|

معرفی چندتا استایل محجبه از ترندهای ۱۴۰۲

با ترندهای استایل حجاب 1402 آشنا شوید؛ کی گفته نمیشه هم محجبه بود هم مدرن و امروزی!

استایل محجبه

همان‌طور که همیشه مد و ترندها تغییر می‌ کنند، استایل حجاب هم دستخوش تغییرات می‌ شود، با این تفاوت که در استایل حجاب مو و اندام پوشیده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از دغدغه های خانم های مسلمان و محجبه این است که چه لباس ها و استایلی انتخاب نمایید تا در عین حفظ حجاب مدرن و امروزی دیده شوند. شاید ندانید ولی همان‌طور که مد و ترندها در انواع استایل و دنیای مد به صورت مداوم تغییر می‌ کنند، استایل حجاب هم دستخوش تغییرات می‌ شود. البته با این تفاوت که تعریف حجاب همیشه به یک صورت است؛ پوشیده بودن مو و اندام زن مسلمان، پس در استایل محجبه بهتر است با توجه به این نکته آیتم ها انتخاب و ست شوند. حال اگر می خواهید برای سال 1402 استایلی مدرن و ترند داشته باشید و در عین حال پوشیده لباس بپوشیده بهتر است که ابتدا از ترندهای حجاب در سال جدید اطلاع پیدا کنید و در ادامه برای ست کردن آن ها با هم به سبک استایل و پوششی خود دقت نمایید. برای مثال کفتان یکی از ترندهای حجاب در سال جدید است، کفتان به نوعی از روپوش بلند و گشاد می‌ گویند که آستین‌ های نسبتا تنگی دارد. این مدل لباس از گذشته در میان ایرانیان هم رواج زیادی داشته و از لباس‌ های محبوب بوده است.

پس فراموش نکنید که استایل حجاب مناسب برای خانم های محجبه از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا استایل شما علاوه بر پوشش کامل باید شیک هم باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل محجبه و  ترند های حجاب 1402 بیشتر آشنا شوید.

استایل حجاب

استایل حجاب

استایل حجاب کژوال و خیابانی؛ ترند پوش و پوشیده به خیابان بروید

یکی از دغدغه های همه خانم ها چه محجبه چه غیر محجبه انتخاب لباس روزمره است. حال شاید این انتخاب برای خانم های محجبه به دلیل داشتن استایلی پوشیده کمی سخت تر به نظر برسد، ولی جای هیچ نگرانی ای نیست زیرا شما می توانید مانند خانم های دیگر از ترندهای دنیای مد برای استایل خود استفاده کنید تا در کنار استایل پوشیده شیک و زیبا به نظر برسید. برای مثال در یک استایل خیابانی و کژوال شما می توانید از یک شلوار مام استایل، ونس سفید، مانتو شومیزی و تیشرت استفاده کنید و برای سرپوش هم از می توانید شال یا توربان را باهم یا هرکدام را به تنهایی انتخاب نمایید.

استایل حجاب

استایل حجاب

چگونه استایل محجبه کلاسیک یا نیمه رسمی داشته باشیم؟

همه ما وقتی برای صرف عصرانه به یک کافه یا مهمانی دعوت می شویم می دانیم که با لباس های روزمره ای که به خیابان می رویم نباید به این مهمانی برویم حال سوال این است چه نوع لباسی برای یک مهمانی نیمه رسمی مناسب است؟ در جواب باید بگوییم لباس هایی که دارای استایل کلاسیک و رسمی هستند برای این مواقع مناسب می باشند، البته دقت کنید رسمی نه مجلسی لباس های مجلسی برای عروسی و مجالس مناسب هستند. برای این نوع مهمانی ها اگر می خواهید پوشیده و شیک به نظر برسید بهتر است که یک پیراهن را با مانتو خود ست کنید و یا برای مثال از یک اورال برای زیر مانتو استفاده کنید و در انتها هم روسری خود را به صورت محجبه یا مدل دار ببندید.

استایل حجاب

استایل حجاب

در عروسی ها و مجالس کفتان بپوشید؛ با دنیای مد پیش بروید

یکی از استایل هایی که خانم های مسلمان معمولا در انتخاب آیتم های آن دچار تردید می شوند را می توان استایل مجلسی نام برد. زیرا این استایل باید همانطور که حجاب شما را حفظ می کند شما را مدرن و شیک نشان دهد و این کار تا حدودی سخت است. حال پیشنهاد ما برای شما استفاده از کفتان برای حضور در مراسم های این چنینی است. زیرا یکی از لباس‌ هایی که این روزها به عنوان ترند مناسب فصل بهار و تابستان معرفی شده است همین کفتان می باشد. البته چون در این مدل لباس از دکمه یا زیپ استفاده نمی‌ شود، باید برای پوشاندن بدن در زیر آن از بلوز و دامن بلند و یا پیراهن استفاده کرد. استفاده از اکسسوری های پر زرق و برق و یا کمربند در این استایل می تواند برای شما معجزه کند.

استایل حجاب

استایل حجاب

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا شیک پوش جذاب وخوش استایل مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی