|

سامسونگ

گلکسی A73 5G یک میان رده محبوب دیگر از سامسونگ با تراشه اسنپدراگون 778G

به تازگی نسل جدید میان رده ی محبوب و رده ی بالای سامسونگ در بنچ مارک گیگ بنچ دیده شده است، به نظر می رسد که زمان عرضه نزدیک می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بعد از رونمایی دو میان رده ی مقرون به صرفه ی  A23 و A13 سامسونگ قصد دارد که این بار به سراغ یک میان رده ی محبوب اما قدرتمند برود؛ این طور که به نظر می رسد سامسونگ گلکسی A73 با پشتیبانی از قابلیت اتصال به شبکه ی 5G در راه است.

بر اساس گزارشی که Gizmochina به تازگی منتشر کرده است این گوشی هوشمند اخیرا در پایگاه داده های گیگ بنچ مشاهده شده است و این لیست برخی از مشخصات A73 مورد انتظار را فاش می کند. میان رده ی برتر سامسونگ از پردازنده ی اسنپدراگون 778G برخوردار است که یک پردازنده ی میان رده می باشد و توانسته است در آزمون تک هسته ای امتیاز 778 و در آزمون چند هسته ای امتیاز 2913 را کسب نماید. این گوشی هوشمند 8 گیگابایت رم را ارائه می دهد که به همراه سیستم عامل اندروید 12 راه اندازی خواهد شد؛ البته ما انتظار داریم که A73 5G با 6 گیگابایت رم به عنوان گزینه ی پایه عرضه شود.

IMG_20220308_222934

جدای از گیگ بنچ این گوشی هوشمند اخیرا موفق شده است که گواهی FCC را نیز دریافت نماید، به نظر می رسد که گلکسی A73 سامسونگ از سرعت شارژ سریع 25 واتی پیشتیبانی خواهد کرد. گواهی FCC همچنین قابلیت دو سیم کارته بودن این گوشی هوشمند را تائید می کند.

با توجه به اخبار و گزارش هایی که تا به الان منتشر شده است انتظار می رود که A73 سامسونگ از یک پنل 6.7 اینچی AMOLED برای صفحه نمایش برخوردار باشد که نرخ تازه سازی 90 هرتز و وضوح فول اچ دی پلاس را ارائه می دهد. در ارتباط با تنظیمات دوربین نیز گمان می کنیم که بر روی پنل پشتی سیستم تنظیمات دوربین چهارگانه را شاهد باشیم که دوربین اصلی آن یک سنسور 108 مگاپیکسلی خواهد بود. اما متاسفانه در رابطه با دیگر مشخصات این گوشی هوشمند اطلاعاتی در دست نیست.

IMG_20220308_223330

تا به این لحظه سامسونگ هیچ گونه خبری را در رابطه با زمان و تاریخ رونمایی این دستگاه فاش نکرده است اما می توانیم انتظار داشته باشیم که طی همین ماه گلکسی A73 سامسونگ به بازار معرفی شود.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی