|

اصول شیک پوشی

اگه پاهای لاغری داری این شلوارا رو بپوش؛ همش که نباید راجع به مانتو بگیم شلوارم مهمِ

برای خوشتیپ بودن لازمِ که به همه آیتم ها اعم از مانتو، شلوار، کیف، کفش و شال یا روسری توجه کنید چرا که همه این ها تکمیل کننده هم هستند.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- یکی از راه های خوشتیپ شدن اینِ که متناسب با اندامتون لباس بپوشید بنابراین خیلی مهمِ که شکل بدنتون بشناسید و بدونید چه لباس هایی بیشتر بهتون می یاد. ما قبلا مفصل در مورد شکل های مختلف بدن که شامل گلابی، مثلثی، مستطیلی، سیبی و ساعت شنی هست صحبت کردیم و گفتیم که با هر اندامی بهتره چه سبکی لباسی بپوشید. 

تو این مطلب قراره راجع به شلوار صحبت کنیم و بهتون بگیم اگه پاهای لاغری دارید بهتره چه شلوارهای رو بپوشید تا زیباتر به نظر بیاین پس با ما همراه باشید.

اگه پاهای لاغری داری شلور کمر پیل دار بپوش

شلوارهای پیلی دار در ناحیه کمر دارای کمی پیلی هستند و پاچه های راسته و دم پای پاکتی دارن. این شلوارا برای خانم های که شکم و پهلو دارن مناسب نیستن اما در عوض برای خانم هایی که پاهای لاغری دارن خیلی خوبن چرا که به خاطر پفی که ایجاد میکنن باعث میشن لاغری پاها کمتر معلوم بشه. این شلوارا رو میتونید با کفش پاشنه دار یا کفش های تخت ست کنید.

4b80bf4cf8c3a44f1312961e45af6df4-donoghte.com_

اگه پاهای لاغری داری شلوار بگ بپوش

شلوارهای بگی شلوارهایی یکسره آزاد و گشادن که این روزا خیلی پرطرفدار شدن. این شلوارا در قسمت کمر کش دارن و گاها در برخی مدل‌ هاش در قسمت مچ نیز از کش استفاده شده. این شلوارا بیشتر برای استایل غیر رسمی کاربرد دارن اما اگه بخواین باهاش استایل رسمی بزنید باید اون هایی رو انتخاب کنید که خیلی گشاد نیستن. خانومایی که پاهای لاغری دارن بهتره که به جای شلوارای جذب مثل جین اسکینی سراغ این شلوارا برن.

download (1)

اگه پاهای لاغری داری شلوار رنگ روشن بپوش

از قدیم گفتن که رنگ تیره اندامُ لاغرتر نشون میده به خاطر همین هم اولین پیشنهاد واسه کسایی که تپل هستن اینِ که رنگایی مثل سرمه ای و مشکی بپوشن. در مقابل کسایی که خیلی لاغرَن بهتره سراغ رنگ های تیره نرن حالا اگه پاهای لاغری دارید شلوار های رنگ روشن نسبت به تیره براتون انتخاب مناسب تری هستند. پوشیدن شلوار سفید یا آبی کمرنگ و یخی باعث میشه پاهاتون بهتر به نظر بیان.

download

اگه پاهای لاغری داری شلوار طرح دار بپوش

شلوارای طرح دار جزء آیتم هایی هستند که این روزا خیلی پرطرفدار شدن و برای خانم هایی که پاهای لاغری دارن خیلی مناسبن چرا که پاها رو تپل تر نشون میدن. با این شلوارا میتونید کلی استایل متفاوت و جذاب برای خودتون بسازید پس ازش غافل نشید.

337133_729

اگه پاهای لاغری داری شلوار مام استایل بپوش

شلوارای مام استایل برای پر نشون دادن پاهای شما گزینه بسیار مناسبی هستند. این شلوارا به پاهاتون فرم میدن. همچنین گشاد بودن بیش از حدشون هم باعث میشه پاهای لاغرتون تو شلوار گم بِشن.

مام+استایل

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی