|

نوید محمدزاده واسه فرشته اونور آبم ترکونده؛ تو ونیز خانوم با ماکسی آقاش با تریپ شاخ!

fereshte hosseini shayanews

نوید محمدزاده و فرشته حسینی که مدتی ممنوع التصویر شده بودند حالا با استایل هایی جدید و جذاب در فرش قرمز جشنواره ونیز حضور دارند!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزا دیگه تو فضای مجازی همه به نوعی فعال هستند اما دسته هستند که بیشتر در تلاشند تا در این فضا خودی نشون بدن و خیلی خیلی بیشتر از بقیه تو چشم باشن و بمونن. خب یه مسابقه هست بین خانوما و آقایون بلاگر و اینفلوئنسر و واینر، یه حمله هم هستش از سوی آقایون فوتبالیست که مد شده همراه با خانوماشون یسری وارد عمل شدن و دارن حسابی میتازونن، و دسته دیگر که خب واقعا باید مشهور باشن بازیگران هستند که انگاری دیگه خیلی مشهور و کم مشهور وجود نداره همه و همه دارن میدون تا برسن به اون بالا مالاها. همه این هارو گفتیم تا برسیم به یه زوج پر حاشیه که خب از طریق حاشیه سازی تونستن واقعا خودشون رو بیارن روبوس و این مدلین که حتی اکه از دید خارجم شده باشن باز با یه حرکت میتونن خودشونو صاف بیارن وسط معرکه! احتمالا حدس زدین که فرشته حسینی و نوید محمدزاده منظورمونه! نوید محمدزاده که تو اوایل دهه نود تنها یه مجری بود و در شبکه جام جم اجرا داشت حالا تبدیل به یکی از هنرمنان اسم و رسم دار و شاخ در سینما و در جهان می باشد.

نوید محمدزاده البته که تو چند سال اخیر تلاش بسیاری داشت و زیاد فیلم بازی کرد و وافعا هم درجه یک بود اما قسمت اصلیه جنجالات و دیده شدن ان بازیگر از اونجایی شروع شد که زد تو کار استایل های مختلف عجیب و خودش رو خاص تر از بقیه نشون داد. بعد از اون ازدواج آقای بازیگر با دختری بخ نام فرشته حسینی که اتفاقا ایشونم بازیگر بود باعث شد تا تمام نگاه ها به سمت این زوج بیاد. حالا فرشته و نوید جرئت پیدا کردند تا دست به کارایی بزنن که شاید تا حالا کسی انجامش نداده اما خب میدونین که منون التصویرم شده بودن!

استایل+نوید+محمدزاده+رو+بشناسیم

نوی محمدزاده تا هسته زمینم فرو بره باز خودشو اینجوری نوک قله میرسونه!

ولی این ممنوع التصویری چیزی از شهرت اونها کم نکرد و تنها مدتی کمرنگ شدند و انگاری دوباره با حضور در مراسم سینمایی خارجی به راحتی خودشون رو بولد کردند.

بله نوید محمدزاده به تازگی نوید محمدزاده و دایانا حبیبی در فرش قرمز فیلم سینمایی «شب، داخلی، دیوار» ساخته وحید جلیلوند در جشنواره فیلم ونیز دعوت شدند که خب فرشته حسینی نیز به عنان همراه حضور داشت.

این زوج مثل همیشه استیال خود را ست کردند و مورد توجه عکاسان قرار گرفتند. در ادامه ابتدا نوید خان رو به همراه دایانا حبیبی مشاهده می کنید تا برسیم به فرشت خانوم!

parcinema_1662647286

اما یه نگاه ریز ودرشت به فرشته حسینی و استایل باحالش!

فرشته حسینی در هفتاد و‌ نهمین فرش قرمز ونیز همسرش نوید محمدزاده رو در فرش قرمز همراهی کرده.

بازم بی برو برگرد فرشته حسینی هم در لباسی از زردوز _zardouz_ ظاهر شده!

مانتو جلوباز ماکسی با سیلوئت mermaid انتخاب فرشته برای فرش قرمز بود.

tarahanelebas_1662714153_4

این فرم لباس، کشیدگی و زیبایی اندامش رو بیش از پیش به نمایش گذاشته.

کل آیتم‌ها هم دقیقا عین همسرش نوید محمدزاده مشکی انتخاب شدن و شاید این نوعی سِت پوشی به سبک خودشون باشه.

در شرایطی که همه روی فرش قرمز سراغ پارچه‌های کار شده یا رنگ‌های روشن‌تر یا برش‌های خاص میرن، فرشته حسینی در ساده‌ترین حالت ممکن ظاهر شده، درسته که آیتم‌ها ریسک چندانی ندارن و از زرق و برق هم خبری نیست، اما لباسش اذیت کننده هم نیست.

دکمه‌های جلوی مانتو هم باعث شده که این لباس به سمت کژوال گرایش بیشتری داشته باشه و از فرمال بودنش فاصله بگیره

tarahanelebas_1662714153_3

Untitled

نوید محمدزاده هردنبیل پوش نیست بلکه دارنده امضای شخصی در استایله!

داشتن استایل شخصی برای همه افراد در هر جایگاهی که هستند مهم و تاثیر گذاره اما در رابطه با سلبریتی ها اهمیت و تاثیر گذاری این موضوع بیشتر احساس میشه به خاطر این که مردم ارتباط بهتری با شخصیت درونی و فضای کاری اون سلبریتی و هنرمند برقرار می کنند. نوید محد زاده از اون دست سلبریتی ها و هنرمند هایی است که تیپ و استایلش خیلی خاص و ویژه است و منحصر به خودش به همین خاطر هم خیلی وقت ها مورد انتقاد قرار می گیره اما نباید از حق بگذریم که در خلق استایل شخصی خودش، نوید محمدزاده بسیار موفق عمل کرده.

حالا چرا اینو میگیم چون در استایل خانوم ها معمولا جسارت و تنوع خیلی بیشتره اما آقایون غالبا تو یه روند دیده میشن که خب نوید محمدزاده اومد و این روند رو شکست و با استایل هایی بسیار متفاوت نشون داد انسان ها میتونن با خواست خودشون برن جلو و در این جهان محدودیتی وجود نداره مگه اینکه ضرری به کسی برسونه!

navidmohammadzadeh_1607321741

فرشته با نوید محمدزاده اینجوری لاتیشو پررر میکنه!

فرشته حسینی تا قبل از ازدواج با نوید و علنی شدن رابطشون چندان دیده نمیشد که هیچ، تازه جرئت حتی پوشیدن لباس های ریسکی رو هم نداشت. فرشته خانوم درست بعد از ازدواجش کم کم شبیه به نوید محمدزاده شد و جسور شد چرا که در کنار مردی قدرتمند بود و اگر در حاشیه و پرسش و پاسخی هم فرو میرفت نوید جوابگو بوده و هست!

فرشته حسینی در گذشته استایل هایی ساده و بدون ریسک رو انتخاب میکرد اما حالا او را با تیپ هایی نامتعارف و عجیب می بینیم! این گفته ها واقعیت است و قصد خراب کردن این بازیگر جوان نیست اما حتی شهرت و اعتبار فرشته حسینی نیز بعد از ازدواج با نوید بود که بالا گرفت و او را در این حد به پیشرفت رسوند!

در ادامه ویدیویی که نوید محمدزاده برای همسرش منتشر کرد را مشاهده می کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • رضا ارسالی در

    به مالت نناز که به شبی بنده
    به جمالت نناز که به تبی بنده

  • ناشناس ارسالی در

    عاشقتم فرشته جون موفق باشی بهتره دختر سر زمین افغانستان افتخار میکنم بهت ❤🥰

  • ستاره ارسالی در

    بابا این بازیگرها رو اینقدر بزرگ نشون ندید مگه شاخ غول شکوندند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی