|

مهمونی شاد و شنگولی که "نیوشا ضیغمی" با لباسش حسابی جلب توجه کرد؛ شوهر تاجر چه کرده!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی از بازیگران خوش چهره سینما می باشد که به تازگی وارد سن و سالی جدید شد و به همین مناسبت تولدی با لباس خاص گرفت!

لینک کوتاه کپی شد
19

شایانیوز- آدما حتی در خانواده خودشون هم متفاوت از هم هستند چه برسه به آدمای یه کشور! خیلی ها بر این نظرند که نیوشا ضیغمی خیلی لوسه و لوس صحبت میکنه و خیلی اهل عمل کردن و آرایشه! که خب البته کاملا حرفشون درست و حقه اما اگه یه جور دیگه نگاهش کنیم به این میرسیم که سلیقه هر شخص با دیگری فرق داره و نیوشا ضیغمی نیز چنین بوده و حالا به هر دلیل دوست داشته بکوبه و از نو بسازه! البته که دارندگی و برازندگی اما خب انگاری نیوشا ضیغمی از اون دسته خانومایی هستش که به چهره خودش نه تنها قانع نیست بلکه به یکبار زیر تیغ جراحی رفتن هم قانع نیست و تا به حال دو بار عمل بینی انجام داده!

حالا دیگه اینکه چقدر ژل و بوتاکس و کارای دیگه در صورتش نقش داشتن رو میذاریم کنار! خانوم بازیگر سالهاست که در عرصه سینما و تلویزیون کار میکنه. حالا شاید بگین ایشون که اصلا تلویزیون پیداش نمیشه اما نیوشا ضیغمی به تازگی در سریالی تلویزیونی ایفای نقش کرده که البته هنوز به مرحله پخش نرسیده.

این بازیگر مشهور یک تیر ماهی است و به تازگی وارد سن و سالی جدید شده. شاید چندان بهش نیاد شاید هم بهش بیاد ولی نیوشا ضیغمی 42 ساله شد! در ادامه تصاویری از خانوم بازیگر مشاهه می کنید که براشون جشن تولد گرفتن و ایشون هم با مانتوی خط خطی و یونیکورنیشون تشریف بردند که در نوع خود با این سن جالب بود.

نیوشا

Untitled

Untitled

نیوشا ضیغمی دو هیچ از خانومای بازیگر جلوتره!

نیوشا ضیغمی از اون دسته خانومایی هستش که به جز فیلم و سریال، هیچگاه حتی با آرایش کم هم دیده نشده چه برسه به نچرال! خانوم بازیگر همیشه آراسته هستند اما مورد بسیار خوبی که از وی دیده میشه و خیلی از خانومای بازیگر دیگه رعایتش نمی کنند پوشش و استایل آنهاست!

به خصوص در مراسمات سینمایی و اکران ها قطعا کم و بیش دیده اید که خانوم های بازیگر با چه سر و وضع های نامتعارف و عجیبی دیده میشن به طوری که لیندا کیانی پیش از عید برای اکران با پافری بسیار کوتاه تا کمر و بدون مانتو آمده بود و تا مدتها سوژه بود! ظاهرا بازیگران زن ما بیشتر مراسمات رو فشن شو میبینند تا مثلا جشنواره یا اکران!

اما نیوشا ضیغمی هیچگاه ازش لباس نامتعارفی دیده نشده و همیشه سعی داشته تا تعادل رو نگه داره. 

Untitled

Untitled

منبع درآمد شاخ نیوشا ضیغمی تو بالاشهررر ...

حالا از این ها که بگذریم نیوشا ضیغمی شرایط مالی بسیار خوبی داره و مرفه زندگی میکنه. حالا چطور؟ چون همسر خانوم بازیگر ثروتمند هستند و تاجر نقره! خود نیوشا خانوم نیز مدتهاست که مدیریت کلینیک زیبایی در مناطق شاخ تهران رو در دست دارند و اصلا به همین دلیل هم خودشون اهل فن هستند و همیشه در این جور موارد و کارای زیبایی دیده میشن.

مدتی پیش نیوشا خانم ویدیویی منتشر کرد که در آن سالنی خفن و مجهز را نشان می دهد و هنرمندان خانم و آقا و دختران زیبایی حضور دارند. اما نکته ای که توجه کاربران را به خود جلب کر بی حجاب بودن بعضی از دختران بود و اینکه اصلا چنین سالنی برای خود خانم بازیگره یا نه!

از آن جایی که خانم بازیگر لینک این کلینیک را در بیو اینستاگرام خود گذاشته اند به نظر می رسد برای خودش باشد چون هیچ گاه برای تنها تبلیغ هیچ بازیگر تو بیوش نمیزاره!

این کلینیک به قول خودشان مجهز ترین کلینیک زیبایی، لاغری، لیزر و... است که قطعا بالاترین هزینه را هم دریافت میکند. البته همه هنرمندان به جز بازیگری شغل دوم و حتی سوم و چهارمی هم دارند و خانم ثروتمندی مثل بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی باید هم چنین منبع درآمد های خفنی رو داشته باشند.

Untitled (1)

اما از این ها گذشته نیوشا ضیغمی تصویری که در ادامه مشاهده می کنید رو منتشر کرد و پیجی به نام نیوشا استایل تگ کرد که مشخصه خانوم خانوما خودشون هم زدن تو این کار! جز این، نیوشا ضیغمی مدیریت کلینیک زیبایی در بهترین مناطق تهران رو نیز برعهده دارد!

نیوشا (1)

بیوگرافی جالب نیوشا ضیغمی و داستان ازدواج

نیوشا ضیغمی در 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. روشا ضیغمی خواهر نیوشا نیز بازیگر است.

نیوشا ضیغمی و آرش پولادخان از زوج های بی حاشیه دنیای هنر هستند که ماجرای آشنایی و ازدواج آنها به سال 89 و بازی نیوشا ضیغمی در فیلم پرتقال خونی بازمیگردد. همسر نیوشا ضیغمی از مدت ها قبل از ازدواج از او شناخت نسبی داشت و به او علاقه مند بود تا اینکه با یک برنامه از پیش طراحی شده سرمایه گذاری فیلم را برعهده گرفت و این ماجرا منجر به آشنایی و در نهایت ازدواج این زوج شد.

نیوشا ضیغمی همسرش را یک هنرمند اصیل میداند و معتقد است که مانند اغلب اصفهانی ها هنر در خون او است و ارتباط با هنرهای اصیل و سنتی در تجارت نقره از او هنرمندی با اصالت ساخته است.

نیوشا+ضیغمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    قیافه اش خیلی عمل کرده

  • غلامرضا رحیمی ارسالی در

    نیوشا ضیغمی واقعآ یک مسلمان به تمام معنا است..

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی