|

"نفیسه روشن" چه زَلم زیمبوهای ردیفی انداخته؛ خانم با آقای مقامدارش همه دشتا رو گز کرد!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن از بازیگرای حرفه ای و البته زیبا ساز نوپاس که اخیرا اینستا رو داره با پستاش میترکونه. خانوم این بار با یه فاز جدید استوری گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نفیسه روشن از بازیگران محبوب و البته سلبریتی های خیلی پرکار در حوزه های مختلفه که مدت زیادیه کمتر از او شاهد فیلم و سریال هستیم. نفیسه روشن این روزا بیشتر در حوزه زیبایی و گردوندن کلینیک جذابش مشغول فعالیته و سعی داره از شهرتی که تا حالا به دست آورده یه پول خفنی به جیب بزنه و روی هر چی اینستاگردونه رو کم کنه. نفیسه روشن از اولین باری که تو تلویزیون بازی کرد و سریال "اغما" رو با بازی حرفه ایش ترکوند، الان تو یه کل کل درست و حسابی با همکارای دیگه اش مث الهام حمیدی و بهاره رهنما داره روزگار میگذرونه.

نفیسه روشن به تازگی یه عکس جدید از خودش منتشر کرد که باز هم با خنده همیشگیش داره پز زیباییش رو میده. آخه خانوم جان شما که فیس حالاییت رو کوفتی و از نو دوباره ساختیش که نمیشه هیچ جوره جمعش کرد؛ رخِ چی میای! خانوم که مشخصه تو این عکس خیلی سر ذوقه و داره از زمین و آسمون واسش دلار میباره، با یه ست بنفش و گل های جذاب دورش فوتو خوشگلی رو استوری کرد و کلا تو استوریاش یه لنز کم داشت که به فضل خدا اونم جور شد.

nafisehroshan_1619852525

چهره هزار رنگ نفیسه روشن تو اینستا!

نفیسه روشن از اون دسته بازیگراییه که خیلی سریع فاز عوض کرد و یهو از این رو به اون رو شد. خانوم خانوما چند سالیه که خودش کلی کار رو صورتش انجام داده که تفاوت فاحش میون فیلمایی که تو قدیم بازی کرده تا حالا گواهی بر این موضوعه.

حالا گویا نفیسه روشن از تجربه هزار ساله اش!!! در زمینه زیبایی استفاده میکنه و یه کلینیک خفن زده که چشم خیلیا رو داره از جا در میاره. این خانوم بازیگر یه روزم نیس که خبری از کلینیکش و کادر همه چی تمومش منتشر نکنه و داره راه و بیراه از ادا اصولای خودش با همکاراش استوری میذاره.

55

نفیسه روشن بخواد بترکونه بَددددد میترکونه!

نفیسه روشن که علاوه بر عمل های جینگولش از رفتن به آتلیه های جورواجور هم هیچی کم نمیذاره واسه خودش و دست هر چی مدلِ از پشت بسته، علاوه بر تبلیغ کلینیکش راه به راه هم هی میکاپ آرتیستاش رو تبلیغ میکنه. خانوم خانوما که انگار هیچوقت به کم قانع نیست، حسابی دنیا رو به وفق مراد خودش کرده و با عکسای جینگولش اینستا رو به معنای واقعی کلمه ترکونده!

nafisehroshan_1571929897

nafisehroshan_1636991757

nafisehroshan_1548600779

مافیایی بازی خراب کن به اسم نفیسه روشن!

نفیسه خانوم که مثل خیلی از بازیگرا و سلبریتیا تو برنامه شب های مافیا یه چهره دیگه ای از خودش رو به نمایش گذاشت، با بازیش حرص خیلیا رو در آورد. نفیسه روشن که کلا یه مدتیه حسابی تو فازه یه جوری خودش رو خاص و شیک جلوه میداد که انگاری اول این بوده بعد بازی مافیا!

گرچه با بازی خرابش کل شهر رو از بین برد و یه جورایی نشون داد تو مافیا چیزی در چنته نداره، ولی نکته عجیبش میکاپ خییییلی شیک و پیکش واسه یه بازی ساده بود که خصوصا رژگونه اش رو یه جوری کشیده بود که انگار کسی کتکش زده!

25

نفیسه روشن تنهایی همه دشت و دمنُ گز کرد!

نفیسه خانوم در کنار حرفه اصلیش و البته کار کلینیک همش در حال گشت و گذار هم هست و اینکه این همه وقت رو خانوم از کجا میاره، هیچ معلوم نیست. البته از اونجایی که مدتیه یه قایم موشک حسابی با شوهر جونش که فعلا از فیسشون رونمایی نکرده راه انداخته.

خانوم یهو یه با یه دست آقاشون یا حرکات خیلی سوسولی که عین دختر پسرای هیجده ساله سعی داره یه جوری واسه خودش حاشیه سازی کنه و از این راه یه پول بیشتری به جیب بزنه که میشه گفت خییییلی هم در این کار موفق بوده!

112

نفیسه+روشن (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی