|

اصول شیک پوشی

نکات خیییلی خفن واسه خوش استایل تَر شدن؛ با این مانتوها تو عید بترکون!

نزدیک به عید هستیم پس خانم هایی که اهل شیک پوشی و اصولش هستند بهتره که مواردی کلیدی اما مهم رو درباره تیپ زدن به خصوص مانتو بدونند.

لینک کوتاه کپی شد
3

دو سال گذشته چون چندان دید و بازدیدی وجود نداشت و مهمونی ها کسنل بودن حال و هوای عید کم شده بود و خانواده هم کمتر خرید می کردند اما امسال با کم شدن شدت این ویروسِ بیریخت دوباره خرید برای به خصوص خانوم ها زیاد شده و خب از اونجایی که خانم ها در کل خرید بیشتری به نسبت آقایون دارند پس دقت بیشتری هم برای این موضوع به خرج خواهند داد.

به گزارش«شایانیوز» اما تو این چند سال با توجه به اینکه پیج ها و بلاگر های عزیز زیاد شدند و موارد مختلفی رو آموزش میدن طبیعتا خانم های خوشگل و پیگیر هم در این باره بیشتر حساس شدند و با دنبال کردن این مسائل علمشون هم برای زدن یک استایل اصولی و جذاب بیشتر شده! ما در این مطلب میخوایم بهتون مواردی رو که در کل برای بهتر شدن یک استایل شیک که مهمه رو بگیم اما قبلش یه کلیاتی رو مشخص می کنیم تا یاد بگیریم کدوم استایل مناسبمونه. البته که در یک تیپ و استایل کامل و اصولی همه موارد مثل لاک ناخن، شال و روسری، کیف و کفش، شلوار، میکاپ و آرایش، اکسسوری و حتی پوست صورت و...بستگی به هم دارن اگه طبق یه روندی پیش نرن نه تنها شما رو خوشتیپ و آراسته نخواهند کرد بلکه در دید دیگران نیز شلخته و بدتیپ هستید!

191257146_176504914475026_7014459689978447649_n

نکات مهم برای یه استایل خیلی خوشگل

_ مثلا اگه بالاتنه لاغری دارین و دوست دارین که اون قسمت بیشتر دیده بشه از یقه های حجیم و تزئیناتی و... استفاده کنید.

_ یا مثلا برای اینکه قدتون بلند تر دیده بشه از مانتو با قد بالای زانو استفاده کنید.

_ شلوار پاکتی باعث کوتاه تر دیده شدن قد شما میشه، پس اگه بلند قامت هستید حتما ازش استفاده کنید.

_ استفاده از شلوار جین همراه با کت، استایل شما رو اسپرت و نیمه رسمی میکنه که جذابیت خاص خودشو داره.

_ استفاده از شلوار واید که خیلی هم ترند شده چون بر روی کفش و کتونی میوفته باعث بلند تر دیده شدن شما خواهد شد.

_ مانتو های بلند مثلا تا مچ شما را بلند تر از اون چیزی که هستید نشان می دهند.

_ مونوکروم انتخاب خوبی برای افراد کوتاه قد است.

_ استفاده از صندل های پاشنه دارِ رنگ پا کمکی به بلند تر دیده شدن شما میکند.

183534440_791391458170771_6372828963414707380_n

اما از قسمت های مختلف برای یک استایل خوشگل واسه خانم ها مانتو هستش که دیگه مدل مانتو ها مثل قدیم نیستند که در قاب و چارچوب خاصی محدود بشن و مدل های متنوع و خفن زیادی روانه بازار و مد شده!

واقعا هم انتخاب درست یه مانتو خیلی اهمیت داره که هم رنگش و هم چیدمانش با بقیه آیتم ها و سبکش چجوری باشه. در ادامه چند تکنیک ریز اما جذاب خواهیم دید که استفاده ازشون چشمگیره!

Untitled

جین جذب با مانتو بلند

یکی از مواردی که گفتیم مانتو بلند هستش که تا مچ پا میان. این مدل مانتو ها هم میتونن طرح دار باشن و هم اینکه ساده تا پایین برن که بسته به سلیقه و اندام شما داره که هر دوتاشون هم جذابیت خاص خودشونو دارن. اما برای چنین مانتو هایی استفاده از شلوار جین جذب خیلی مهمه که ساختار استایل شما رو خوشگل تر میکنه.

اگر هم اهل پوشیدن شلوار های قد 90 هستید مانتوی بلند با شلوار جین جذب و کوتاه هم از تیپ هایی هستش که برای خانم های جوان پیشنهاد میشه.

Untitled

مانتو تا زیر زانو و شلوار قد 90

از اونجایی که عید از رگ گردن هم نزدیک تر شده استایل های عیدانه هم بیشتر مدل های نیمه رسمی گرفتن و خب با توجه به تنوع خوشگلی که اومده مانتو های تا زیر زانو و کتی مانند همراه با شلوار قد نود ترجیحا پارچه ای ظاهری بسیااار شیک را به شما می دهد که هم راحت هستند و هم شیک و باوقار.

Untitled

سِت مانتو و دامن برای مهمانی در خانه

با توجه به اینکه عید به دو قسمت مهمانی و سفر تقسیم میشه خب رفت و امد ها در خانه ها هستند که هم خانم میزبان و هم خانم مهمان میتونن از یه ست دامن و مانتو خوشگل استفاده کنند که هم حس و حال عید توش فراوونه و هم راحت و خوشگله.

Untitled

مانتو جلوباز با دامن شلواری

هوا کم کم داره به سمت گرما میره و خب استفاده از بوت کم میشه از اون طرف هم صندل ها و کتونی ها بیشتر ازشون استقبال میشه که از دیگر مواردی که با مانتو میشه نام برد و خوشگل شد دامن شلواری با مانتو جلو باز هستش که در هر ابعادی هم که باشه اندام بازم جذابیت خودش رو داره به خصوص برای خانم هایی که کمی درشت تر هستند.

Untitled

شلوار دمپا گشاد با مانتو مجلسی

از دیگر ترند های سال جدید استفاده از مانتو های مجلسی با شلوار دمپا گشاد هستش. البته که این مول شلوار ها چند سال پیش به صورت جین مد شده بود و کلی هم طرفدار پیدا کرد اما مدل پارچه ایش رسمی طور هستش و برای برخی مهمونی ها جلوه بسیار جذابی داره.

Untitled

مانتو مجلسی با شلوار راسته

مانتو مجلسی با شلوار های راسته هم جذابیت خاصی دارند که قد ان شلوار ها بسته به سلیقه شما هم میتونن قد نود باشند و هم میتونن بلند تر باشند که با کفش پاشنه دار از شیک ترین استایل های مجلسی خواهند شد.

274909785_140147391831453_5174098960336623252_n

کت شلوار های ست و کوتاه

مانتو شلوارهای سِتی هم هستند که کوتاه قد هستند و با پاشنه بلند ایده ای بسیار زیبا برای دورهمی های عیدانه میشن. این مانتو ها که حالتی کُتی دارند قدی کوتاه دارند که همراه با شلوارشون هم با کتونی و هم با پاشنه جذابیتی دیدنی را به وجود می آورند.

271552165_465035521748465_2980791708824112723_n

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی