|

ژست عارفانه "ستاره حسینی"؛ خانوم بازیگر از پروتزِ زیااادی صورتش شُل شده!

setare hoseini shayanews

ستاره حسینی از بازیگران نوپای سینماست که بیشترین شهرت او به سریال گسل برمیگرده. او در پستی عجیب غریب برای اتفاقات اخیر ابراز نگرانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- ستاره حسینی از بازیگران خوش استایل سینما و تلویزیون است که به دلیل تعداد سریال های کمی که تاکنون در آن ها بازی کرده هنوز خیلی ها نام او رو نمی شناسند. اما اگر سریال گسل رو دیده باشید، حتما دختر ریز میزه ای که سام درخشانی به او علاقه مند میشه رو فراموش نمی کنید. ستاره خانوم این روزها با سریال پلاک 13 مهمان خانه های مردم بوده که تاکنون با بازخورد بسیار خوبی از سمت بینندگان روبه رو شده است.

ستاره حسینی به تازگی پستی منتشر کرد که در اون تصویر دختری غمگین و نگران که خودشون باشن رو پشت پنجره نشون میدهد. ستاره خانوم در این عکس تیپ خانومانه ای داره و از نظر کاربران میخواد واکنشی نسبت به اتفاقات ناراحت کننده اخیر داشته باشه و درواقع نگرانی که در چهره اش موج میزند هم به همین خاطر است.

setare_hosseiniii_1653395965_1

خودشیفتگی های بی امان ستاره خانوم!

ستاره حسینی مثل اینکه خیلی دوست داره چهره مظلوم و بچه گانش رو به رخ بکشه و واسه همین هم در پست های پیجش مدام با عکسایی روبه رو می شوید که خانوم خانوما حسابی داره ناز میکنه، البته باید گفت که خیلی از طرفداران ستاره حسیتی به همین خاطر اور و دوست دارند، ولی خب آخه اینقدر دلبری برای چی!

به گفته بعضی از کاربران ستاره خانوم نسبت به روز اولی که معروف شد تغییرات ریزی کرد که البته منظورشون تزریقات ژلی است که تو عکسای این بازیگر خیلی به چشم میاد و گرچه خیلی وقتا عکسایی که از خودش منتشر میکنه سیاه سفیده و میخواد قدیمی طور باشه، ولی باز هم بعضی تغییرات رو با این فیلترا نمیشه پوشوند.

setare_hosseiniii_1645895180setare_hosseiniii_1550855023

بازیگری که باعث درخشش ستاره حسینی شد!

ستاره حسینی در یکی از مصاحباتش از نحوه پذیرفته شدن برای سریال "گسل" و اون حجم درخشش در نقش مرضیه صحبت های جالبی کرد و معتقد بود بیژن امکانیان باعث انتخاب او شد. گویا تا مدت ها برای این نقش کسی رو مدنظر نداشتند، که آقای امکانیان با دیدن سبک بازی ستاره خانوم در فیلم "وارونگی" حسابی از ایشون خوشش میاد و پیشنهاد بازی او رو در نقش مرضیه به کارگردان سریال "گسل" می دهد و در نهایت باعث شد اولین گام برای رسیدن ستاره حسینی به شهرت آغاز شود.

10531502985095717104

تصمیمی سخت در زندگی خانوم بازیگر!

یکی از دغدغه های ستاره حسینی درباره ازدواجه و از نظرش ازدواج برای اهالی هنر خصوصا بازیگرا خیلی سخت است و به همین خاطر هم باید اینقدر منتظر موند تا یک شاهزاده سوار بر اسب سپید بیاد و همه مشکلات و سختی های زندگی با بازیگرا رو به جون بخره. 

setare_hosseiniii_1514672524_1

استایل های اغراق آمیز ستاره خانوم!

ستاره حسینی علاقه زیادی به تیپ های خاص و چشم گیر داره و معمولا هم پست هایی در پیج اینستاگرامش منتشر میکند که عجیب غریب است. البته این ویژگی از عشق او به تئاتر سرچشمه می گیرد که ستاره خانوم خیلی خودش رو به این حوزه از بازیگری مدیون می داند. در یکی از پست ها، ستاره حسینی بافتی سفید رو با تور لباس عروس ست کرد و با موهای فرفریش عکسی گرفت که خیلی برای همه تعجب آور بود و تنها برای این پست گنگ به شعری از سعدی کفایت کرد.

او در کپشن پست خود نوشت:

چه خوشست در فراقی 

همه عمر صبر کردن؟

setare_hosseiniii_1612262714

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی