|

"زهره فکور" موهاشم خالی بندی و پوستیژ بود؛ با اینهمه تغییر شبیه عروسکا شده!

zohre fakoursabour shayanews

زهره خانوم فکور که انگار کلاً بازیگری را بی خیال شده و چسبیده به بلاگری و اینستاگرام بازهم یک ویدیو تبلیغاتی از سالن آرایشی خفن در شمال…

لینک کوتاه کپی شد
3

زهره فکور صبور که تا چند سال پیش جزو بایگران پرکار تلویزیون (البته نقش های درجه چندم) بود در این یک سال اخیر کلاً از دنیای بازیگری فاصله گرفته و حالا یک بلاگر شاخ شده و در اینستاگرام کلی بروبیا دارد.

به گزارش «شایانیوز» زهره خانوم که در اینستاگرامش حدود 320 هزار دنبال کننده دارد این روزها یک پایش مطلب زیبایی کتر فلانی است و یک پایش هم سالن زیبای و مزون است. زهره خانوم انگاری از طریق اینستاگرام و بلاگری پول خوبی در می آورد چراکه کلاً بی خیال بازیگری شده و مدت هاست در هیچ فیلم و سریالی حضور ندارد.

او به تازگی هم در یک ویدیو تبلیغاتی که برای یکی از سالن های آرایش شمال تهران منتشر کرده سنگ تمام گذاشته و حسابی برای این سالن آرایش تبلیغ کرده است.

البته خیلی نباید پیشنهادات خانوم فکور رو جدی گرفت چرا که زهره خانوم تا به حالا در پیج اینستاگرامی اش بیش از 10 سالن آرایش و مزون لباس معرفی کرده که به ادعای خودش همه هم درجه یک و عالی هستند. واقعیت ماجرا این است که هر سالنی که نه تنها به خانوم فکور بلکه به هر کدام از سلبریتی های فعال در حوزه تبلیغ پول دهد این خانم ها حسابی برایش تبلیغ می کنند.

زهره خانوم حالا یه داف شاخه!

اگر تو اینترنت سرچ کنید و عکس های فیلم و سریل های چند سال پیش زهره فکور را ببیند احتمالاً از این همه تغییر شوکه خواهید شد چرا که زهره فکور آن روزها با زهره فکور امروز زمین تا آسمان فرق دارد.

zohrefakour_1520000032

zohrefakour_1497355111

zohrefakour_1521281763

خانم خانما در چند وقت اخیر اونقدر با صورتش وَر رفت که اگه الان بخواد دوباره به بازیگری برگرده کاملا با گذشته فرق داره. جراحی بینی و عروسی کردنش، لیفت ابرو و شقیقه، پروتز لب و گونه، زاویه فک و...او همه چیز را امتحان کرد و حالا به یک داف به تمام عیار تبدیل شده که با موهای فر و بلوندش تکمیل میشه.

zohrefakour_1559706323

البته زهره همان طور که گفتیم زهره خانوم برای اینکه تبلیغ دکترهای زیبایی ش رو بکنه خودش هم زیر دست این آقایان دکتر رفته و کلی عمل زیبایی انجام داده است.

مثلاً زهره فکور تا چندی پیش همش از دکتر شفیعی می گفت و کلی از ایشان تعریف و تمجید می کرد که فلان است و بهمان و در جراحی زیبایی مثل و مانند ندارد. اما به یک باره این وسط یک آقای دکتر جدید پیدا شد که گویا خوب برای تبلیغات هزینه می کرد و زهره هم  به یکباره پزشک زیبایی اش را عوض کرد و با انتشار ویدیویی از شخصی به نام دکتر سلطانی به عنوان پزشک جدید زیبایی اش نام برد و حسابی برایش تبلیغ کرد که در ادامه ان را مشاهده می کنید.


زهره فکور بازیگر یا بلاگر و مدل؟!

زهره فکور به گفته خود از بچگی عاشق خیاطی و بافتنی بوده و بالاخره هر طور شده به سراغ علاقه خود رفته. البته اینکه تبلیغات برای هنرمندان آزاد شده و هر چیزی که بخواهند میتوانند معرفی کرده و نرخ های عجیب و غریب هم برای خود تعیین کنند بی تاثیر نبوده و خیلی از ان ها به این سمت و سوق کشیده شده اند و اتفاقا درآمد بالایی هم دارند.

زهره فکور می گوید به طور اتفاقی در سال 1375 بعد از اینکه دیپلمش را گرفته توسط یکی از دوستان که در زمینه تئاتر کودک فعالیت داشته پا به ان عرصه گذاشته و بازیگری را شروع کرده است. در واقع انگار خانوم فکور در تمام طول زندگی بـه تنها چیزی کـه فکر نمیکرد بازیگر شدن بود!

parisa_cafe_pic_1545151744

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    رسیدن به پوچی.

  • یه فاطمه ارسالی در

    اوووق چندش چندشان

  • ناشناس ارسالی در

    این فکور هیچی نمیشه بخدا

  • F.R ارسالی در

    بدم از این عروسک پلاستیکی میاد جای مونده که عمل نکرده باشی.....

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی