگی کرده اند اما به تازگی سه خانه در مجاورت همان آپارتمان را نیز خریداری کرده و در حال حاضر، مشغول یک بازسازی اساسی برای یکی کردن این چهار خانه با یک فضای 13 هزار متر مربعی هستند که مطمئنا برای این دو ستاره محبوب، بسیار رویایی و منحصربه فرد به نظر می رسد. 

Sarah-Jessica-Parker-apartment-750x392

3. تیلور سوئیفت 

این خواننده و ترانه سرای مشهور، آپارتمان مجلل و شش طبقه خود در نیویورک را به قیمت 19.95 دلار از تهیه کننده فیلم "ارباب حلقه ها" پیتر جکسون خریداری کرد. کف های چوبی پر زرق و برق و سقف های پرتویی چوبی آن نیز، جلای خاص و منحصر به فردی را به آن خانه بخشیده. او همچنین، پیانوی شیک و بزرگ خود را در گوشه ای از سالن زیبای خانه اش قرار داده که توسط یکی از پلیس های بازنشسته NYPD از آن، محافظت می شود.

Taylor-Swift-apartment-1

4. تامی هیلفیگر 

احتمالا به غیر از داشتن یک اقامتگاه لاکچری که در یک نگاه به اطراف آن چشمانتان را میخکوب کند، چیز دیگری از این طراح مد آمریکایی و موسس برند بین المللی تامی هیلفیگر، انتظار نمی رود. این طراح ماهر، با ایده های منحصربه فرد خود توانسته فضای شگفت انگیز و بی نظیری را در خانه مجلل خود ایجاد کند. خانه این مرد ثروتمند، همچنین دارای یک تراس اختصاصی است که خود آن به تنهایی به اندازه80 میلیون دلار ارزش دارد. 

Tommy-Hilfiger-apartment-750x422

5. کامرون دیاز 

کامرون میشل دیاز، مانکن و بازیگر محبوب آمریکایی است و تا کنون چهار بار نامزد دریافت جایزه گلدون گلوب، سه جایزه از طرف انجمن بازیگران و یک جایزه از طرف منتقدان فیلم نیویورک برای ایفای بهترین بازیگر نقش اول زن، شده است. او در حال حاضر ساکن دهکده غربی نیویورک است در آپارتمانی با مساحت 2400 متر مربع زندگی می کند و همچنین تصویر این آپارتمان در مجله Elrr Decor نیز به نمایش درآمده است. 

Cameron-Diaz-apartment-750x500

6. چلسیا کلینتون 

چلسیا ویکتوریا کلینتون، تنها فرزند بیل کلینتون، رئیس جمهور سابق آمریکا و فارق التحصیل دانشگاه استانفورد است. او و همسرش اکنون در یک آپارتمان 5000 متری اقامت دارند که مجهز به آسانسوری اختصاصی است که می توانند با آن به سمت اتاق خواب ها و حمام هایشان در طبقات بالا بروند. همچنین، کف این حمام ها با بلوط و سنگ مرمر ایتالیایی طراحی شده و کل ارزش آن نیز به اندازه 10.5میلون دلار است. 

Chelsea-Clinton-apartment-750x375

7. اندرسون کوپر 

اندرسون هیز کوپر، روزنامه نگار تلویزیونی و مجری برنامه خبری CNN است و به عنوان خبرنگار در برنامه 60 دقیقه ای CBC نیز، فعالیت می کند. او دارای یک آپارتمان مجلل به اندازه 8,420 متر مربعی است. او برای ساخت یک شومینه زیبا با یک طراحی منحصر به فرد، به اندازه 4.3 میلیون دلار هزینه کرد و همچنین یک سالن بدنسازی بزرگ را با طراحی های قرن نوزدهم، در خانه خود ساخته است.

Anderson-Coopers-apartment-2-750x409

8. نیل پاتریک هریس 

این بازیگر محبوب آمریکایی، دارای خانه ای زیبا در نیویورک است که هر طرف آنرا با سبک و سلیقه شگفت انگیزی طراحی کرده. او همچنین در این خانه، اتاقی را به عنوان اتاق موسیقی انتحاب کرده که داخل آنرا باپیانوی بزرگ خود و نقاشی بزرگی از آنی لاپین، طراحی کرده. رنگ های خنثی و گرم دیوار های سالن این خانه مجلل نیز همچنین زیبایی آنرا چند برابر کرده. به علاوه او به همراه همسر، دو فرزند و دو سگ خانگی زندگی می کند که به نظر می رسد فضای آن می تواند فرزندان و حیوانات خانی بیشتری را در خود جای دهد. 

Neil-Patrick-Harris-_06

9. مری کیت اولسن 

این بازیگر، طراح مد، تهیه کننده و نویسنده آمریکایی، به همراه خواهر دوقولوی خود اشلی، آپارتمان های زیبایی را در شهر نیویورک خریداری کرده اند. آپارتمان مری کیت در خارج از تریبکا واقع شده و آنرا از نقاش مشهوری به نام دیوید دویچ به ارزش 13.5 میلیون دلار خریداری کرده است. این خانه همچنین دارای یک باغ خصوصی، سالنی منحصر به فرد تماما آینه کاری شده و حتی یک استخر در پشت بام آن است. 

Mary-Kate-Olsens-apartment-750x500

10. لئوناردو دیکاپریو 

این بازیگر معروف و تهیه کننده فیل های آمریکایی،یک آپارتمان 10 میلیون دلاری را دهکده گرینویچ در نزدیکی وال استریت، خریداری کرده است. آپارتمان او، دارای کف های چوبی به رنگ روشن و سقف های روکش  دار با طراحی منحصر به فرد است. او همچنین در حمام بزرگ خانه خود، از رنگ های سفید و آبی استفاده کرده تا فضای آرامش بخش تری بتواند در آنجا ایجاد کند.

66-East-11th-Street-Leonardo-DiCaprio-6

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی