|

"فرشته حسینی" بعد تیپ زره رُستمش یهو تو ونیز شد جادوگر؛ اتمسفرِ پیجش بدجوری دونفرس!

fereshte hosseini shayanews

فرشته حسینی بازیگر محبوب و زنِ نوید محمدزاده که این روزا با تیپ عجیبش تو ونیز حسابی جنجال کرده، به تازگی عکس متفاوتی از خودش منتشر کرد!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- فرشته حسینی بازیگر محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیونه که اصالتا افغانستانیه و با ورود به عرصه بازیگری در اولین سریالی که دیده شد سریعا تونست دل نوید محمد زاده رو به دست بیاره و این دو با هم ازدواج کردن. فرشته حسینی از اون زمان بدجوری زده تو جاده خاکی و اومده وَردست همسرش تا بشن یه اکیپ خفن واسه استایلای دیده نشده نوید محمد زاده. فرشته حسینی بعد از اینکه تونست در سریال "قورباغه" به کارگردانی هومن سیدی به درخشش بالایی برسه، حسابی مسیرش هموار شد واسه بقیه راه بازیگری و داره واسه خودش میتازونه!

اما به تازگی فرشته خانوم عکسی از خودش منتشر کرد که با نظرات متفاوتی همراه بود. فرشته حسینی در این عکس یه میکاپ خیلی جالب و دوست داشتنی کرده که چهره معصوم او رو بیشتر به رُخ میکشه. این بازیگر که ثابت کرد همیشه دوست داره نقش های متفاوت نسبت به نقش های قبلیش رو بازی کنه، این بار مثل اینکه از پشت صحنه فیلمش عکس گرفته و قراره با یه نقش عجیب به روی صحنه بیاد. گرچه بعد از اون خراب کاری که با همسرش نوید محمد زاده تو جشنواره کن انجام داده بود، خبر ممنوع الکاری این دو نفر به گوش رسید که حالا با انتشار این عکس مشخص شد همچین خبری نیست!

q

فرشته حسینی سلطون تیپای خوفناک!

فرشته خانوم پیش از اینکه بخواد با نوید محمدزاده ازدواج کنه، یه بازیگر خیلی ساده بود که تو ایران هم چندان کسی نمیشناختش. حتی وقتی تو سریال قورباغه بازی کرد، اینقدر بازیگر جورواجور بود توش که چندان اهمیتی به فرشته داده نشد. اما به محض اینکه خبر ازدواج او با نوید خان پیچید، یهو انگاری یه بمب وحشتناک تو اینستا ترکید و خانوم یهو اومد تو صدر جدول اینستابازا.

بعد از اون دیگه فرشته خانوم با استایلای خاص و عجیب غریبش کل اینستا رو به اسم خودش ثبت کرد و یه جوری کف همه رو برید که باورنکردنی بود. چند وقت پیش هم که تیپ خاصش با آقای محمدزاده تو جشنواره ونیز سوژه خاص و عام شد و ایشون با یه استایل سر تا پا مشکی میون جمع اومد و عین جادوگر سیندرلا از خودش بعد از ممنوع التصویری رونمایی کرد. قبلش هم که با یه تیپ فوق العاده متفاوت تر تو جشنواره کن اومد که عین زره رستم بود و انگار به جنگ با کسی اومده بود.

dds

فازگیریای فرشته حسینی با نویدی فک همه رو چِسبوند زمین!

اما برسیم به فازهای عاشقانه ای که نوید محمدزاده با فرشته حسینی داره و روز به روز هم بیشتر از قبل میشه. از اونجایی که فرشته خانوم دیگه جزو بازیگرای خیلی خفن به حساب میاد و اسمش تو گوگل اوله و در صدر، یه پست جدید که میذاره تو کل اینستا وایرال میشه و تو این یه سال کل پیجشو پر کرده با فوتوهای دو نفره خودش و آقاش که هر کدوم هم داره واقعا نشون میده ه خانوم قصد داره خوشبختیشو به رخ همه دنیا بکشونه.

فرشته خانوم مدتی پیش تولدش بود و آقای نوید خان که خیلی راحته تو پیجشُ هی دوست داره فرم مارادوناییش رو به همه ثابت کنه و با ریلکس بودنش خودش رو حسابی معروف کرده و پولش هم که یه جوری از پارو بالا میره که اگه نهایتش هم ممنوع الکارش کنن عین خیالش نیست.

fd

 

gf

کمی بیشتر با فرشته حسینی!

فرشته حسینی متولد 1376 و نوید محمدزاده 11 سال از او بزرگ تر است. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد. فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌ خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌ است.

f

jn

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مهدی ارسالی در

    اخه چه بگم امرو ی جوک نتونستم. سبت کنم

  • مردم عادی ارسالی در

    نوید داره تبلیغ سیگارمیکنه 😄🌷

  • محمد ارسالی در

    اَه. چقدر بدم میاد از هردوشون

  • ناشناس ارسالی در

    من نویدوخییییلی دوست دارم ولی وقتی فهمیدم بافرشته ازدواج کرده خیلی حیفم اومد.آخه بایکی خیلی بهترازفرشته میتونست ازدواج کنه‌.چرا اون

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی