|

بهترین گوشی سامسونگ تا 20 میلیون / اینا چون وزنشون کمه حسابی خوش دستن صفحشون هم بزرگه

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون رو بهتون معرفی کردیم تا انتخاب و خرید راحت تری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا داشتن گوشی خوب مثل داشتن یه دوست خوبه چرا که گوشیا یه جزء جدانشدنی از زندگی های ما بشمار میان و خیلیامون به این وسیله جوری وابسته هستیم که حتی گاهی از اوقات که توی دستمونم هست دنبالش میگردیم! ولی خب بین دوستا هم گاهی اوقات اختلاف پیش میاد و ما هم بعضی از وقتا پیش میاد که با گوشیمون به مشکل بخوریم مثلا یهو هنگ کنه، خاموش روشن بشه و... که خب این اتفاقا بعد از یه مدت که گوشی عمرش رو کرد طبیعیه چون در صورتی که این مشکلات نبودن کسی گوشی نو نمیکرد و کمپانی های مثل سامسونگ و شیائومی که از گوشی اقتصادی تا گوشی پرچمدار تولید میکنن ورشکست میشدن.

پس بیراه نیست که بگیم گوشی عمر مفید داره و خب باید در طول این عمر خوب کار کنه و حالا بعدش اگه ادا داد عذرش پذیرفته هست ولی خب برخی از اوقات پیش میاد که گوشیا یکم بعد از این که باهاشون کار میکنی مشکلاتشون هم شروع میشه و خب در نهایت اعصاب خوردی برای آدم میمونه البته که در این بین شاید بگید در صورتی که پول خوب خرج کنیم اینطوری نمیشه در حالی که باید بگیم این ذهنیت اشتباهه چون شما باید در انتخابتون دقت کنید حالا میخواهید بهترین گوشی تا 6 میلیون رو بخرید و یا بیشتر فرقی نمیکنه همون اول با هر بودجه ای که دارید خوب تحقیق کنید تا بتونید بهترینه بازار رو از آن خودتون کنید و از کار کردن باهاش لذت ببرید به همین منظور ما هم در این مقاله میخواهیم برای این که کار شما رو در انتخاب و خرید راحت تر کنیم چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی سامسونگ تا 20 میلیون

گلکسی S21 FE 5G از بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون

برسیم به اولین محصول از لیست بهترین های سامسونگ تا 20 میلیون یعنی گلکسی S21 FE 5G که در خصوص ظاهر اون باید بگیم که بدنه ی پشتیش پلاستیکیه همراه با فریم آلومینیومی که پلاستیک بودن بدنه اون هم با این قیمت یه مقدار عجبیه ولی خب تو ذوق نمیزنه و از اون به کنار حتی باعث سبک شدن این گوشی هم شده و اون رو خوش دست کرده چرا که تنها 177 گرمه. سامسونگ برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.4 اینچ استفاده کرد که رزولوشن خوبی داره و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 120 هرتزه.

نسبت این نمایشگر به بدنه ی گوشی چیز حدود 89 درصد هست که با این عدد شما شاهد حاشیه های خیلی کمی اطراف صفحه نمایش خواهید بود که این به این معنیه که قراره از تماشای محتواهایی مثل فیلم در این گوشی حسابی لذت ببرید. در زمینه ی پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی اگزینوس 2100 استفاده شده که عملکرد خوبی داره. برای دوربین اصلی یه سنسور 12 مگاپیکسلی و برای دوربین سلفی هم یه سنسور 32 مگاپیکسلی استفاده شده که کیفیت خوبی دارن و از نقطه قوت این گوشی بشمار میرن. باتری هم دارای 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت هست.

بهترین گوشی سامسونگ تا 20 میلیون

گلکسی A54 5G از بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون

محصول دومی که معرفی میکنیم گلکسی A54 5G که یه گوشی بسیار خوش دست بشمار میاد ولی به علت بدنه ی پشتی شیشه ای و گرد شدن بیشتر حاشیه هاش نسبت به نسل قبلی خودش یه مقدار افزایش وزن داشته و 202 گرم هست یعنی چیزی حدود 13 گرم از A53 5G سنگین تره. سامسونگ برای این محصول از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.4 اینچ استفاده کرده که از نوع امولده و وضوح قابل قبولی داره و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 120 هرتزه و شما میتونید محتواهای مختلف رو بدون تاخیر و لگ در اون مشاهده کنید و از پویایی رنگ در اون ها لذت ببرید.

برای پردازنده ی این گوشی از یه تراشه ی اگزینوس 1380 استفاده شده که جدیده و نسبت به اگزینوس 1280 قدرتش بیشتره و عملکرد خوبی رو از خودش به نمایش میذاره. دوربین اصلی این محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 32 مگاپیکسلی داره و همچنین باتریش هم 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

بهترین گوشی سامسونگ تا 20 میلیون

گلکسی M52 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون

برسیم به محصول سوم در بین بهترین های سامسونگ تا بیست میلیون یعنی گلکسی M52 که از لحاظ ظاهری روی پنل پشتیش یه بافت خطی داره و با خطوط عمودی تزیین شده که این خطوط علاوه بر این که اون رو زیباتر کردن باعث میشن که گوشی موقع کار کردن از دست لیز نخوره. کمپانی کره ای برای این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.7 اینچ استفاده کرده که از نوع سوپر امولده و رزولوشن خوبی داره و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه هم 120 هرتزه.

به عنوان پردازنده در این محصول از یه تراشه ی Qualcomm SM7325 Snapdragon 778G 5G استفاده شده کیفیت خوبی داره. دوربین سلفی 64 مگاپیکسل و دوربین سلفی 32 مگاپیکسله و باتری هم 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره.

بهترین گوشی سامسونگ تا 20 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی