|

ناگفته هایی از زهره فکور صبور؛ قبل از مرگ نشانه هایی از مرگ خود منتشر کرده بود!!

زهره فکور صبور

متاسفانه صبح امروز مطلع شدیم که زهره فکور صبور بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران در سن 43 سالگی درگذشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زهره فکور صبور متولد 1 فروردین 1357 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است وی فارغ التحصیل مقطع دیپلم بود که فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و در برنامه های تلویزیونی حضور داشت و کنار بازی، کارهای طراحی و دوخت هم انجام می داد. زهره فکور صبور بازیگری را در همان کودکی آغاز کرد زمانی که کودک بود علاقه شدیدی به بازیگری داشت با کار تئاتر کودک فعالیتش را آغاز کرد اما فعالیت جدی بازیگری را در سن ۲۰ سالگی و در سال ۱۳۷۷ شروع کرد.

این بازیگر ۴۳ ساله در فیلم‌هایی چون دلنوازان، مسافری از هند، روزگار جوانی، دردسرهای عظیم، دنگ و فنگ و… ایفای نقش کرد. آخرین حضور او به سریال بی‌همگان بهرنگ توفیقی برمی‌گردد که این روزها در تهران فیلمبرداری می‌شود و قرار است سال ۱۴۰۱ در شبکه سه قرار بگیرد. اواخر دهه هفتاد پرکارترین سال های خانم زهره فکور صبور رقم خورد و موفق شد در چند مجموعه تلویزیونی نقش های بر عهده بگیرد. ایشان در سینما هم چندین کار را بازی کرده است. فیلم بوی گل سرخ در سال ۱۳۸۰ اولین فیلم سینمایی بود که او تجربه کرد. بعد از این فیلم بیشتر در سریال های تلویزیونی دیده شد.

بازیگری که همه او را با بوی عطرش می شناسند!

زهره فکور صبور بازیگر از جمله بازیگرانی می باشد که علاقه بسیار زیادی برای خرید عطر دارد. او بیشتر فقط از یک نوع عطر خاص استفاده می کرد. وی از سال ۱۳۹۶ شروع به فعالیت مدلینگ و تبلیغ محصولات شرکت‌ها کرده و عکس‌هایی از خود و این اجناس را در حساب شخصی اینستاگرامش نیز گذاشته است.

زهره فکورصبور

خانم فکور صبور در مورد تغذیه خود در مصاحبه‌ای گفت: من از بچگی زیاد ورزش می کردم و زمانی که وارد بازیگری شدم این فعالیت کم شد ولی با این حال گیاهخوار هستم و به غذاهایی آب پز و بخار پز علاقه دارم. اگر برای تفریح بیرون بروم ترجیح می دهم به سینما بروم تا به یک رستوران و اگر به رستوران بروم سعی می‌کنم غذاهای خیلی سبک مانند سوپ و سالاد بخورم.

Zohreh_FakourSabour-2

مرگ تلخ

امروز زندگی این بازیگر جوان به پایان رسید بامداد روز چهارشنبه خبر تلخ مبنی بر درگذشت خانم زهره فکور صبور بازیگر سینما و تلویزیون به گوش همگان رسید. زهره فکور صبور بازیگر سینما و تلویزیون سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۸ شب در منزل شخصی خود بر اثر خودکشی درگذشت.

هنوز علت دقیق مرگ وی مشخص نیست اما بنا بر گفته منابع کاملا آگاه این بازیگر بر اثر خودکشی با قرص ساعت ۸ شب به بیمارستان منتقل شده اما پزشکان موفق به نجات وی نشده اند.

زهره فکور صبور

آخرین مصاحبه

زهره فکور صبور در مصاحبه ای تلویزیونی بیان کرد اگر به ۲۰ سال پیش باز می گشتم و تفکر امروز را داشتم هیچ‌ وقت بازیگر نمی‌شدم و مانند بقیه مردم عادی ازدواج میکردم و بچه‌هایم را بزرگ می کردم، دوست داشتم که یک زندگی آرام و بدون دغدغه را داشته باشم.

 آن مصاحبه تلویزیونی را در صفحه اینستاگرام خود پست کرد و زیر آن نوشت:"برنامه زنده رود با اجرای بینظیر اقای مرادی بزرگوار، و چقدر خوشحالم ایشون مجری توانمند و بسیار همراه بودن، البته جسارت نمیکنم چون مجری های قبلی رو سعادت نداشتم ببینم و بسیار روز خوبی داشتم بعد از سالها در کنار عزیزان اصفهان و گروه خووووووب برنامه زنده رود،الهی همیشه خدا هوای دل تک تک دوستان رو داشته باشه..." آیا این پست و این حرف ها نشانه ناامیدی این بازیگر بود...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی