|

خونه مجلل "نفیسه روشن" که مثل یافت آباده تا کَله پره؛ چه راحته مدل خرگوشی بسته!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن بازیگری که از سر و کولش جنجال میرفت بالا مدتی سکوت پیشه کرده بود تا اینکه باز یه عکس گذاشت و با موهاش سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- نفیسه روشن از بازیگرای مشهور و فعال ایرانی می باشد که البته چند سالیه بیخیال سینما و تلویزیون شده و انگاری فضایی دیگر رو برای ادامه شغلش میپسنده! نفیسه روشن مدتی بود که همانند بهاره رهنما از سلاطین حاشیه سازی و جنجالات نامنظم در فضای مجازی بودند و رقابت تنگاتنگی داشتند تا اینکه ظاهرا خانوم نفیسه روشن کم اورد و زد کنار اما رهنما همچنان قوی تر از پیش هر روز با ادا و اطواری جدید خودنمایی می کند.

اما برسیم به نفیسه روشن باید بگیم که خانوم خانوما مدتی مارو خفه کرده بودن با همسر دوم و مقااام دارشون و البته عشقی که بینشون بود اما یهو سکوت پیشه کردن و دیگه خبری از لاو ترکوندن ها نشد و نیست! نفیسه روشن همیشه اهل متفاوت بودن بوده و چه در ازدواج چه در استایل و ظاهر و حتی شغل دومش نیز علاقه داره تا بره سراغ مواردی که حسابی تو چشم هستن!

مثلا تو ظاهر تا به حال تیپای عجیب غریب زیادی از ایشون دیدم جوری که شاید فلان شلوار گل منگلیشون رو ما تو خونه هم نپوشیم اما خانوم بازیگر به عنوان مدیریت سالن و با ژستی قیافه بگیر اون رو پوشیدن و عکس هم میگیرن! البته که همه چیز برمیگرده به سلیقه و خب از اونجایی که ما تنها یکبار زندگ میکنیم چه اشکالی داره باب میل دلمون بریم جلو اما به شرطی که حداقل یکم معقول باشه! مثلا در ادامه نمونه ای روش مو بستن خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که خرگوشی هستش و خیلی هم شدان و خندان سلفی گرفتن! آخه چرا!!

Untitled

خونه زندگی مجلل نفیسه روشن که گردن گیرش خرابه!

نفیسه روشن از اونجایی که ازدواج هایی مایه دارانه داشته و خب خودشم چند ساله که شاغله و حالا هم سالنی خفن دارهف خب از شرایط ماهی بسیار مرفهی برخورداره. اما معمولا بازیگران برخلاف بلاگر ها از خونه زندگیشون عکس و فیلم نمیذارن و خب نفیسه روشن هم چنین بود تا اینکه به تازگی تصویری از خونه مجللش منتشر کرد که البته طبق معمول همیشه خانوم روشن از آدما طلبکار بود و همه برو بد فرض کرد و خودش رو خوب!

Untitled

خوشگذرونی نفیسه روشن با دوست معروفش

قطعا تا الان متوجه شدید که نفیسه روشن علاقه زیادی داره به استایل و آرایش های زرق و برق دار داره. تازه به تازگی هم که خانوم مدیر شدن و این موضوع بیشتر دیده میشه که در ادامه تصاویری از وی خواهید دید. اما نفیسه روشن استوری هایی منتشر کرد که همراه دوستانش که یکیشونم خانم الهام حمیدی بودن منتشر کرد که تو کافه و یا رستورانی شیک بودند.

الهام حمیدی نیز کمی کمکار شده که البته یکی از دلیلاش زایمان پشت سر همی بود که داشت و حالا بیشتر در فضای مجازی و سینمایی دیده میشه. الهام حمیدی همانند نفیسه روشن از هنرمندان اهل اینجور لوس بازیا هستش که فیلم و عکس های بسیاری از او برای تبلیغات عجیب و استایل های غریب دیده شده است!

fghh

نفیسه روشن بعد از هزار سال انجام کارای زیبایی خودش مدیر شد!

نفیسه روشن از اون دسته بازیگراییه که خیلی سریع فاز عوض کرد و یهو از این رو به اون رو شد. خانوم خانوما چند سالیه که خودش کلی کار رو صورتش انجام داده که تفاوت فاحش میون فیلمایی که تو قدیم بازی کرده تا حالا گواهی بر این موضوعه.

حالا گویا نفیسه روشن از تجربه هزار ساله اش!!! در زمینه زیبایی استفاده میکنه و یه کلینیک خفن زده که چشم خیلیا رو داره از جا در میاره. این خانوم بازیگر یه روزم نیس که خبری از کلینیکش و کادر همه چی تمومش منتشر نکنه و داره راه و بیراه از ادا اصولای خودش با همکاراش استوری میذاره.

Untitled

وقتی نفیسه روشن خودش رو ملکه می دونه!

همان طور که گفتیم نفیسه خانم روشن خودش رو از هیچ حاشیه ای عقب نمی اندازد او چندی پیش تصاویری از خود منتشر کرد که با آرایشی غلیظ و خاص بود و جدای از میکاپ سنگین و عروس واری که کرده لباس و تاج جالب و طراحی شده ای هم دارد که نظر کاربران را به خود جلب کرد.

نفیسه روشن در کپشن این پست نوشت: ملکه ها ملکه می سازند!

خانم بازیگر با این همه میکاپ و روتوش و عکاسی حرفه ای باید هم خود را ملکه بداند. ناگفته نماند یکی از کاربران به شوخی در نظرات این پست نوشته بود: کربلایی نفیسه!

چنین شوخی هایی بیشتر حالت تمسخر دارند که البته مقصر اصلی آن هم خود بازیگر است که به طور مثال ابتدا با هدف کربلا و زیارت میرود و بعد از کلی خودنمایی می آید و از عشق و عاشقی بین راهش توضیح می دهد ان هم با کلی آب و تاب!

hgf

بیوگرافی نفیسه روشن

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده وی موفق به اخذ مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی شده است. پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بود و برادرش هم‌اکنون مهندس پرواز می‌باشد.

نفیسه روشن برای اولین بار در سال 1391 وقتی دختر 30 ساله ای بود با یک خلبان هواپیمای مسافربری بنام «بهنام» ازدواج کرد.

kjh

hgg

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی