|

اصول شیک پوشی

استایل هایی خاص و امروزی برای "خانوم های باحجاب"؛ هم خوشتیپ باش هم محجبه

در این مقاله برای شما لباس‌هایی را به عنوان حجاب استایل معرفی کرده ایم که هم پوشش خود را حفظ کرده اید و هم شیک و جذاب شده اید.

لینک کوتاه کپی شد
1

تعریف حجاب از گذشته تاکنون همیشه یکی بوده و تغییری نکرده. طبق اصول و اعتقادات ما حجاب برای خانم ها یعنی پوشیده بودن مو و اندام زن مسلمان. البته این پوشیده بودن هیچ گاه در تضاد با آراستگی و زیبا بودن نبوده و زنان مسلمان می‌توانند استایل زیبایی داشته باشند و خود را با ترندها هماهنگ کنند.

به گزارش «شایانیوز» در سالیان اخیر بلاگرهای محجبه زیادی فعال شده اند و ترندها و برندها بنابر آشنایی که به ذائقه‌ی خانم‌های محجبه دارند پیشنهادات جذابی را برای آن ها ارائه می‌کنند. در این مطلب می‌خواهیم تعدادی از ترندهای بهار و تابستان را برای خانم‌های محجبه پیشنهاد کنیم. 

یکی از لباس‌هایی که این روزها به عنوان ترند مناسب فصل بهار و تابستان و در کل برای سال 2022 مناسب است کفتان است.

header_image_friday-fashion-fis-how-to-style-kaftan-with-clothes-in-ramadan-fustany-ar-main-image (1)

اما کفتان چیست؟

کفتان به نوعی از روپوش بلند و گشاد می‌گویند که آستین‌های تنگی دارد. این مدل لباس از گذشته در میان ایرانیان هم رواج زیادی داشته و از لباس‌های محبوب بوده است

aa-2

با کفتان چگونه تیپ بزنیم؟

رایج ترین استایلی که می توان با کفتان زد و از قضا خیلی هم راحت و محبوب است کفتان جلو باز است. این استایل یکی از سبک‌ترین و مناسب‌ترین‌ها برای فصل گرماست. شما می‌توانید آن را با یک کمربند زیبا ست کنید و استایل مناسبی را برای خودتان درست کنید. این مدل لباس هم برای صبح مناسب است و هم برای شب. پس نگران جمعی که می‌خواهید وارد شوید نباشید و اگر انتخاب شما کفتان است در آن تردید نکنید.

header_image_Mono_Kaftan

در پوشیدن کفتان باز باید به این نکته توجه کنید که چون در این مدل لباس از دکمه یا زیپ استفاده نمی‌شود، باید برای پوشاندن بدن در زیر آن از بلوز و دامن بلند و یا بلوز و شلوار استفاده کرد.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست ندارید لباس جلو باز بپوشید و می خواهید کاملاً پوشیده باشید پیشنهاد ما به شما استفاده از کفتان جلو بسته است. یکی از حسن هایی هم که کفتان بسته دارد این است که شما برای ست کردن با لباس‌های دیگر خود به دردسر نمی‌افتید. در واقع تنها مواردی که باید حواستان باشد کیف و کفش است که با استایل حجاب شما ظاهر مناسب داشته باشند.

Closed_Kaftan

لباس اسپرت و ورزشی مناسب خانوم های محجبه

قطعاً کفتان انتخاب همه خانم های محجبه نیست و خیلی از دختر خانم ها دوست دارند تیپ اسپرت بزنند و در عین حال حجاب‌شان را هم حفظ کنند.

یکی از انتخاب‌های شما شلوار گرمکن ورزشی است که می‌توانید آن را با یک بلیزر ست کنید. برای زیر بلیزر یک بلوز راحت انتخاب کنید و استایل خود را با رنگ‌ها کامل کنید. در انتخاب رنگ استایل‌تان توجه کنید. در استایل شیک به رنگ‌های کلاسیک بیشتر توجه کنید و آن‌ها را مدنظر قرار دهید. حتی می‌توانید به جای بلیزر یک جلیقه جایگزین کنید. لباس شما با انتخاب یک کفش اسپرت کامل می‌شود.

ax-5-hijab-style

برای این تیپ یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم و آن هم انتخاب یک سوئیشرت جذاب است. برای ست کردن این سوئیشرت‌ها می‌توانید علاوه شلوار گرمکن شلوار جین را هم در اولویت قرار دهید. اگر شلوارتان رنگ‌های شاد دارد استایل شما بسیار زیبا می‌شود. راه دیگری که برای خوش‌تیپی می‌توانید انجام دهید این است که آن را به دور شانه‌هایتان گره بزنید. شما با یک کفش ورزشی بسیار جذاب می‌شوید.

ax-6-hijab-style

با استایل محجبه چجوری آرایشی کنیم؟

برای استایل های محجبه نباید از آرایش های غلیظ و مجلسی برای میکاپ صورت خود استفاده نمایند زیرا این آرایش ها برای مکان های عمومی مناسب نمی باشند همچنین اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید سن تان کمتر به نظر برسد بهتر است همیشه آرایش روزانه ای ساده و ملایم داشته باشید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی