|

پیش بینی بازار

پیش بینی بازار بورس فردا سه شنبه 14 بهمن 99

در این مقاله به تحلیل و پیش بینی بازار بورس فردا سه شنبه 14 بهمن ماه 99 می پردازیم

لینک کوتاه کپی شد
1

بورس فردا سه شنبه 14 بهمن 99 چه می شود؟ در این مقاله به تحلیل و پیش بینی بازار بورس فردا سه شنبه 14 بهمن ماه 99 می پردازیم. قبل از تحلیل و پیش بینی بورس فردا سه شنبه 14 بهمن ماه 99 لازم است مقدمه ای ارائه کنیم. می دانید که بازار بورس یکی از بازار های مالی و راه های سرمایه گذاری پر سود و البته پر نوسان و ریسک در جهان می باشد. سرمایه گذاری در این بازار در ایران نیز محبوبیت بالایی دارد. اگرچه امروز با توجه به سقوط ها و افت بی سابقه بازار بورس کسی دل خوشی از بورس ندارد. اما به هر ترتیب در حال حاضر نزدیک به چهار میلیون نفر کد بورسی داشته و در بازار بورس فعالیت می کنند. از آنجایی که سرمایه گذاری در بازار بورس به دلیل نوسانات ریسک های زیادی دارد، بسیاری از سرمایه گذاران توجه زیادی به پیش بینی ها و تحلیل های متخصصان دارند. 

پیشنهاد می شود: بورس چیست؟ آموزش مفاهیم بورس به زبان ساده

برخی از فعالان اقتصادی و کارشناسان بورسی نیز برای اطلاع رسانی به مردم تحلیل هایی ارائه می دهند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا طبق نظر کارشناسان و فعالان اقتصادی بازار سرمایه به بررسی، تحلیل و پیش بینی بازار بورس فردا سه شنبه 14 بهمن ماه 99 بپردازیم. در ادامه با ما در شایانیوز برای تحلیل و پیش بینی بورس فردا 14 بهمن 99 همراه باشید.

پیشنهاد می شود: بورس امروز چه شد؟ شاخص کل بورس یکشنبه 12 بهمن 99

پیش بینی بازار بورس فردا سه شنبه 14 بهمن 99

به گزارش بورس فردا با اینکه شاخص کل روز معاملاتی گذشته را مثبت به پایان رساند و انتظار می رفت که روند معاملات امروز متعادل تر و بهتر باشد اما بازار با عرضه آغاز شد و شاخص کل به میزان 1.39 درصد افت کرد. 

عده ای از تحلیلگران معتقدند که سهامداران برای بهره مندی از سود این بازار، باید دید بلند مدت داشته باشند و برخی دیگر از کارشناسان هم با اشاره به خروج سرمایه‌های ترسو و سهامدارانی که انتظار سودهای یکشبه داشتند، اعتقاد دارند که وضعیت بازار از این بدتر نخواهد شد.

اما در کل می توان گفت که رفتار شاخص منطقی به نظر می رسد و اصلاح های این چنینی بهتر از رشد پیوسته شاخص تا محدوده مقاومتی و اصلاح سنگین پس از آن است! همه ما رشد شارپی ابتدای سال 99 که تا اواسط مرداد ماه و اصلاح سنگین پس از آن را فراموش نخواهیم!

محمد عشریه، کارشناس بازار سرمایه در خصوص پیش بینی بازار بورس فردا سه شنبه 14 بهمن 99 نظر خود را در خصوص آینده بازار سرمایه اینچنین بیان کرد: بازار کف‌سازی خوبی انجام داده و احتمالا روند صعودی بورس کم کم آغاز می‌شود اگرچه نباید انتطار رشد شارپی از بورس داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فرهاد ارسالی در

    4 میلیون کد بورسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ضمنا پیش بینی فردا چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این چه طرز اخبار نوشتنه خودتون میفهمید چی مینوسید

  • ورشکست ارسالی در

    پیش بینی نمیخواد ک دیگه
    ی کلام بگید سهامدارا خاک توسرتون شده تمام

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی