|

ترفندای خونگی واسه پاک کردن تلویزیون؛ با چند تا حرکت صفحه نمایش تی وی رو جنگی برق بنداز!

اینجا قراره کلی ترفند جذاب و خونگی واسه پاک کردن نمایشگر تلویزیونای مختلف یاد بگیرین که تماشای تلویزیون رو به لذتی خاص براتون تبدیل میکنه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- وسایل برقی و الکتریکی جزو اجزای اصلی خونه به شمار میان که مراقبت و تمیز کردن ازشون باید با اصول درستی انجام بشه تا آسیب های جبران ناپذیری به بار نیاره. از اونجایی که حالا دیگه میدونین چطوری میشه به آشپزخونه با ترفندای خونگی جذاب یه رنگ و لعاب تازه داد و از شر بوی بد سینک و لکه های جورواجور راحت شد، نوبت میرسه به پذیرایی و تی وی روم خونه که موقع استراحت و خوش بودنتون باید یه تلویزیون تر و تمیز رو واسه این مواقع جور کنین.

صفحه نمایش تلویزیون به دلیل اینکه هیچ روکش و صفحه محافظی نداره، خیلی در معرض آلودگی و گردوخاکه. شاید تا حالا براتون پیش اومده که با یه دستمال خیس به جون تلویزیون افتادین و بخاطر یه لکه کوچیک صفحه نمایش رو نابود کردین. اینجا قراره شما رو با ترفندای جالب و سرعتی برای تمیز کردن صفحه نمایش تلویزیون با برندهای مختلف آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

نحوه تمیز کردن مانیتور تلویزیون ال جی

شاید جالب باشه بدونین که واسه تمیز کردن تلویزیون های ال جی باید از ترفندای خاصی استفاده کنین. واسه رفع آلودگی ها از هر نوعِ تلویزیون ال جی که تو خونتون دارین، ابتدا از یه پارچه خشک صفحه نمایش رو تا جایی که میتونین تمیز کنید. اگه میخواین واسه تمیز کردن تلویزیونتون با مشکلات دیگه ای مثل خط وخش های مانتیور دست و پنجه نرم نکنین، پس حتما دستمالی که انتخاب میشه باید نرم و بدون هیچ گونه زبری باشه.

221

این دستمال رو به صورت دایره ای روی صفحه نمایش بکشید تا گرد و خاکای موجود از بین بره. توجه داشته باشین که به هیچ عنوان از محلول های ضدعفونی کننده و شوینده از قبیل تینر، الکل یا بنزین استفاده نکنین که باعث میشه پنل مانیتور آسیب شدیدی ببینه. همچنین اگه از آب یا مایع هایی از این قبیل واسه تمیز کردن صفحه نمایش تلویزیون به سمت مانیتور سپری میکنین، پس باید منتظر برق گرفتگی و خطرات جانی باشید!

11

روش پاک کردن صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ

تلویزیون های سامسونگ با ترفند چند مرحله ای پاک میشن و عین روز اولشون خواهند شد. واسه اینکه خیلی سرعتی برین سراغ تمیز کردن تلویزیون ابتدا اون رو خاموش کنید و از برق بیرون بیارین و مدت کوتاهی برای خنک شدن دستگاه صبر کنید. سپس با یه دستمال نرم و تمیز که ترجیحا میکروفایبر باشه، صفحه نمایش تلویزیون رو به آرامی و با حرکات دوار دستتون پاک کنید.

58

توجه داشته باشین که مانیتورهای تلویزیون دارای حساسیت بالایی نسبت به فشار زیاد هستن و احتمال شکستن اونا وجود داره، واسه همین هم با نهایت آرامش مراحل پاک کردن صفحه نمایش تلویزیون رو انجام بدین. در صورتی که مانیتور تلویزیون مطابق میل شما پاک نشد، از اندکی آب مقطر کمک بگیرین. بدین منظور کمی از آب مقطر رو روی دستمالتون و نه روی صفحه نمایش اسپری کرده و پس از تمیز کردن مانیتور تحمل کنید تا صفحه خشک بشه.

55

ترفندای رفع آلودگی نمایشگر سونی

واسه اینکه بتونین ی صفحه نمایشگر سونی جذاب و بدون هیچ گونه آلودگی داشته باشین، ابتدا باید با یه دستمال یا پارچه نرم و البته خشک قاب بیرونی تلویزیون رو به آرامی تمیز کنین. سپس دستمالی رو خیس کنین و با تمام زوری که دارین سعی در خروج آب های اضافی اون داشته باشید.

57

اکنون وقت اون رسیده که با دستمال مرطوبی که در دست دارین، به آرامی روی صفحه نمایش تلویزیون بکشید تا از گردو خاک و کثیفی های برجای مونده روی اون رها شید. بدون هیچ معطلی با یه پارچه خشک دیگه در صدد رفع رطوبت مانیتور تلویزیون بربیاین. دقت کنین که برای تمیز کردن نمایشگر تلویزیون از هیچ گونه مواد شوینده یا ضدعفونی کننده استفاده نمیشه. پس از خشک شدن تلویزیون میتونین اون رو روشن کنین و از شفافیت بی بدیلش لذت ببرین.

547

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی