|

شیائومی

شیائومی 12 پرو و دوربین قدرتمندی که انتظارش را نداشتیم!

The Xiaomi 12 Pro supposedly matches the Google Pixel 6 and Samsung Galaxy S22 Ultra in camera tests

اخیرا شیائومی 12 پرو عازم سفری شده است که قدرتِ دوربین های آن را به چالش می کشد؛ اما این گوشی هوشمند سربلند از این آزمون بیرون آمد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اواخر سال گذشته شیائومی طی یک رویداد رسمی از سری پرچمدار و قدرتمند خود به نام شیائومی 12 رونمایی کرد، البته این رویداد بدون حضور رده بالاترین عضو این سری یعنی شیائومی 12 اولترا برگذار شد که به این ترتیب در حال حاضر عنوان رده بالاترین عضو سری شیائومی 12 را، 12 پرو یدک خواهد کشید.

سرانجام پس از گذشته سه ماه از زمان عرضه شیائومی 12 در بازار چین بالاخره طی چند هفته ی گذشته غول فناوری چینی، پرچمداران خود را روانه ی بازار جهانی کرد. و حالا به گزارش  NoteBookCheck همچنان که در انتظار رونمایی شیائومی 12 اولترا طی ماه های آینده هستیم 12 پرو برای شرکت در یک ارزیابیِ قدرتِ دوربین، به DxOMark سفر کرده است.

Xiaomi12Pro

طبق گفته ی DxOMark شیائومی 12 پرو موفق شده است تا امتیاز کلی 131 را بدست بیاورد که نشان دهنده ی عملکرد خوب تنظیمات دوربین آن می باشد. با این اوصاف پرچمدار رده بالای فعلی شیائومی توانسته است در حد و اندازه ی گوشی های هوشمند رده بالای دیگر شرکت های سازنده ی گوشی های هوشمند ظاهر شود. برای کسانی که نمی دانند باید اشاره کنیم که در این آزمون پیکسل 6 گوگل امتیاز 132، آیفون 13 امتیاز 130 و گلکسی اس 22 اولترا امتیاز 131 را بدست آورده اند. از آنجایی که این گوشی های هوشمند به عنوان ابر قدرتان و پادشاهان عکاسی با دوربین گوشی هوشمند به حساب می آیند، باید اعتراف کنیم که شیائومی 12 پرو به طرز باور نکردنی و دور از انتظاری خوب و قابل تحسین عمل کرده است.

xiaomi-12-Pro

البته باید به شما بگوییم که متاسفانه اخیرا اعتبار ارزیابی DxOMark مورد تردید قرار گرفته است به این ترتیب بهتر است که پیش از خرید شیائومی 12 پرو در رابطه با تنظیمات و قدرت دوربین آن کمی بیشتر تحقیق نمایید.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی