|

"بهاره رهنما" باز سینگل شد غم گرفتتش؛ پریاشونم که با یه پسر داغون میپره!

این روزها که هاره رهنما کمی آرام شده و خیلی در اینستاگرام حاشیه سازی نمی کند انگار دخترش پریا می خواهد جای خالی او را پر کند!

لینک کوتاه کپی شد
6

بهاره رهنما این روزها کمتر در حاشیه است و به نظر از لحاظ روحی خیلی وضعیت مناسبی ندارد. این را می توان هم از کم کار شدن خانوم بازیگر در اینستاگرام فهمید و هم از پست و استوری هایی که منتشر می کند.

به گزارش «شایانیوز» شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده که بهاره رهنما با همسرش امیر خسرو عباسی به اختلاف خورده و حتی برخی ها در فضای مجازی مدعی شدند که این دو از هم جدا شده اند.

بهاره مدت هاست که هیچ عکس و مطلبی از حاجی منتشر نمی کند و حتی او را فالوو هم ندارد. امیر خسرو هم با وجود اینکه در اینستاگرام خیلی فعال است اما از بهاره هیچ نمی گوید و حتی روز زن را هم به او تبریک نگفت. کنار گذاشتن این موارد باعث شد که شایعه طلاق و جدایی این زوج تقویت شود.

b.rahnama_2761443914971033362_30916040

بهاره و مشکل بی خوابی!

همان طور که در ابتدا گفتیم بهاره مدتی است که آن طروات و انرژی گذشته را ندارد این موضوع به پیج های اینستاگرامی او هم سرایت کرده است و بهاره ای که هر روز کلی تبلیغ می گذاشت و صبح این سالن آرایش بود و بعد از ظهر آن یکی مزون مدتی هیچ خبری ازش نبود. رهنما امروز بعد از چند روز غیبت در اینستاگرام خود یه تبلیغ از خانوم دکتر متخصص اختلالات خواب منتشر کرد موضوعی که باعث شد برخی به خانوم بازیگر کنایه بزنند که بهاره بعد حاجی بی خواب شده!

دختر بهاره جا پای مادرش گذاشت!

این روزها که بهاره خیلی دل و دماغ ندارد و حاشیه سازی نمی کند انگار پریا خانوم قصد دارد جای مادرش را پر کند و اجازه ندهد خلا او در اینستاگرام حس شود. پریا که گویی به تازگی از فرنگ برگشته و حالا ساکن تهران است به تازگی گویا مدل شده و قصد دارد بعد از موسیقی شانس را در این عرصه امتحان کند.

pariaghasemkhani_1643381564_1

pariaghasemkhani_1643381564_2

لباس هایی که پریا به تن کرده مربوط به برند گل و بلبل است که اگر سری به پیج اینستاگرام شان بزنید با لباس هایی مواجه خواهید شد که احتمالاً شما را هم متعجب می کند. البته این سبک و مدل تقریبا بسیار شبیه به لباس هایی است که نوید محمدزاده و فرشته حسینی هم می پوشند.

gnbseries_1638296171

بهاره خانوم رهنما در مقام کارگردانی!

بهاره رهنما که این یکی دوسال از بازیگری و هنر فاصله گرفته بود دوباره گویا می خواهد استعدادش در سینما را به منتقدانش نشان دهد. خانم رهنما این بار نه در مقام بازیگر بلکه در مقام کارگردان پشت دوربین رفته و قصد دارد اولین فیلم سینمایی اش را تولید کند.

ladyrain.baharehrahnama_1642679260

این اثر که عطر خالی اردیبهشت نام دارد اولین تجربه فیلم بلند بهاره رهنما ست. بازیگران این فیلم بلند بهاره رهنما، نیوشا ضیغمی، افسانه چهره آزاد، فریبا نادری، بهناز یادگاری و محسن مالجو هستند که حضور محسن خان مالجو کمی حاشیه ساز است.

اما محسن مالجو کیست؟

محسن مالجو که مدیر تشریفات عروسی بهاره رهنما برای ازدواج دومش بود و ظاهرا دوست صمیمی خانم بازیگر هم هست و در اکثر تصاویر بهاره رهنما حضور دارد، در نمایش نامه خوانی هم که بهاره آذر ماه داشت حضور داشت و عکسی سه نفره همراه با حاج جان منتشر کرد که در ادامه مشاهده می کنید.

58

حرف و حدیث پشت سر محسن مالجو زیاد است حتی گفته شد که محسن مالجو باعث طلاق بهاره از پیمان بوده. موضوعی که هیچ گاه نه از سوی بهاره و نه از طرف قاسم خانی تائید نشد و به نظر شایعه است.

بهاره رهنما و دوستان جدیدش

بهاره رهنما علاوه بر مالجو دوستان پرحاشیه دیگری هم دارد که همه بلاگرها و شاخ های اینستاگرامند و در واقع خانوم رهنما بیشتر با آن ها دم خور و دیگر خیلی با اهالی سینما رفاقت ندارد این موضوع وقتی ثابت شد که بعد از حواشی سفر بهاره خانوم  به ترکیه و افاضاتی که فرمودند هیچ کس از اهالی سینما و تلویزیون از بهاره حمایت نکرد و حتی تعداد زیادی از همکاران سابق خانوم رهنما نمک روی زخمش پاشیدند و از او به تندی انتقاد کردند.

ladyrain.baharehrahnama_1642069979

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ژاکلین ارسالی در

    خخخ بهاره دیگه کلاس نمی ذاره باحاجی

  • ناشناس ارسالی در

    قشرهنرپیشه چون زیادی توچشم هست نمیتونه دوست پسریادوست دخترعوض کنه مجبوره رسمی ترش کنه رابطه اش رو وازدواج کنه ..اینه که تعدد زوجات درانها زیاده..هی مجبورن ازدواج کنن ..طلاق بگیرن .وگرنه طول عمر رابطه هاشون درحد روابط دوست دختر دوست پسرهاهست😱😱😱

  • ناشناس ارسالی در

    حالا مادره یکم تو‌دل جا میگیره اما ایننو کجای دلمون بزاریم ؟؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    من آمدم نظرات را بخوانم

    • ناشناس ارسالی در

      بخوان !

  • محسن ارسالی در

    ایشون داره دوباره لابد راننده عوض میکنه . خخخ !!!?

  • مهدیه ارسالی در

    اه اه حالا این بهاره رهنما چه گوهی هستش که دخترش باشه
    چندش های بی غصه ی عقده ای

  • ناشناس ارسالی در

    اگه واقعا ول کردنش درست باشه خوبه بخدا

  • ناشناس ارسالی در

    این لباسای دختر بهاره رهنما مد شده که یه پاچه بالاتر باشه و یه پاچه پایینتر🙄

  • رضا‌ ارسالی در

    بعداز سیاسیون و مسولین این هنر پیشه های پیززوری شورشو در میارن و .....

  • Bm ارسالی در

    ازتموم هنرپیشه ها متنفرم یکی شون فامیل ماست حتی تو عروسی دختر داییش نیومد وقتی هم عیدها میریم خونه شون خودشو قایم میکنه مبادا باما سلام علیک کنه انقد خودشو میگیره ،حتی برای خواهراش، باور میکنید ، همه شون یکی هستن ،خود بززگ بین های کوچک

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا اینا خودشونو چی می بینن یکی هم ما تو فامیلمون داریم همش کلاس میذاره

    • ناشناس ارسالی در

      حالا دختره چقد رفته رو مخ و اعصاب من

  • دخی ارسالی در

    همشون عقده ای و بی هنر و خررراااااب

  • ناشناس ارسالی در

    ای جانم ماشاالله بهاره جونم خیلی عزیزی

  • تارا ارسالی در

    تاهنریژ

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی