|

"الهام حمیدی" با آرایش غلیظ و چشمای گریون؛ خانوم چه نازی داری جلو دوربین

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی ظاهرا وابستگی زیادی به آرایش های غلیظ دارد به همین دلیل تصاویری که منتشر میکند بیشتر مورد توجه قرار میگیرند تا کپشن!

لینک کوتاه کپی شد

الهام حمیدی بازیگر معروف و دوست داشتنی ایرانی می باشد که البته بیشتر او را در سریال های تلویزیونی دیده اید و فعالیت زیادی در سینما نداشته و ندارد. وی بعد از بازی در سریال شبکه خانگی «یوسف پیامبر» شناخته و به شهرت رسید.

به گزارش«شایانیوز» البته چهره برخی بازیگران مثل خانم حمیدی تنها به نقش های معصوم میاد و چهره برخی از هنرمندان هم مثل خانم رویا نونهالی تنها به نقش های منفی و خلافکار! الهام حمیدی این روز ها مشغول بزرگ کردن دو نوزاد خودش می باشد که یکی دختر و دیگری پسر است. البته اگر فکر می کنید آن ها دو قلو هستند سخت در اشتباهید چون خانم بازیگر در دوسال اخیر پشت هم دو بار باردار شد که برای خیلی ها تعجب داشت.

از این ها که بگذریم الهام حمیدی در اینستاگرام فعالیت زیادی ندارد اما در عوض خانم بازیگر را در مزون های لوکس و لاکچری برای معرفی مانتو ها کار شده زیاد می بینیم. الهام حمیدی چند روز پیش با انتشار تصویری از خود روز مادر را تبریک گفت که البته چهره پر آرایش بوتاکس شده خانم خانما بسیار مورد توجه قرار گرفت تا متنی که به این مناسبت نوشته بود!

در این تصویر برخی از کاربران هم چشمان خانم بازیگر رو گریونئو پر از اشک دیدن که خب بالاخره تو محازی هر کی یه نظری داره!

elhamhamidiiii_1643029978

اما کمی هم از روحیات و نظرات الهام حمیدی بگوییم!

الهام حمیدی بر این عقیده است که خوشتیپ تر از خودش ندیده و چهره اش هم کاملا نچرال می باشد. اما بهتره که بگیم الهام حمیدی عاشق تیپ های خاص از نوع اَجق وجق است که طرح و رنگ هایی بچگانه داشته باشد. این نوع استایل هم در یکی دو تا لباس از او دیده نشده، بلکه تا به حال تیپ های زیادی از خانم بازیگر در مراسمات مختلف دیده شده که با چنین تمی بوده و از نگاه خود متفاوت و خاص بوده!

elhamhamidi_lover_1642015204

bazigaran.pictures_1610540028

mezon_gallant_1637861690

elhamhamidi_lover_1627549946

قر و قمیش خانم بازیگر برای مزون و درآمد!

گفتیم که الهام حمیدی جدیدا خیلی در مزون ها دیده می شود که در حال پرو لباس و قر و قمیش جلوی آینه است. البته او در پیج خودش اهل تبلیغات مثل بهاره خانم رهنما نیست اما پول خوبی را در قبال این پرو های لباس میگیرد چون از شهرتش در حال استفاده است. ناگفته نماند این بازیگر زن علاقه زیادی به استایل های خاص و پر زرق و برق دارد.

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. وی لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد را دارد. حمیدی خواهر بزرگتر دو برادرش نیز هست. خانم بازیگر آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

الهام حمیدی شوهری پولدار دارد که از خودش کوچکتر است. وی یکبار در سال 76 وقتی که بیست ساله بود ازدواج کرد اما خیلی زود منجر به طلاق شد، پس از ان در سال 97 برای بار دوم با اقای علیرا صادقی ازدواج کرد.

علیرضا صادقی همسر الهام حمیدی کیست

همسر این خانم هنرمند علیرضا صادقی بوده که در کار بیزینس و تجارت فعالیت دارد و از سرمایه دارهای سرشناس تهران به شما می اید.

او در کشورهای حوزه خلیج فارس به کار تجارت میپردازد و از ثروت زیادی برخوردار است.

honarmandpluss_1617301740

persianladyss_1629736780

cinema.galllery_1622206126

elhamhamidiiiiii_1632598583

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خرم اینقدر آرایش کنه والله خوشگل میشه

  • فاطمه ارسالی در

    چشاش قشنگه

  • علی ارسالی در

    اگه کیان و مختار بفهمن تو چکار میکنی.....

  • نسیمه ارسالی در

    سلام بخدا حیف این پسره عقل نداشته این پیرزنو گرفته واقعا احمق بوده این چیه الهام حمیدی چقدم احساس میکنه خوشگله آقا به شما یه دختر خوشگل نهایت هفده هجده ساله میاد نه اندازه مامانت حیف جونیت

  • ناشناس ارسالی در

    بببی

  • علی س ارسالی در

    خانم. الهام حمیدی بازیگری خوب و سرشناس ماشاالله از این همه زیبایی و جذابیت فدات بشم عزیزم

  • نسرین ارسالی در

    خوب خوشگل هست ولی اینکه از خودش خوشتیپتر و زیباتر ندیده خیلی خنده داره. دخترها و خانمهایی رو بسیار دیدم که بدون ذره ای ارایش زیبا هستن.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی