|

سامسونگ

گلکسی Z فولد 4 سامسونگ احتمالا دوربین تله فوتو با زوم 3 برابری را ارائه می دهد

The Samsung Galaxy Z Fold4 might get a 3x telephoto camera

در حالی که در انتظار رونمایی نسلِ جدید گلکسی Z فولد 3 می باشیم، به نظر می رسد بهبود قابل توجهی را در بخش تنظیمات دوربین آن شاهد خواهیم بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از پرچمداران محبوب سامسونگ سری Z فولد آن می باشد که توانسته است حسابی در دل کاربران جا باز کند و توجه های زیادی را به خود معطوف کند. در حال حاضر نیز ما بی صبرانه در انتظار نسل جدیدی از این گوشی هوشمند هستیم به همین خاطر هم گاه و بی گاه اخبار وشایعاتی را در رابطه با برخی از مشخصات و ویژگی های این گوشی هوشمند تاشو می شنویم.

به گزارش GSMArena و به نقل از GalaxyClub به نظر می رسد که گلکسی Z فولد 4 قرار است تا یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری را ارائه دهد. ما گمان می کنیم که به احتمال زیاد این دوربین همان دوربین تله فوتویی است که در سری گلکسی اس 22 به کار رفته است و تصمیم دارد تا جایگزین دوربین 12 مگاپیکسلی با زوم 2 برابریِ نسل فعلی گلکسی Z فولد شود.

Galaxy-S-22+

Samsung Galaxy S22 Plus

Galaxy Z Fold3

Samsung Galaxy Z fold3

متاسفانه تا به این لحظه اطلاعات زیادی در رابطه با تنظیمات دوربین این گوشی هوشمند منتشر نشده است بنابراین ما هنوز نمی دانیم که برای مثال گلکسی Z فولد 4 از دوربین اصلیِ 50 مگاپیکسلی اس 22 و اس 22 پلاس استفاده خواهد کرد یا خیر. در هر حال از آنجایی که گلکسی Z فولد 3 و Z فلیپ 3 هر دو در آگوست سال گذشته عرضه شدند، انتظار می رود که در همین ماه سامسونگ از نسل جدید این گوشی های هوشمند نیز رونمایی کند. بنابراین با توجه به اینکه زمان زیادی تا رونمایی باقی نمانده است امیدواریم که هر چه زود تر تصاویر بهتر و اطلاعات بیشتری را از این گوشی هوشمند به دست بیاوریم.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی