|

چگونه لباس هایمان را ست کنیم؟

اگه هنوز مانتو عیدتُ نخریدی نگران نباش؛ استایل عید 1402 با لباس های تو کمدت بساز!

استایل عید 1402

برای شیک پوشی در عید نوروز انتخاب کفش وکیف ، مانتو و... مناسب باید از اصول استایل در عید نوروز پیروی کند، پس برو سراغ کمدت تا بگم چیا بپوشی!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای همه ما ایرانی ها ماه اسفند یکی از ماه های شلوغ و پر از دغدغه می باشد زیرا این ماه، ماه آخر سال است و ما برای رفتن به فصل و سالی جدید آماده خواهیم شد. پس اگر شما هم مثل خیلی از خانم های شاغل و پر مشغله این روزها نتوانستید به خرید لباس برای عید نوروز بروید نگران نباشید، شاید مانتو عید را در کمدتان دارید ولی آن را فراموش کرده اید. هر خانم شیک پوشی این روزها یک یا چندتا مانتو کتی و یا مانتو مجلسی ژاکارد در کمد خود دارد که بتواند برای رفتن به مهمانی و یا مراسم های عید دیدنی نوروز از آن ها استفاده کند. پس فقط کافی است که بدانید این مانتو ها را با چه آیتم های مکملی ست کنید تا در آستانه شروع سال جدید بدرخشید. البته قبل از انتخاب لباس هایتان باید بدانید که استایل های عید معمولا دارای سبک کلاسیک و یا گاها الگانت هستند، در نتیجه اصلا به سراغ لباس های نخی و راحتی ای که برای روزمره انتخاب می کنید نروید. برای مثال شاید به نظرتان عجیب باشد ولی مهمانی های عید دیدنی زمان مناسبی برای پوشیدن شلوار جین پوشیدن نخواهند بود.

برای انتخاب یک شلوار پارچه ای جذاب هم در استایل های رسمی، بانوان شیک باید یک سری نکات را رعایت کنند تا ظاهری زیبا و خوش پوش داشته باشند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا استایل ساده نوروز آشنا شوید.

مانتو عید 1402

مانتو عید 1402

با ترندهای تو کمدت استایل عیدتو بساز

مانتو کتی یکی از محبوب ترین مدل های مانتو است که استایلی رسمی و کلاسیک دارد و برای ایامی مانند عید گزینه مناسبی محسوب می شوند. در نتیجه اگر وقت خرید مانتو جدید برای عید را نداشته اید اصلا جای نگرانی نیست زیرا اگر یک کانتو کتی در کمد خود داشته باشید انگار که یکی از مانتوهای ترند سال را در کمد خود دارید، پس فقط کافی است آن را بردارید و با یک شلوار پارچه ای ست نمایید. برای ست کردن شلوار شما می توانید از شلوار هم رنگ و یا رنگ مکمل استفاده کنید، ولی اگر این گزینه ها را در منزل ندارید می توانید یک شلوار مشکی یا سفید ساده و راسته را با کت خود بپوشید و بوسیله اکسسوری های جذاب استایل عید خود را تکمیل کنید.

مانتو عید 1402

مانتو عید 1402

با مانتوهای خامه دوزی داخل کمد آشتی کنید

یکی از ترندهای تابستان 1401 مانتو خامه دوزی شده بود که به جرات می توان گفت یه دونه از این مانتوهای زیبا در کمد هر خانم شیک پوشی موجود می باشد. حال اگر می خواهید عید امسال را شیک در عین حال مدرن و دخترانه بگذرانید می توانید مانتو خامه دوزی شده خود را از کمد بیرون بیاورید و آیتم های مکملی مانند کفش پاشنه بلند، شلوار راسته یا مام فیت ست کنید. فراموش نکنید که این مانتوها را نباید با شلوار بوت کات و یا جین ست کنید زیرا آن ها معمولا دارای استایل های عروسکی و چین چینی هستند، به همین خاطر با شلوارهای دمپا ظاهر زیبایی نخواهند داشت مخصوصا اگر قد بلندی داشته باشند.

مانتو عید 1402

مانتو عید 1402

دیگه وقتشه مانتو بلند و مجلسی ته کمدتونو استفاده کنید

همه خانم های ایرانی حداقل یک مانتو مجلسی و بلند دارند که معمولا برای رفتن به عروسی ها و مجالس رسمی از آن استفاده می کنند و در بیشتر مواقع هم ته کمد خاک می خورد. حال اگر برای عید 1402 هنوز هیچ مانتویی نخرید بهتر است که این مانتو بلند خود را به همراه یک شومیز و شلوار پارچه ای راسته و نسبتا کوتاه بپوشید و برای تکمیل استایل خود از کفش های پاشنه بلند و شال های مشکی کار شده استفاده کنید. یکی از نکته های مهم استایل عید این است که استفاده از اکسسوری را فراموش نکنید، در نتیجه ما برای همچین استایلی زیورآلات هم رنگ یا طلایی و نقره ای را پیشنهاد می کنیم.

مانتو عید 1402

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی