|

جنایات وحشیانه

نامه یک پسر 27 ساله پس از قتل مادر و دوست دخترش!

یک پسر جوان پس از قتل دوست دختر و مادر خود، نامه ای نوشت و سپس دست به خودکشی در سلول خود زد.

لینک کوتاه کپی شد

یک پسر جوان و 27 ساله به نام لیام موری در شب سال نو به قتل دوست دختر خود و پس از آن نیز به قتل مادر 43 ساله اش متهم شد. طبق گزارش دادستان پرونده، وی در تاریخ دوم ژانویه راهی زندان شد و در این میان نامه ای را برای عموی خود فرستاد و در آن نامه نوشت: من از آنچه که اتفاق افتاده واقعا متاسفم اما باید بگویم که هرگز قصد کشتن مادرم را نداشتم.

او همچنین در آن نامه نوشت: خانواده دختری که او را به قتل رساندم هر روز به زندان می آیند و من می ترسم که از طریق یکی از زندانیان بلایی بر سر بیاورند! یک ماه پس از دوران حبس این پسر 27 ساله، یکی از زندانیان در حالیکه با جسد وی در سلول او مواجه شده بود، فریاد کنان به زندان بانان خبر داد که این زندانی خودکشی کرده است. 

پس از آن نیز افسران و کادر پزشکی به محل حادثه رفتند و با جنازه وی که خود را به دار آویخته بود مواجه شدند. افسران پلیس همچنین در طی تحقیقات خود در مورد یافتن علت خودکشی این پسر جوان از دیگر زندانیان هم بند وی نیز بازجویی کردند اما هیچ یک از آنان اطلاعی برای انگیزه وی از خودکشی چیزی نمی دانستند. 

در دادگاه تشکیل شده برای لیام موری نیز، عموی او اظهار کرد که یک ماه پیش از این حادثه، وی نامه ای را از برادرزاده اش دریافت کرد و در توضیح آن گفت: " لیام در آن نامه از همه ما برای ارتکاب این قتل وحشیانه عذرخواهی کرد و در آن شجاعت ما برای رویایی به این مسئله را تحسین کرد! او در آن نامه گفت که از کار خود پشیمان شده اما در آن لحظه چاره ای به غیر از کشتن مادر 43 اش نداشته!". 

0_COR_MGA_020120mgacooper_01JPG

او در ادامه افزود: " واقعیت این است که من پس از خواندن این نامه بسیار متعجب شده بودم اما در حقیقت، او همیشه مادرش را برای جدایی از پدرش مقصر می دانست و همیشه از او و از تمام زنان خشمگین بود. لیام و مادرش هرگز رابطه خوبی با یکدیگر نداشتند و حال لیام به لحاظ روانی هر روز بدتر می شد و به هیچ یک از ما نیز اجازه نمی داد تا کاری برایش انجام دهیم. اما با این وجود ما به هیچ عنوان انتظار نداشتیم که او دست به قتل یک دختر بی گناه و مادرش بزند و همه ما از این واقعه تلخ بسیار متاسفیم. او می دانست که ممکن است در یکی از همین روزها توسط یکی از زندانیان به علت قتل دوست دخترش کشته شود و بنابراین قصد داشت تا پیش از کشته شدن، خود به آغوش مرگ برود".

منبع: Miror

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی