|

خوشگلترین نیم ست ها / اینجوری بشناس کدوم رنگ سنگ به پوستت میاد از طلا دلبر تر میشن

ست های نقره بسیاری هستند که زیبایی شون فراوونه اما به هر رنگ پوستی نمیاد! در این مطلب یاد میگیریم کدوم رنگ سنگ واسه کدوم رنگ پوست عالیه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استایل و لباس عناصری هستند که باعث میشن یک فرد شخصیت و ماهیت پیدا کنه. البته که این دو مورد هم از وجودیت هر فرد میاد بیرون. چرا که  این شما هستید که لباس و ظاهرتون رو انتخاب میکنید. از روی سلیقه و اعتقاداتی که دارید، پس از وجودیت شما میاد و در ظاهرتون نمایان میشه و شخصیت شما رو به دیگران نشون میده. تو این دنیای میلیارد ها آدم وجود داره که هر کدوم نظر و سلیقه خاص خودشون رو دارند. استایل ها از آیتم های متفاوتی تشکیل میشن و دنیای مد و فشن نیز به شدت در حال تغییر و پیشرفته.

اما اونچه که مشخصه اینه که در استایل یک فرد، به خصوص بانوان، تنها لباس نیست که اهمیت داره. بلکه شما با عناصری به مانند اکسسوری ها و آرایش خود نیز این پروسه رو تکمیل می کنید. اکسسوری ها جذابیت تیپ رو به شدت بالا میبرند که خب همین مسئله باعث شده تا بسیاری از افراد بیان و اکسسوری های مختلفی رو بسازن و روانه بازار کنند. گردنبند یکی از مهمترین قسمت های اکسسوری محسوب میشه. البته که خیلی از خانوما هستن که عاشق نیم ست هستن و گردنبند و گوشواره رو به شکل تک و لنگه به لنگه دوست ندارند. در این مطلب قراره مدل های به شدت زیبایی از نیم ست ها رو ببینیم. نیم ست هایی که از جنس نقره ساخته شدن و زیبایی خیره کنندشون با سنگ ها و جواهرات روشون سر به فلک کشیده. با ما همراه باشید تا انواع مختلفی از ست های نقره رو ببینیم.

نیم ست نقره جذاب

ست نقره به کدوم رنگ پوست بیشتر میاد؟

اما جدا از اینکه در این بین داریم ست های مختلفی از نقره رو می بینیم و لذت میبریم، بهتره که این موضوع رو هم بدونیم که اصلا نقره به کدوم رنگ پوست بیشتر میاد؟ برای رسیدن به این جواب این سوال ابتدا باید بدونیم رنگ پوست ما جزو کدوم تناژ رنگی به حساب میاد.

نیم ست نقره جذاب

اینجوری متوجه میشی رنگ پوستت روشنه یا گندمی

یکی از روش های تشخیص رنگ پوست، توجه به رنگ رگ هاتون هستش. در واقع اگر رنگ رگ های شما آبی باشه، رنگ زمینه پوست شما سرد هستش و در نتیجه نیاز به جواهراتی دارید که رنگ گرمی داشته باشند. 

اگر رنگ موهاتون بلوند، قهوه‌ ای تیره و یا مشکی باشه، بازم داره آلارم میده که شما پوستی سرد دارید و روشن هستید. حتی اگه رنگ چشماتون آبی روشن و یا قهوه‌ای باشه، باز هم شما خانوم خانوما پوستی سرد دارید و از روشن پوستان هستید. اما در صورتی که در سطح پوست شما نشونه هایی از رنگ قرمز باشه و یا سبز یا فندقی، رنگ زمینه پوست شما از نوع گرم می باشد. پوست های گندمی رنگ رگاشون چیزی بین آبی و سبز هستش. یعنی به درستی قابل تشخیص نیست!

نیم ست نقره جذاب

نیم ست نقره جذاب

حالا که فهمیدی رنگ پوستت کدومه، بهترین رنگ سنگم واسه خودش بشناس

حالا که متوجه شدین رنگ زمینه پوست شما به چه رنگی هستش، نوبت این رسیده که برید سراغ فهمیدن اینکه چه رنگ و سبک سنگی به پوست شما میاد. اگر دلتون میخواد تا ست نقره شما دارای سنگ باشه، بهتره بدونید برای پوست‌ هایی رنگ سرد و روشنی دارند از سنگ‌ هایی مثل یاقوت، گارنت وتورمالین استفاده نمایید. البته که شما بانوی زیبا میتونید از سنگ‌ های آمیتیست، فلوریت و حتی یاقوت کبود هم انتخاب و استفاده کنید که زیبایی شون به زیبایی تون چندین برابر اضافه می کنند. پوست سرد با فلزات سفید مثل نقره و پلاتین خیلی میتونه جور و خوشگل بشه.

نیم ست نقره جذاب

اما اگر شما بانویی هستید با رنگ گرم و گندمی، میتونید از سنگ هایی به مانند رنگ زرد، نارنجی و سبز استفاده داشته باشید چرا که خیلی شما رو زیباتر خواهد کرد. شاید هم حتی یاقوت زرد، سیترین، زیرکون، توپاز، زمرد، یشم و پریدوت بهترین انتخاب برای شما زیباروی گندمی باشه. به هر حال اگر جیبتون پر پوله، این نکته رو به یاد داشته باشید که الماس واسه هر رنگ پوستی عالیه و میتونه گرانبها باشه.

نیم ست نقره جذاب

مروارید فقط سفیدش خوبه؟

اغلب خانوما به مروارید خیلی خیلی علاقمند هستن. اما مشکل اینجاست که فکر میکنن مروارید فقط سفیده! شما باید باید توجه داشته باشید که مرواریدها در رنگ‌ های زرد هم یافت میشن و میتونن خوب باشن. پس پیشنهاد ما به شما اینه که اگر رنگ پوست گرمی دارید، مرواریدهای زرد رو هم جزو لیست انتخابی خود قرار بدید.

نیم ست نقره جذاب

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی