|

اصول شیک پوشی

عید 1401 مانتوی کُتی رو اینجوری بپوش؛ استایل لاکچری بساز و حسابی حال کن!

مانتوی کتی

اگه برای عید 1401 میخواین مانتوی کتی بخرید این مطلب حتما بخونید چون بهتون میگیم که این مانتوها رو چجوری بپوشید تا حسابی خوشتیپ و جذاب بشید

لینک کوتاه کپی شد
6

باور کردنی نیست اما کمتر از 15 روز دیگه باید با سال 1400 برای همیشه خداحافظی کنیم و به سال 1401 خوشامد بگیم. در مورد سال 1401 چیزی که از همین حالا مشخصِ اینِ که متاسفانه کرونا رهامون نکرده و سال جدید هم مهمون خونه هامونِ. این یکی دو سال اخیر با وجود کرونا اصلا شور و حال عید بین مردم نبود اما امسال به خاطر واکسیناسیون گسترده اوضاع خیلی بهترِ و صدای پای نوروزُ میشه از همین حالا شنید. 

به گزارش «شایانیوز»، خرید لباس یکی از کارای حال خوب کنیه که معمولا نزدیکای عید انجام میدیم حتی اگه یه کمد پر از لباس داشته باشیم بازم نمیتونیم بی خیالِ خرید عید بشیم. اگه سری به پاساژها زده باشید حتما دیدید که امسال تنوع مدل ها خیلی زیاده و اگه بخواین خرید کنید مطمئنا میتونید اون چیزی که مطابق سلیقتون هست و پیدا کنید. اگه مطالب قبلی ما رو دنبال کرده باشید میدونید که مفصل راجع به مانتوهای جدید صحبت کردیم و بهتون گفتیم که امسال چه مانتوهایی مد شده، تو این مطلب میخوایم بهتون بگیم که مانتوی کتی رو چجوری بپوشید تا حسابی خوشتیپ و جذاب بشید پس در ادامه با ما همراه باشید

مانتوهای کتی حسابی کار راه اندازن و همه جا میتونید اونا رو بپوشید و از شیک بودن استایلتون مطمئن باشید. این مانتوها انقدر تنوع دارن که هر سبکِ استایلی رو پوشش میدن پس چه اسپرت پوش باشید چه طرفدار استایل رسمی میتونید با مانتوی کتی یه تیپ جذاب برای خودتون بسازید.

IMG_20220309_115240

عکس از صفحه mezon.flamingo1

کت، شلوار پارچه ای قد 90 و کفش پاشنه بلند

یکی از روش های پوشیدن مانتوی کتی و ایجاد یه استایل رسمی باهاش پوشیدنش با شلوار پارچه ای قد 90 و کفش پاشنه بلندِ. برای این ست میتونید کت و شلوارتون یه رنگ انتخاب کنید یا اینکه از کت تک استفاده کنید. 

IMG_20220309_120743

عکس از صفحه mezon.flamingo1 , shikopickmantoo , street_stylew

کت کوتاه، شلوار جین اسکینی و کفش پاشنه بلند

این آیتم هم برای خانم های قد بلند مناسبِ هم برای خانم های قد کوتاه؛ اما خانم های قد بلند بهتره که مانتوی بالای زانو نپوشن چون پاهاشونُ کشیده تر نشون میده. اگه میخواین با این ست یه تیپ رسمی داشته باشید از کفش پاشنه بلند غافل نشید.

IMG_20220309_122515

کت، اُوِرال، کفش پاشنه بلند یا صندل

خیلی از ماها با شنیدن اورال یاد سرهمی های دوران بچگیمون می افتیم اما چند سالیه که این لباسا پاشون به دنیای بزرگسال ها هم باز شده و طرفداران خیلی زیادی پیدا کردند. اگر شما هم دوست دارید برای عید یه تیپ جدید و جذاب بزنید میتونید از اورال در استایلتون استفاده کنید.

این سرهمی ها تنوع خیلی زیادی دارن بنابراین چه قد بلند باشید چه قد کوتاه چه لاغر باشید چه چاق میتونید اورالِ متناسب با اندامتون پیدا کنید. اگه اندام پری دارید و نسبتا قد کوتاهید از طرح های تک رنگ استفاده کنید. اگه ران های بزرگی دارید سرهمی های آزاد یا دمپا گشاد بپوشید.

IMG_20220309_122753

عکس از صفحه mezon.flamingo1 , style_modane

کت و بلوز سفید

اگه میخواین با کت و شلوار استایل خیره کننده ای داشته باشید حتما زیرش از بلوز یا شومیز سفید استفاده کنید. رنگ سفید جزء رنگ هایی که هیچ وقت از مد نمی افته و با همه رنگ ها هم به راحتی ست میشه. با این استایل  کفش های پاشنه بلند شما را بسیار جذاب می کند.

IMG_20220309_123918

عکس از صفحه sarah_torabi , mezone.flamingo1 , mantolux

کت با کمربند شما رو لاغرتر نشون میده

اگه یه کت ساده دارید و دوست دارید یه استایل جدیدُ باهاش امتحان کنید از کمربند غافل نشید. کمربند یه اکسسوری جذابیه که تاثیر زیادی توی استایل شما داره شاید باورش براتون سخت باشه اما یه کمربند ساده میتونه استایل شما رو از این رو به اون رو کنه، علاوه بر این کمربند اندام شما رو کشیده تر و لاغرتر نشون میده. بعضی از کت ها کمربند از جنس خودشون دارن اما اگه خواستید کمربند جدا بخرید ایجاد تضاد رنگی میتونه به جذابیت استایلتون کمک کنه به عنوان مثال کت سفید با کمربند مشکی انتخاب مناسبی است.

عکس شاخص از صفحه street_stylew , mantolux 

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​

نویسنده: الهام قدسی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی