|

اصول شیک پوشی

به مانتوی سبز شال یا روسری چه رنگی میاد؟

مانتوی سبز

انتخاب اول بسیاری از بانوان در ایجاد یک هارمونی زیبا با رنگ سبز، رنگ مشکی است چرا که مشکی رنگی رسمی است و همزمان نمادی از شکوه و قدرت است.

لینک کوتاه کپی شد
1

رنگ سبز به خصوص سبز تیره یکی از رنگ های پرکاربرد در دنیای مد و فشن است. این رنگ نشان دهنده اعتماد بنفس و سرزندگی است و آرامش خاصی به اطرافیان میده. در نگاه اول ممکن فکر کنید که ست کردن این رنگ خیلی سختِ اما اصلا اینجوری نیست رنگ سبز جزء رنگ هایی است که به راحتی با سایر رنگ ها ست میشه بنابراین اگه یه لباس سبز داشته باشید میتونید اون با خیلی از لباس هاتون بپوشید و استایلی شیک و زیبا برای خودتون بسازید.

به گزارش «شایانیوز»، همون طور که قبلا گفتیم برای اینکه خوش تیپ باشید باید به هارمونی رنگ ها توجه کنید یعنی باید بدونید که چه رنگ هایی در کنار هم زیبا هستند. ممکن شما یه لباس خیلی خوشگل و فاخر داشته باشید اما کیف، کفش، شال یا روسری که باید با اون لباس ست کنیدُ نداشته باشید. پس موقع خریدن لباس به این نکته توجه داشته باشید که لباس هاتون با هم هارمونی داشته باشه. بنابراین از هر چی که خوشتون اومد سریع نخرید.

مانتو، روسری یا شال از اصلی ترین لباس های خانم های ایرانی است پس اگه میخواین شیک پوش باشید باید به این سه آیتم خیلی توجه کنید. در واقع هرچقدر که رنگ روسری یا شال شما با مانتوتون تناسب بیشتری داشته باشه خوشتیپ تر و خوشپوش تر به نظر می رسید. تو این سری از مطالب قصد داریم اصول ست کردن لباس ها رو با هم مرور کنیم امرروز نوبت بررسی رنگ سبز میخوایم بدونیم که اگه یه مانتوی سبز داشته باشیم چه رنگ شال یا روسری ای بیشتر بهش میاد. 

IMG_20220123_112951

عکس از صفحه mantoiranii1

مانتوی سبز با شال یا روسری مشکی

انتخاب اول بسیاری از بانوان ایرانی در ایجاد یک هارمونی زیبا با رنگ سبز، رنگ مشکی است چرا که رنگ مشکی رنگی رسمی محسوب می‌شود و همزمان نمادی از شکوه و قدرت است. علاوه بر این از اون جایی که رنگ مشکی به راحتی با سایر رنگ ها هماهنگ میشه این ترکیب رنگ خوش تیپی شما رو تضمین میکنه.

مانتوی سبز با شال نارنجی

مانتوی سبز با شال یا روسری نارنجی

رنگ نارنجی یکی از بهترین مکمل‌ها برای رنگ سبزِ. شما می‌توانید انواع طیف رنگی نارنجی رو با انواع مختلفی از طیف سبز ست کنید. نارنجی، یه رنگ بسیار زیبا و شادِ که با پوشیدن اون میتونید امید و نشاط رو در خودتون چند برابر کنید. ترکیب این دو رنگ چه برای مهمانی و چه استفاده از آن در پوشش روزمره بسیار شیک و لوکس می‌باشد.

مانتوی سبز با شال قرمز

مانتوی سبز با شال یا روسری قرمز

شاید فکر کنید که ترکیب سبز با قرمز خیلی جالب نباشه اما کافیه فقط یه بار امتحان کنید ترکیب این دو رنگ در کنار هم خوش تیپی شما رو تضمین میکنه. ترکیب رنگ سبز تیره با قرمز به شما یک ست لباس کلاسیک و جذاب را میده.

مانتوی سبز با شال آبی

مانتوی سبز با شال یا روسری آبی

رنگ آبی یکی از بهترین رنگ ها برای ست شدن با رنگ سبزِ. همه طیف های آبی از آبی اقیانوس گرفته تا آبی آسمانیُ کهربایی تا کلاین و ... در کنار سبز ترکیب جذابی ایجاد میکنه. این استایل با شلوار جین آبی یه ترکیب فوق العاده برای شما میسازه. رنگ آبی تیره یا سورمه ای هم از آن دست رنگ هایی است که با سبز تیره بسیار همخوانی داره و یک استایل شیک و جذاب براتون ایجاد می کند. این ست مناسب مکان های اداری نیز هست.

مانتوی سبز با شال سفید

عکس از صفحه soraya_bahadori 

مانتوی سبز با شال یا روسری سفید

اگه میخواین با مانتوی سبز یه استایل رسمی برای خودتون بسازید بهتره که سایر آیتم ها رو از رنگ های خنثی استفاده کنید. رنگ سفید یکی از رنگ هایی است که در کنار سبز تیره میتونه نهایت شیک پوشی رو برای شما به ارمغان بیاره پس از ترکیب این دو رنگ در کنار هم غافل نشید.

مانتوی سبز با شال بنفش

عکس از صفحه mohanna.imani

مانتوی سبز با شال یا روسری بنفش

اگه میخواین یه استایل شیک داشته باشید از ترکیب رنگ بنفش کنار سبز غافل نشید. بنفش پیشنهادی ما، بنفش ارغوانی یا یک بنفش بادمجانی است که در کنار سبز تیره یه ترکیب رنگ فوق العاده برای شما میسازه.

مانتوی سبز با روسری پلنگی

مانتوی سبز با شال یا روسری پلنگی

طرح های پلنگی یکی از طرح هایی است که چند سالیه پاش به دنیای مد باز شده و در بین بانوان خوش پوش بسیار پرطرفدار شده. روسری یا شال هایی با پترن پلنگی تقریبا با همه لباس ها ست میشن. طرح های پلنگی در کنار رنگ سبز هم جلوه بسیار خوبی پیدا می کنند. پس اگه یه مانتوی سبز دارید حتما این ترکیب امتحان کنید. کلا همه خانم ها باید یه شال یا روسری با طرح پلنگی داشته باشن چون اونُ با خیلی از لباس ها میتونن بپوشن.

مانتوی سبز با شال زرد

عکس از صفحه mehrdokht_gallery1

مانتوی سبز با شال یا روسری زرد

رنگ زرد یه رنگ گرم و شادِ که انرژی مثبت رو در فضا پخش میکنه. ست کردن مانتو سبز با شال یا روسری زرد، یک انتخاب هوشمندانه است. برای زیباتر شدن در به کار بردن رنگ زرد بهترِ از تونالیته های روشن زرد استفاده شود. البته رنگ سفید هم به عنوان رنگ سوم این ست لباس ترکیب بسیار بسیار زیبایی رو به استایل شما میده.

مانتوی سبز با شال کرم

عکس از صفحه nasim.hed

مانتوی سبز با شال یا روسری کرم

اگه مانتوی سبز دارید حتما سراغ این ترکیب رنگ برید مانتوی سبز با شال یا روسری کرم یه ترکیب خیلی شیک و چشم نواز میشه این ترکیب رنگ میتونه خوش تیپ بودن شما رو تضمین کنه. تو این ترکیب بهترِ که کیف، کفش و شلوارتون مشکی باشه.

مانتوی سبز با شال طوسی

عکس از صفحه elect_style

مانتوی سبز با شال یا روسری طوسی

اگه بگیم که رنگ طوسی پادشاه رنگ های مکملِ اغراق نکردیم چرا که این رنگ با رنگ‌های دیگه هارمونی خوبی رو ایجاد می‌کنه. در واقع رنگ طوسی یه رنگی خنثی است که از ترکیب دو رنگ سیاه و سفید ایجا میشه که به خوبی میتونه با بیشتر رنگ‌­ها ترکیب بشه. اگه مانتوی سبز رو با شال یا روسری طوسی بپوشید ترکیب بسیار جذابی میشه.

عکس شاخص از صفحه nasim.hed

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Roz ارسالی در

    با رنگ سفید بیشتر میاد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی