|

سامسونگ

خانواده ی دوست داشتنی نوتِ سامسونگ به تاریخ پیوست!

Galaxy Note is gone forever

سامسونگ رسما اعلام کرد که هرگونه امیدی برای بازگشت سری گلکسی نوت به بازار واهی خواهد بود. آیا پرچمداران حاظر می توانند جای آنها را پر کنند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مدت هاست که اخبار و شایعاتی به گوش می رسد که همگی حاکی از به پایان رسیدن عمرِ خانواده ی نوتِ محبوب سامسونگ خبر می دهند به خصوص پس از آنکه در سال 2021 سامسونگ هیچ عضو جدید را که به این خانواده تعلق داشته باشد رونمایی نکرد.

S20-Ultra

و اما به گزارش فون آرنا حالا که سامسونگ پرچمدار رده بالای خود گلکسی اس 22 اولترا را با پشتیبانی از S-Pen رونمایی کرده است همان طور که انتظار می رفت سامسونگ رسما اعلام کرد که دیگر قرار نیست شاهد حضور سری نوت در بازار باشیم و اعضای اولترای سری اس در حقیقت جایگزینی برای آنها می باشند.

البته از طرفی دیگر اخباری به گوش می رسد که غول فناوری کره ای تصمیم دارد تا نسل جدید پرچمدار تاشوی خود، Z فولد 4 را نیز با پشتیبانی از S-Pen راهی بازار کند، بنابراین هرگونه بازگشتی برای سری نوت ناممکن خواهد شد.

galaxy_s22_ultra

سری گلکسی نوتِ سامسونگ به خاطر اندازه ی صفحه نمایش های بزرگشان همیشه از محبوب ترین گوشی های هوشمند به حساب می آمدند، حالا باید ببینیم که پرچمداران فعلی تا چه اندازه موفق خواهند بود که فقدان حضور گلکسی نوت را برطرف کنند؟!

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی