|

جذابیت "ترلان پروانه" با شال نَخنما شده بیشتر شد؛ چرا؟ چون پروتز کرده در حد لالیگا!

tarlan parvanee shayanews

ترلان پروانه که اینروزا دائم در حال رفت و امد به اکران و مراسمات سینماییه، با استایل های مختلف دیده میشه که اینبار زیبایی اش بیش از پیش بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ترلان پروانه دیگر از بازیگران محبوب و خفن سینما به حساب میاد چرا که خانوم بازیگر تو بچگی که ایفای نقش های بسیاری داشته و همیشه ام از نقش اول ها بوده بعد یه مدتی ترلان پروانه به کلی از این فضا دور شد که خب مشخص بود برای تحصیل تمرکز کرده اما بعد از اون واز یه سنی به بعد به یکباره ترلان پروانه تبدیل به هنرمندی بسیار پرکار شد که با بازیگران شاخ سینما همبازه است و پایین بیا هم نیست!

بله خانوم ترلان پروانه در حال حاضر پشت بند هم در حال بازی در فیلم و سرایل های مختلف هستند اما تو این یک سال اخیر جذاب ترینشون "گربه سیاه" بود که خانوم بازیگر حساااابی براش ذوق کرد و همچنانم ذوقش رو داره. ترلان پروانه یه دختر 24 ساله می باشد که خب در اونج جوانی و البته زیبایی اش به سر میبرد. به همین جهت تصاویر خوشگل کرده زیادی از او می بینیم و خیلی هم علاقه داره تا به استایل های مختلف دیده بشه. وی ذاتا خوش چهره است اما خب با پروتز و آرایش این زیبایی رو بیش از پیش کرده!

در ادامه تصویری از ترلان پروانه مشاهده می کنید. ناگفته نماند ترلان پروانه چهره دخترانه خود را نگه داشته و مثل برخی از خانومای سینما سعی بر بالا بردن سن و چهره اش ندارد! 

campec.ir_2870841468084820769_1315567878

ترلان پروانه با پارتی بازی مونده یا استعداد؟!

گفته بودیم ترلان پروانه از بچگی تو سینما و تلویزیون بوده. خب این بازیگر جوان نه تنها در فیلم و سریال، بلکه برای تبلیغات تلویزیونی هم حضور داشت و خب از اونجایی که برای تبلیغات از بچهای خوشگل استفاده میسشه، ترلان پروانه نیز بسیار بانمک و ناز بود.

خیلی ها بر این باورند که ترلان پروانه استعدادی در این عرصه نداره و با پارتی بازی داره ادامه میده. اما بهتره که بدونیم ترلان پروانه با اینکه سن و سال بالایی نداره اما سابقه کاری اش از خیلی از هنرمندان سن دار هم ممکنه بیشتر باشه و در این فضا بزرگ شده! اگه بازیگری همچون سارا و نیکا فرقانی باشی و تنها برای یک سریال بازی کرده باشی، اونهم به دلیل اینکه چندین فصل شد و ادامه پیدا کرد، میشه گفت اون دختر جوان استعداد خاصی نداره چرا که دیالوک و حرکات خاصی هم نداشته! اما ترلان پروانه چنین نبوده و نیست. ویدیویی از کودکی ترلان در تبلیغ شامپوگلرنگ مشاهده می کنید.

Untitled

ترلان پروانه در حال حاضر 2.2 میلیون دنبال کننده در صفحه اینستاگرامش داره که خب نسبتا از هنرمندان پر طرفدار محسوب میشه. وی که در این مدت کوتاه اکران های مردمی بسیار زیادی رفته بود خب هواداراشم برای دیدنش میومدن.

خانوم خانوما برای هر بار حضور تیپی نو و جذاب داشت به طوری که اصلا نزدیکای عید ترلان پروانه به عنوان استایل خفن دیده میشد انقدری که هررر بار یه مدل ظاهر میشد اما خب دارندگی و برازندگی! 

Untitled

ترلان پروانه یه پروتزیه قَهار شده مامانشم آورد تو کار!

ترلان پروانه از بچگی تو فیلم و سریالای مختلف بازی میکرد و از همون موقع دل خیلیا رو بخاطر زیباییش برده بود. اما نکته جالب درباره این بازیگر اینه که به این زیبایی خدادادیش بسنده نکرده و حسابی زده تو کار تزریقات جورواجور. خانوم خانوما البته این کار رو به تنهایی انجام نمیده و چه همراهی بهتر از مادر!

ترلان پروانه با انتشار عکسای یهویی از خودش و مادرش تابحال بارها ثابت کرده که تو تزریقات و رفتن زیر تیغ واسه بزرگ کردن لب و گونه تنها نیست و مادرش هم یه کپی درست حسابی از اون برداشته. با وجود اینکه این مدل تزریقات و تغییرات الان خیلی واسه سلبریتیا مد شده، ولی از دید خیلیا واسه یه خانوم به این سن که کم مونده این حجم تزریقش که از استوریا بیرون بزنه، بسیار زیاده!

tarlan-parvaneh34-vaghtesobh

بیوگرافی جذاب ترلان پروانه

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. 

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است. وی ازدواج نکرده و مجرد است.

ترلان پروانه برای هرچه خفن تر شدن در هنر بازیگری کلاس های بسیاری مثل سوارکاری، فن بیا، زبان بدن، موسیقی، هنر های رزمی و... را رفته است.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی