|

"نفیسه روشن" با تیپ دهه نودیش لب آب؛ با شویِ مایه دارش اینستا رو آسفالت کرده!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن بازیگر مطرح سینما که این روزا داره با کلینیک زیباییش اینستا رو میترکونه، حالا با یه استایل ناجور عکسی انداخته که بیا و ببین!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نفیسه روشن از بازیگران مطراح و محبوب سینما و تلویزیونه که شاید این روزا چندان در حرفه اصلی خودش مشغول نباشه، ولی در حوزه های دیگه مثل بلاگری داره حسابی میدرخشه و کس هم جلودارش نیست. نفیسه روشن آخرین بار با سریال "مانکن" به عنوان یک بازیگر دیده شد، ولی حالا یه کلینیک زیبایی در بهترین جای تهرون واسه خودش دست و پا کرده و داره حسابی پول پارو میکنه. از اونجایی که نفیسه روشن طرفداری زیادی بین مردم داره تونسته با همین کسب و کارش هم نزدیک به 3 میلیون و 200 هزار فالوور تو پیجش داشته باشه.

اما نفیسه خانوم روشن از آخرین باری که او رو دیدین، زمین تا آسمون فرق کرده و اگر حالا برین تو پیجش و یه نگای بهش بندازین، قطعا با شخص دیگه ای روبه رو میشین که عین دخترای هجده ساله شده. نفیسه خانوم در میون این حجم تغییرات هر دفعه با یه استایل متفاوت هم از خودش رونمایی میکنه که با دیدنش رسما تمام کرک و پرتون میریزه. این بازیگر به تازگی با یه استایل اسپرت خیلی خفن با شلوار جینی که رسما از زاپ یه چیزی اونورتره از خودش رونمایی کرده و سعی داره بگه از همه جلوترم!

q

وقتی نفیسه روشن کلا کارش شده ماست مالی!

نفیسه خانوم این روزا بدجوری درگیر شده با کارای کلینیک زیباییش و میخواد هر طوری که هست یه جوری مایه تیله به هم بزنه که کسی به گرد پاش هم نرسه. از اونجایی که نفیسه روشن جزو بازیگراییه که خیییلی به خودش میرسه و زیر یه عالمه پروتز و بوتاکس خوابیده.

حالا یه دفعه با کلی ادا اصول میاد و همش میخواد واسه کلینیک زیباییش و دکتر دندونش و همه چیِ زندگیش تبلیغ کنه. این بازیگر که گویا تنها چیزیش که تغییر آنچنانی نکرده، استایلشه حالا اما با کلی آرا ویرا فِیسی واسه خودش ساخته که اون سرش ناپیدا!

w

f

r

نفیسه روشن با آقای مایه دارش مسابقه گذاشته سر پووول!

نفیسه روشن در اولین ازدواجش با یه آقای خلبان خیلی خفن بود که چند سالی میشه ایشونو گذاشته کنار و زده تو کار یه آقای پولدار خفن که گویا جزو سردمداران این مملکت هم هست. نفیسه خانوم که گویا دوست نداره کسی بفهمه آقاشون کیه، همش از دست اون فیلم و عکس میذاره و با انگشتر میلیاردیِ آقا مایه دارش میخواد بگه که خییلی خفنن و کسی به گرد پاشون هم نمیرسه.

حتی انگاری از قصد هی عکس میندازه و هی تو اون عکس آقا رو کات میکنه که باعث شده خیلی از کاربرای فضای مجازی به جوش و خروش بیفتن که اگه میخوای عکس ازش بذاری خب درست بذار و اگه نمیخوای این کارا دیگه چیه؟!!!

t

نفیسه روشن به طرز عجیبی از اونور بوم افتاده!

نفیسه خانوم اون زمانی که داشت تو سریال "اغماء" بازی میکرد، خیلیا او رو به خاطر چهره ساده و نچرالش دوست داشتن. ولی واقعیت اینه که خانوم بازیگر بدجوری افتاد تو کارای زیبایی و از هر طرف صورتش داره پروتز میپاشه بیرون.

نفیسه خانوم که عاشق استایلای خفن و جینگول مستونه و یه بار با یه تیپ مجلسی خیلی مایه داری از خودش رونمایی میکنه و یه بار دیگه با تیپی خیلی معمولی و سطح پایین، اما سعی داره همیشه و همه جوره اون لبخند همیشگیش رو داشته باشه و بگه من قوی هستم.

d

e

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    نفیسه اول دندوناتو درست کن تو ذوق میزنه

  • ناشناس ارسالی در

    آدم بی ریشه اینه دیگه

  • مهدی ارسالی در

    سرفه سرفه
    خوب حالا که گلوم صاف شد
    خدمتتون عرض کنم دوستان
    از قدیم گفتن هر چی بی ریخت تر ادا بیشتر

  • فریدا ارسالی در

    یخ کنید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی