|

"نفیسه روشن" از وقتی سینگل رِفته چه یونیک شده؛ خانوم عروس چیتان پیتان کرده مامااان!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن از بازیگرای به نامی هستش که دیگه راهشو عوض کردهخ و حالا خانوم مدیر شده و در سالناش از شیر مرغ تا جون ادمیزاد رو ارائه میده!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- نفیسه روشن بازیگر مشهور ایرانی می باشد که دیگه البته دیگه انگاری همه کاره هستند جز بازیگر! نفیسه روشن سالهاست که دیگه بیخیال این عرصه شده و تو کارای دیگه فعاله که البته از چشم ها هم خودشو رو دور نگه نداشته و با هر ترفند و راهی که شده حتی به اشتباه، رو بورس هنوزه که هنوزه مونده. حالا چرا اینو گفتیم چون خیلی از بازیگرامون هستند مثلا مثل خانوم شیلا خداداد که در بازیگری کمرنگ شدن اما از طرفی همه جا این چنین هستند و در لا به لای حواشی و جنجالت هم دیده نمیشن اما نفیسه روشن نوچ!

نفیسه خانوم روشن تا به حال ازش موارد مختلفی شنیده و دیده شده. از عشق و عاشقی های عجیب غریب بگیر تا فحاشی به کاربر و نشون دادن ضرب و شتم رو دستش و هزار ادا اطوار دیگه! حالا از این ها که بگذریم و برسیم به حال حاضر نفیسه خانوم باید بگیم که ایشون یه مدت همرو حرص داد با شوشو جانِ دومش که فلانه و عاشقه و پولداره و مقام داره و ... اما حالا خیلی وقته انگاری خانوم خانوما دوباره سینگل شدن و سرشون فقط تو لاک خودشونه! نفیسه روشن مالک برند شده و چند ماهی میشه که فعالیتش رو در کلینیک زیباییش شروع کرده. این سالن اینجور که نشون میده خدمات بسیار زیادی داره اما هنوز خیلییی نو پا هستش و معلومه وجود نفیسه روشن هم چندان درش تاثیر گذار نبوده که مثلا بخواد غلغله بشه از مشتری و بترکونه!

در ادامه تصویری از نفیسه روشن مشاهده می کنید که در کلینیک خود لم دادن استایل رنگی و براق و کفش های سیندرلاییشونم حسابی مورد توجه قرار گرفته!

Untitled

عروس نفیسه روشن چه عروس پر ملاااتی شده!

نفیسه روشن برای سالن های خود دو پیج باز کرده که یکیش برای مواردی مثل فیشال و پاکسازی پوست و ... ایناست. دیگری هم برای آیتم هایی مثل آرایش عروس و رنگ مو و ترمیم ناخن و ... ایناست! که خب قطعا اینهمه لاین مدیریتشونم خیلی سخته و شاید اصلا به همنی دلیلم هست که چندان مشتری ندارند!

در ادامه نمونه کاری از آرایش عروسشون رو مشاهده می کنید که البته این تنها نمونه در پیج بود!!!!

dd

خونه زندگی مجلل نفیسه روشن که گردن گیرش خرابه!

نفیسه روشن از اونجایی که ازدواج هایی مایه دارانه داشته و خب خودشم چند ساله که شاغله و حالا هم سالنی خفن دارهف خب از شرایط ماهی بسیار مرفهی برخورداره. اما معمولا بازیگران برخلاف بلاگر ها از خونه زندگیشون عکس و فیلم نمیذارن و خب نفیسه روشن هم چنین بود تا اینکه به تازگی تصویری از خونه مجللش منتشر کرد که البته طبق معمول همیشه خانوم روشن از آدما طلبکار بود و همه برو بد فرض کرد و خودش رو خوب!

fffcf

نفیسه خانم خوبی ام داره هاااا؟!

اما از خوبی های نفیسه روشن در میان خانومای بازیگر اینه که علاقه زیادی به میکاپ و عکاسی با دوربین حرفه ای داره اما حاقل راه به راه عکس هاشو با فیلتر های پلنگ اینستا تغییر نمیده و از چهره های نچرال جامعه خانم های بازیگر نیز هست.

خانومای بازیگر در ایران خیلی علاقه دارند تا آرایش ها غلیظ داشته باشند، حالا اینکه هر کدام چقدر عمل زیبایی دارن به کنار! البته هنرمندانی هم هستند مثل خانم لیلا حاتمی که دارای چهره ای نچرال و ساده هستند اما در عوض جایگاهی درخشان دارند.

Untitled

اما نفیسه روشن یه علاقه خیلی خوب دیگه هم داره و اون اینه که خیلی دوستدار حیوانات هستش و به حیوانات آسیب دیده کمک می کند.

بیوگرافی نفیسه روشن

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده وی موفق به اخذ مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی شده است. پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بود و برادرش هم‌اکنون مهندس پرواز می‌باشد.

نفیسه روشن برای اولین بار در سال 1391 وقتی دختر 30 ساله ای بود با یک خلبان هواپیمای مسافربری بنام «بهنام» ازدواج کرد. در ادامه ویدیوی منتشر شده از عروسی نفیسه روشن با همسر اولشون رو مشاهده می کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی