|

دانلود قسمت دهم ملکه ی گدایان/ قسمت10

دهمین قسمت سریال ملکه ی گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی چهارشنبه 20 اسفند ماه به صورت…

لینک کوتاه کپی شد

دهمین قسمت سریال ملکه ی گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی چهارشنبه 20 اسفند ماه  به صورت اختصاصی در سایت فیلمیو منتشر خواهد شد.

در قسمت نهم آریا با دست خالی و دلی شکسته از مفت آباد برگشت. افرا چیزی برای نگه داشتن آریا نگفت و او را از خود راند. اگرچه افرا هم به لحاظ روحی در وضع خوبی نبود اما با بی مهری به آریا گفت که هیچ وقت احساسی به او نداشته است. آریا در مسیر برگشت باز هم با البرز مواجه شد و بدین شکل گمان مثلث عشقی در هر دوی آن ها تقویت شد.

ملکه کمی از انگیزه هایش برای آزار البرز حرف زد. کینه ای سی ساله که روز و شب روحش را آزرده بود و حالا با آزار البرز فرصت مغتنمی برای عقده گشایی یافته است. همچنین لعیا پیش از ازدواج و اختلاف با خواهرش هم با شبیر ارتباط داشته است و نقشه ی برپایی این امپراتوری را سال ها پیش در سر داشته است.

بیشتر بخوانید:قسمت نهم ملکه گدایان و شکست عشقی در مفت آباد

رونمایی از چهره ی واقعی ملکه در قسمت هشتم

(عکس) بازیگران مجرد سریال ملکه گدایان + بیوگرافی

افرا وا مانده از همه جا...!

 

ملکه ی گدایان به آرامی پیش می رود و در هر قسمت به بخشی از خرده روایاتی که وارد داستان کرده است می پردازد. خرده روایاتی که تا حدی ماجرای اصلی را به حاشیه رانده است. ماجراهایی مثل عشق سوزان آریا به افرا و یا ماجرای سارا و پسر عمویش در بستر کلی داستان یک دست و یک پارچه نشده اند و این به روایت اصلی آسیب زده است.

در هر حال ملکه ی گدایان بعد از گذشت نه قسمت و با جلب کردن اعتماد بخشی از مخاطبان شبکه ی نمایش خانگی به کارش ادامه می دهد اما به لحاظ کیفیت با تعدادی از آن فاصله ی قابل توجهی دارد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی