|

"نرگس محمدی" بعد ستایش اینستا رو دو قبضه کرده؛ خانوم تو اروپا تریپ اومده برگ ریزون!

narges mohammadi shayanews

نرگس محمدی بازیگر ستایش که این روزا یه غول خفنی تو اینستا شده و داره واسه خودش میتازونه، اخیرا از استایل خارجکیش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- نرگس محمدی از بازیگران محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیونه که اولین بار با نقش آفرینی در مجموعه "ستایش" تونست به ستاره بی بدیلی تبدیل بشه. نرگس محمدی از زمانی که با یکی از خفنای سینما یعنی آقای علی اوجی ازدواج کرده، دیگه هیچکی نمیتونه به گرد پاش برسه و با روابط رِله ای که با همه برقرار کرده، همه بازیگرا حسابی کفِشن. حالا از اینا که بگذریم خود نرگس محمدی هم تو اینستا یه گنگ بالاییه که دومی نداره و با فوتوهای لوکسش دل همه کاربرا رو آب میکنه.

نرگس خانوم که با تیپای  شاهکارش تو اینستا معروفه و شاید باورکردنی نباشه، ولی با وجود اینکه چندان از دید کاربرا خوش استایل نیست، ولی تیپای لاکچریش بدجوری چش درآرِ و همه جوره داره اینستا رو به نفع خودش بالا میکشه.

جدیدا هم خانوم کنار یکی از تئاتریای قَدر با استایلی خاص که عین اروپاییاس چنان ژستی اومده که با دیدنش فک آدم میفته. خانوم که حسابی بعد از  ستایش از اون ور بوم افتاده و هیچ جوری نمیشه جمعش کرد، از زمان ازدواج با علی آقا به قدری ریلکس تیپ میزنه که گویا کل سینما مال خود خانوم و شوهر خانشه!

q

نرگس محمدی کل اینستا رو با خونوادش دو قبضه کرده!

نرگس محمدی که از سریال ستایش حسابی معروف شد، حالا با عکسای رنگ و وارنگش خیلی کم پیجشُ ترکونده خونوادش هم آورده به راه و داره همه جوره اینستا رو بمبارون میکنه. خانوم یه آبجی خفن داره که میشه گفت تو استایل و ژست گیری چیزی از خود نرگس محمدی کم نداره و حتی بیشتر هم داره. نرگس خانوم حالا با کلی فازگیری که کاربرا رو شوک میکنه با آبجی و مامانش چنان ژستایی میگیره دیدنی!

ds

t

البته این موضوع فقط مربوط به خونواده نرگس محمدی نمیشه و خانوم با بازیگرایی میپره که خودشون یه پا شاخ مجازین و دومی ندارن. حالا تصور کنین که چنین کسایی بیان کنار یه گنگ بالایی مثل نرگس محمدی که با فازپرونیای عجیبش کل اینستا واسش به صف وایمیستن.

از فریبا خانوم نادری گرفته که با پیج پرطرفدار و عکسای پر از فیلترش اینستا رو ترکونده، تا روناک خانوم یونسی که کلا گذشته اش رو انداخته دور!

d

l

کمی بیشتر با نرگس محمدی!

نرگس محمدی متولد فرودین سال 1364 در شهر تهرانه و در خانواده ای 5 نفره متولد شده و فرزند بزرگ خانواده به حساب میاد و یک خواهر و یک برادر داره. او ابتدا در رشته پرستاری تحصیل کرد و سپس از اوایل دهه 80 وارد دنیای بازیگری شد. اولین نقشی که تونست اسم نرگس خانوم رو ورد زبونا کنه و توانایی های فوق العاده او رو در بازیگری به رخ بکشه، مجموعه "ستایش" بود.

نرگس محمدی در طی مصاحبه ای اعلام کرد که در دوران دبیرستان خواستگارهای زیادی داشته، ولی زمانی که دانشگاه رفت و مدرک لیسانسش رو گرفت، دیگه کسی واسه خواستگاریش پا جلو نذاشت. او پس از این مصاحبه با علی اوجی آشنا شد و در مدت زمان کمی این ارتباط به ازدواج رسید.

qw

w

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی