|

هتل ترانسیلوانیا ۴: تبدیل شوندگان

هتل ترانسیلولنیا 4 انیمیشنی که چشم به راهش بودیم؛ خنده بازار و دنیای رنگی پنگی هیولاها

هتل ترانسیلوانیا یکی از کمدی ترین و خنده دار ترین انیمیشن هایی است که تاکنون ساخته شده است به شما پیشنهاد می کنیم قسمت چهارم آن را ببینید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای انیمیشن ها در عصر حاضر به قدری پیش رفته و جذاب شده که میشه خیلی راحت خانوادگی بزرگ و کوچیک از هر نسلی که هستید دور هم جمع بشید و چند ساعتی یک انیمیشن خوب و درجه یک ببینید؛ یه جورایی میشه گفت قدیما انیمیشن ها فقط برای بچه ها بودند و کمتر پیش میومد که بزرگسالی به تماشای یک انیمیشن بشینه هر چقدر هم که اون برنامه خوب و درجه یک بوده باشه البته از حق نگذریم در گذشته حتا بهترین و شاهکار ترین انیمیشن ها هم صرفا کودکان رو به عنوان جامعه مخاطب خودشون در نظر می گرفتند اما حالا همه چیز تغییر کرده.

یکی از انیمیشن هایی که بی صبرانه در انتظار پخش قسمت جدیدش بودیم قسمت چهارم هتل ترانسیلوانیا با عنوان تبدیل شدن بود. سه قسمت اول این انیمیشن که در ژانر کمدی و به کارگردانی گندی تاتاروفسکی ساخته شده اند هر کدوم تونستند که موقع پخش به طرز شگفت آوری توجه مخاطبین و منتقدین رو به خود جلب کنند و مورد تحسین قرار بگیرند، همین دلیل هم باعث شد که همگی چشم به راه قسمت تازه هتل ترانسیلوانیا و داستان های خنده دار هیولایی اش باشیم.

هتل ترانسیلوانیا 4

خلاصه خیلی کوتاه از هتل ترانسیلوانیا 4

داستان قسمت تبدیل شدگان رو میشه گفت نسبتا خیلی متفاوت از سه قسمت قبلی است، تو این قسمت قراره در عوض هیولاها با کلی آدم رو به رو باشیم. داستان از اونجایی شروع میشه که ون هلسینگ یه اختراع عجیب و غریب میکنه و بر اثر یک اتفاق اختراعش باعث میشه که دراکولا و تمامی دوستانش به انسان تبدیل بشند اما در عوض جانی به یه هیولای واقعی تبدیل میشه؛ داستان ادامه داره تا جایی که هیولاها و جانی میرند دنبال آخرین راهی که میتونه اون ها رو به حالت قبلیشون بر گردونه.

هتل ترانسیلوانیا 4

بازخوردهای هتل ترانسیلوانیا 4

به گزارش شایانیوز، علی رغم این که همه طرفدار های مویس و دراکولا خان برای به روی پرده رفتن قسمت جدید بی تاب بودند متاسفانه تبدیل شوندگان نتونست اون طور که باید و شاید مورد استقبال قرار بگیره و دیده بشه و نهایتا فروش خوبی رو هم تجربه نکرد، حتا خیلی از منتقدین اون رو یک اثر نه چندان قوی لقب دادند، با این وجود در کنار تمامی ضعف های این قسمت تماشای این انیمیشن رو بهتون پیشنهاد می کنیم چون صحنه های کمدیش قرار کلی خنده به لب هاتون بیاره و شما از تماشای اون پشیمون نخواهید شد. جالبه بدونید که حتا اگر قسمت های قبلی این مجموعه رو ندیده باشید هم همچنان از تماشای این قسمت لذت می برید.

هتل ترانسیلوانیا 4

امتیازات هتل ترانسیلوانیا 4: تبدیل شوندگان عبارتند از

امتیاز IMDb : 6.2 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 49 / 100

امتیاز Filimo: 96  / 100

آیا شما کاربران شایانیوز تا به حال هیچ یک از قسمت های هتل ترانسیلوانیا را تماشا کرده اید؟ نظرات و تجربیات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی