|

تریپ ژَذاب "نفیسه روشن" که روی خانومارو کم کرد؛ از شاهزادش چه گُل غولی گرفته!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن بازیگر سابق و خانوم مدیر حال حاضر می باشد که با شغل جدیدش خوش بر و رو ترم شد و حالا تصاویری زیبا منتشر می کند.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- نفیسه روشن از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی سال های دور بود که حالا کمی تا قسمتی از محبوبیتی که داشت کم شده! این موضوع رو خود خانوم بازیگر هم به خوبی میدونه و خب این مجادله بین نفیسه روشن و برخی از کاربرانی که دوستش ندارند دیگه داره تبدیل به جنگی دو طرفه میشه که یکی این میگه و دوتا اون! به همین دلیل نفیسه روشن دیگه مجبوره هر چند روز یکبار یا الفاظی رکیک به کار ببره و یا متنی با این مضموم بگه که قضاوت نکنید و ازین حرفا! 

اما خب چرا؟ چرا خیلی از بازیگران هستند که اصلا کاربر و مخاطب کاری به کارشون نداره و درصد نظرات منفی دربارشون خیلی کمه؟ چون خود خانوم بازیگر چندان اهل حاشیه سازی و بیان مواردی نامتعارف نیست! نفیسه روشن کلا تو این چند سال اخیر با همسر اولش که حاشیه داشت، با طلاق و اربعین پارسا و عشق دوم و... هم بیش از پیش جنجالی شد و یا بهتره بگیم رفتار و حرف هایی داشت که خودش خودش رو انداخت تو جنجال! 

حالا مدت کوتاهی میشه که نفیسه روشن آرامش بیشتری داره و چندان در مرکز توجهات نیست. اما نفیسه روشن چند ماهی میشه که از مشغله جذاب جدیدش رونمایی کرده و مدیر شده! خانوم بازیگر سالن زیبایی مجلل و پر خدماتی با نام خود باز کرده اند که هنوز نوپا هستش و اول کاره اما خب چون سالن نفیسه خانومه، خیلی زود شناخته شد. نفیسه روشن به تازگی تصاویری رو استوری کرد که نشون میده اپراتورش تو پیج سالن گذاشته و حسابی برای خانوم مدیر دلبری کرده. 

Untitled

تصویر بالایی رو مشاهده کردید؟ نفیسه روشن با دسته گل خوشگلی که گرفته حسابی ذوق زده هستش. اما سوال اینجاست که آیا این دسته گل رو هم باز آقای عشق تقدیم خانوم خانوما کردن و یا بچهای سالن!

نفیسه روشن قبل از انتشار این تصویر ، استوری دیگری منتشر کرده بود که همنی دسته گل بود اما اینبار بدون خودش و با وجود جمله ای زیبا!

Untitled

نفیسه روشن و شاهزاده سوار بر اسب دوم در چه حالن؟!

البته که مدتی میشه از عشق و عاشقی نفیسه روشن موردی و یا حرفی دیده نمیشه چرا که تا همین چند وقت پیش خانوم خانوما مدام از دست و بازو و نیم تنه‌ی فرد جدید میذاشتن و جملاتی بسیااار عاشقانه هم میزدن تنگش که خب این جملات اونقدر گاهی عجیب میشد که خیلی از کاربران برای نفیسه خانوم تاسف میخوردن که چقدررر خودت رو عاشق و شیفته نشون میدی!! یکم سنگین تر!

نبود این مسائل و قطع شدن یهوییه عاشقانه های نفیسه روشن باعث شده تا باز هم نظرات عجیب غریب کاربران به سوی وی روانه بشه و شایعاتی هم درباره جدایی دوباره نفیسه روشن شنیده بشه.

البته که این تنها شابعه نیست و بعید هم به نظر نمیاد که با وجود اونهمه جار زدن به یکباره ساکت شدن بی دلیل باشه! در ادامه نمونه ای جنجالی مواردی که گفتیم از قبل رو مشاهده می کنید.

خوش و بش نفیسه روشن با یه گاااو!

نفیسه روشن در کل علاقه بسیار خاص و زیادی به طبیعت و حیوانات داره و خب تو این مدتم که رفته و کلا شمال زندگی یمکنه این موضوع بیشتر ازش دیده میشه.

در صفحه اینستاگرام نفیسه خانوم روشن فیلم و عکس های بسیاری هست که ایشون با حیواناتی مختلف و حتی خطرناک ارتبط خیلی نزدیک دارن یا بغلشون کردن و خلاصه واقعا تو این موضوع احساسات به خرج میدن. نفیسه روشن در راستای تصویر بالا نیز که مشخصه رفته بود طبیعت گردی، ویدیویی هم از دو گاو استوری کرد که ریز داره باهاش حرف میزنه!

Untitled

خونه زندگی مجلل نفیسه روشن که گردن گیرش خرابه!

نفیسه روشن از اونجایی که ازدواج هایی مایه دارانه داشته و خب خودشم چند ساله که شاغله و حالا هم سالنی خفن دارهف خب از شرایط ماهی بسیار مرفهی برخورداره. اما معمولا بازیگران برخلاف بلاگر ها از خونه زندگیشون عکس و فیلم نمیذارن و خب نفیسه روشن هم چنین بود تا اینکه به تازگی تصویری از خونه مجللش منتشر کرد که البته طبق معمول همیشه خانوم روشن از آدما طلبکار بود و همه برو بد فرض کرد و خودش رو خوب!

Untitled

بیوگرافی نفیسه روشن

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده وی موفق به اخذ مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی شده است. پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بود و برادرش هم‌اکنون مهندس پرواز می‌باشد.

نفیسه روشن برای اولین بار در سال 1391 وقتی دختر 30 ساله ای بود با یک خلبان هواپیمای مسافربری بنام «بهنام» ازدواج کرد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی