|

سلفی خاص "زهره فکور" از نمایی خیلی نزدیک؛ خانوم بازیگر دیگه کلاً بلاگر شد!

زهره فکور صبور با انتشار یک استوری جدید از سفرش به اصفهان گفت. خانوم بازیگر گویا به دعوت برنامه زنده روز به این شهر سفر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

زهره فکور صبور بازیگر سینما و تلویزیون که چند سالی است خیلی کار تصویری نمی کند و بیشتر وقتش را صرف اینستاگرام و تبلیغ می کند. البته خانوم بازیگر در اینستاگرام با آنچه از او در تلویزیون دیده ایم خیلی فرق دارد!

به گزارش «شایانیوز» زهره فکور به تازگی به اصفهان سفر کرد و پیش از سفر سلفی زیبایی از خود منتشر کرد آنچه در این عکس جلب توجه می کرد میکاپ و آرایش چشم و ابروی خانوم بازیگر بود.

ac-image-W91645857558vF

زهره فکور از این مدل سلفی ها زیاد داره و به نوعی انگار این ژست مورد علاقه خانوم قبل از هر سفریه! ایشان چندی پیش هم که عازم مشهد بود تصویری از نمای نزدیک از خودش گرفته که چهره عروسکی اش کاملاً تو چشم است. زهره این سلفی را در هواپیما گرفته و عازم مشهد بود.

271820749_1374103403027993_5257296173447499720_n

زهره خانوم فکور در آرایش و بزک دادن خودش ید طولایی دارد. ایشان در واقع جزو سلبریتی هایی است که به قول معروف یک پایش فلان سالن زیبایی و یک پایش پیش دکتر زیبایی است.

در واقع خانم خانما در چند وقت اخیر اونقدر با صورتش وَر رفت که اگه الان بخواد دوباره به بازیگری برگرده کاملا با گذشته فرق داره. جراحی بینی و عروسی کردنش، لیفت ابرو و شقیقه، پروتز لب و گونه، زاویه فک و...او همه چیز را امتحان کرد و حالا به یک شاخ به تمام عیار تبدیل شده که با موهای فر و بلوندش تکمیل میشه.

صورت عروسکی "زهره فکور" با دو کیلو آرایش

زهره فکورصبور از دسته بازیگرانی است که علاوه بر غیر طبیعی بودن چهره اش آرایش های زیادی هم می کند که قطعا چنین رفتار هایی را در هنرمندان همچون هدیه تهرانی، نیکی کریمی و یا لیلا حاتمی نخواهید دید!

زهره فکور حتی در سفری که چندی پیش به مشهد هم داشت میکاپ و آرایشی غلیظ  داشت که از سوی کاربران مورد توجه نیز قرار گرفت.

IMG_6267

زهره خانوم و این همه تبلیغ واسه چیه؟

زهره فکورصبور دیگر از آن قالب بازیگری درآمده پیج اینستاگرامی اش هم بیشتر شبیه به بلاگر ها می باشد تا یک هنرمند و آرتیست. اما خب از اونجایی که دنیا دو روزه هرکسی به علاقه هاش بپردازه بهتره اما در صورتی که به دیگران آسیبی نرسونه و این دقیقا چیزیه که باید به خانوم بازیگر گفت! در ادامه عکس جدید زهره خانم را مشاهده می کنید که در مزون دوستش است که البته اینم یه ترفنده و شخص رو دوستم خطاب می کنند تا کاربر راحت تر اعتماد کنه!

حالا از لباس که بگذریم و در نظر بگیریم که این مزون های تبلیغی خوب و جنس خوب هستند و اگر درصدی بد باشند تنها پولتان که آن هم با ارزش است از بین رفته اما تبلیغات زیاد مطب های زیبایی چه؟!

شاید بد نباشد که خانم فکور که در پیج اینستاگرامی خود مطب های زیبایی زیادی را تبلیغ می کند به این نکته توجه داشته باشند که معرفی پزشک زیبایی چیزیست که اگر خوب و کاربلد نباشد دیگر قابل برگشت نیست و یا مثل خرید لباس نیست که بگوییم این بد از آب دراومد یکی دیگه میخریم. 

نه تنها هزینه های هنگفت زیادی دارد بلکه خیلی هم خطرناک است و با توجه به اینکه چهره خود خانم بازیگر به چنین روزی افتاده نباید اعتماد زیادی به معرفی هایش کرد.

zohrefakour_1637642057_1

زهره فکور بازیگری که بلاگر شد!

همان طور که گفتیم زهره فکور مدتی است که از دنیای بازیگری فاصله گرفته و دیگر خیلی او را در تلویزیون و سینما نمی بینیم البته شاید بخشی از این موضوع و کم کار شدن خانوم بازیگر به این خاطر باشد که خیلی نقش درست و حسابی به ایشان پیشنهاد نمی شود این امر باعث شده زهره خانوم به سمت اینستاگرام و بلاگری سوق داده شود. البته بلاگری قطعاً از بازیگری راحت تر است و به نظر درآمد خوبی هم دارد!

n00084757-b

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی