|

شیائومی

جزئیات ویژگی های گوشی هوشمند تاشو شیائومی فاش شد

Xiaomi MIX Fold 2 foldable smartphone details leak online

اخیرا افشاگر معروف DigitalChatStation طی یک گزارش برخی از جزئیات کلیدی نسل جدید گوشی هوشمند تاشو شیائومی را منتشر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سال گذشته شیائومی با معرفی اولین گوشی هوشمند تاشو خود میکس فولد توانست راه خود را به بازار گوشی های هوشمند تاشو باز کند و حالا نیز مدت هاست که در انتظار نسل بعدی این گوشی هوشمند هستیم که ظاهرا به زودی رونمایی خواهد شد.

به گزارش Gizmochina اخیرا افشاگر معروف DigitalChatStation طی یک گزارش برخی از جزئیات کلیدی این گوشی هوشمند را منتشر کرده است. با توجه به این گزارش این طور که به نظر می رسد میکس فولد 2 دارای صفحه نمایش داخلی 8 اینچی با وضوح تصویر 2.5K می باشد که تقریبا در حد و اندازه یک تبلت عمل می کند. به علاوه این گزارش ادعا می کند که نسل جدید میکس فولد شیائومی از تراشه ی اسنپدراگون 8 نسل 1 به عنوان منبع قدرت خود استفاده می کند، البته باید گفت که چندان پیش بینی غریب الوقوعی به نظر نمی رسد چراکه همان طور که شاهد هستید اکثر گوشی های هوشمند رده بالای امسال به همراه رده بالاترین و قدرتمند ترین تراشه ی ساخت کوالکوم به بازار معرفی شده اند یا در صف رونمایی هستند.

xiaomi-mi-mix-fold2

طی ماه های آینده ما انتظار داریم که شیائومی از چند دستگاه دیگر نیز رونمایی کند از جمله این دستگاه ها سری پرچمدار خط تولید ردمی با نام ردمی K50 می باشد که ظاهرا از سه عضو تشکیل شده است و یکی از اعضای آن نسخه ای گیمینگ خواهد بود.

از طرفی دیگر شایعاتی شنیده می شود که غول فناوری چینی تصمیم دارد که طی امسال علاوه بر میکس فولد 2 گوشی هوشمند تاشو دیگری را با نام میکس فلیپ به بازار معرفی نماید که به رقابت با گلکسی Z فلیپ سامسونگ خواهد پرداخت.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی