|

ترفندای خونگی پاک کردن لکه از روی کاشی؛ اینجوری عین شوماخر سرعتی آشپزخونتُ برق بنداز

اینجا قراره کلی ترفند جذاب و سریع برای رفع انواع لکه از روی کاشی های آشپزخونه یاد بگیرین که به زیباتر ساختن خونه کمک میکنن.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- آشپزخونه همیشه به عنوان قلب یه خونه ازش یاد میشه و بی تردید تمیز و درخشان بودنش میتونه تاثیر بی نظیری بر ظاهر هر خونه ای داشته باشه. تا به اینجا ترفندای خونگی جالب و زیادی درباره زیباتر کردن آشپزخونه مثل تمیز کردن هود و شستن سینک رو یاد گرفتیم. اما همونطور که یکی از مهم ترین قسمت های هر خونه دیوار اون به حساب میاد، باید حواستون به دیوار آشپزخونه هم باشه که مبادا کاشی های اون دچار کثیفی و لکه بشن و زیبایی آشپزخونه رو تحت تاثیر قرار بدن. به همین دلیل قصد داریم ترفندای جذاب و سرعتی که به لکه بری روغن از روی کاشی های آشپزخونه کمک میکنه رو براتون توضیح بدیم. با ما همراه باشید:

q

معجزه سرکه سفید، این بار برای کاشی آشپزخونه!

یکی از راه هایی که میشه کاشی های آشپزخونه رو به راحتی از شر هر چی لکه و آلودگیه پاک کرد، اینه که بیاین از سرکه سفید استفاده کنین و درخشش دوباره ای به کاشی های آشپزخونه ببخشید. برای این کار مقداری از سرکه سفید رو با یکم آب ولرم ترکیب کنین و محلول به دست اومده رو با افشانه به روی کاشی ها بپاشونین. بعد از این کار با یه دستمال نخی که خش روی کاشی نندازه و زبر نباشه، آثار محلول رو از روی کاشی ها بردارین. حالا با آشپزخونه جذاب و عین دسته گلتون سلام کنین.

dd

از قدرت مایع ظرفشویی برای لکه بری کاشی غافل نشو!

شاید یکی از راه هایی که خودتون هم به ذهنتون رسیده باشه که بتونین باهاش کاشی های آشپزخونه رو از هر گونه لکه ای پاک کنین، مایع ظرفشویی باشه ولی ندونین چطوری میشه با کمک اون به نتیجه مطلوبی رسید. برای استفاده از این مایع شوینده بسیار کاربردی کمی از مایع ظرفشویی رو با مقداری آب ولرم مخلوط کنین.

سپس یه اسفنج نرم یا یه اسکاچی که زبر نباشه رو به مخلوط به دست اومده آغشته کنین. حالا اسکاچ رو با در راستای عمود تمیز کنین و درواقع اسکاچ رو از بالا به پایین بکشین تا تمام لکه ها از بین برن. بعد از این کار بیاین با یه دستمال نرم و تمیز تما آثار آب و کف رو از بین ببرین و علاوه بر کاشی های تمیز، یه ظاهر جذاب و براق رو هم به آشپزخونتون تقدیم کنین.

ddh

با کمک آب و صابون جذابیتی خاص به آشپزخونه ببخش!

ممکنه تابحال فقط از قدرت عجیب و خاص صابون برای شستن دست هاتون استفاده کرده باشید. بهتره بدونین میشه از ترکیب این ماده قدرتمند با آب کلی لکه هایی که روی کاشی های آشپزخونه جا خوش کردن رو به سادگی از بین ببرین. یکی از معضلاتی که بیشتر دیوارهای آشپزخونه باهاش درگیرن، حضور دودهای بی شماری است که ناشی از پختن مداوم غذا در آشپزخونه است.

برای اینکه از شر دوده های موجود روی کاشی راحت شین، باید آب و صابون رو به اندازه ای که به خوبی کف کنه ترکیب کنین، حالا یه اسفنج مناسب رو به مخلوط به دست اومده آغشته کنید و به آرومی روی کاشی های آشپزخونه بکشین. بهتره این کار رو هم مانند روش قبل به صورت عمودی انجام بدین. حالا کاشی های آشپزخونه رو با استفاده از از یه دستمال تمیز خشک کنین و مراقب باشین هیچ گونه لکی روی کاشی ها باقی نمونه.

ff

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی