|

آخرین وصیت ارشا اقدسی بدلکار مشهور قبل از درگذشت+ ویدیو

ضربه به گردن ارشا اقدسی خیلی شدید بوده و چند ثانیه خون و اکسیژن به مغز او نرسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

ارشا اقدسی بدلکار مشهور ایرانی که برای همکاری با یک فیلم سینمایی به لبنان سفر کرده بود متاسفانه بامداد سه شنبه 12 مرداد و در سن 39 سالگی درگذشت.

آخرین وصیت ارشا اقدسی

علائم حیاتی ارشا اقدسی از شب گذشته به شدت کاهش پیدا کرده بود و به همین دلیل عمل‌های جراحی او لغو شد. پزشکان احتمال زنده بودن وی را زیر یک درصد اعلام کرده بودند. 

مادر ارشا اقدسی ساعتی پیش اعلام کرد که پسرش وصیت کرده است اگر دچار مرگ مغزی شد، اعضای بدنش را اهدا کنند.

جزئیاتی از حادثه که باعث فوت ارشا شد

ارشا اقدسی، چهره نام آشنای بدلکاری در سینمای کشورمان از ۳ هفته قبل برای حضور در یک فیلم سینمایی تونسی که در لبنان فیلمبرداری می‌شد راهی این کشور شد. قرار بود او در این فیلم در چند صحنه خطرناک به‌عنوان بدلکار هنرنمایی کند. بعد از انجام مقدمات، صحنه‌های مربوط به ارشا از چند روز قبل آغاز شد تا اینکه روز چهارشنبه، ۶ مرداد نوبت به فیلمبرداری صحنه‌ای رسید که قرار بود ارشا در آن یک خودرو را واژگون کند. بدلکار جوان کشورمان بعد از کنترل چند باره همه تجهیزات سوار خودرواش شد و با اعلام کارگردان فیلمبرداری آغاز شد. ارشا سوار بر خودرو مسیر از پیش تعیین شده را طی کرد اما هنگام واژگون شدن خودرو ناگهان دچار حادثه شد. همان لحظه بود که فیلمبرداری متوقف شد و تیم امداد و نجات خود را به ارشا رساند. او در خودرواش بیهوش شده و شواهد نشان می‌داد دچار مصدومیت سنگینی شده است. در این شرایط بود که او در کمترین زمان ممکن به بیمارستانی در بیروت منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفت.

مهوش مرادی، یکی از اعضای گروه بدلکاری ارشا اقدسی درباره جزئیات این حادثه به همشهری می‌گوید: ارشا برای این پروژه از ۳ هفته قبل به تنهایی به بیروت سفر کرده بود. در این چند روز صحنه‌های زیادی مربوط به بدلکاری فیلمبرداری شده و روز چهارشنبه ارشا باید یک ماشین را چپ می‌کرد که دچار حادثه شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی