|

استایل مهسا حجازی رو بشناسیم

مهسا حجازی با استایل های اِلگانتش روی هرچی سانتی مانتال برده؛ مثل خانوم آتیش به پا کن

Mahsa Hejazi's Style

مهسا حجازی بانوی خوش پوش ایرانی در ونیز 2022 به قدری شیک و درجه یک استایل میکنه که میتونه یه الگوی بی نقص برای استایل خوب داشتن باشه.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مهسا حجازی از بازیگر های تازه نفس اما موفق و خوش پوش این روز های ماست که آوازه اش تا جشنواره های مهم و بین المللی هم رسیده مثل جشنواره ونیز 2022 که مهسا حجازی نازنین در کنار دیگر ایرانی های حاضر در جشنواره از جمله لیلا حاتمی، طناز طباطبایی و فرشته حسینی حسابی خوش درخشید و با استایل های ویژه و منحصر به فردش چشم ها رو خیره خودش کرد.

لیلا حاتمی- طناز طباطبایی - فرشته حسینی

مهسا حجازی بازیگر تازه کاری است که هنوز خیلی راه برای معروف تر شدن و شهرت پیدا کردن داره اما تا همین جای کار هم نشون داده که می تونه یه سلبریتی خوب و موفق باشه نه فقط در مسئله بازیگری بلکه در مسئله استایل کردن و تیپ زدن؛ برای همین هم می خوایم نگاهی بیاندازیم به استایل ها و اوت فیت های مختلف مهسا خانوم حجازی تا ببینیم چه ویژگی هایی در پوشش های ایشون وجود داره که باعث میشه همیشه تا به این اندازه خاص و زیبا باشه.

1.مهسا حجازی اصیل پوشی که زیباییش خیره کننده است

مهسا حجازی در جشنواره ونیز به معنای واقعی کلمه درخشید و جزو یکی از خوش پوش ترین و الگانت ترین خانوم های مراسم بود، اما اون چه که استایل های ایشون رو در این جشنواره از باقی استایل هنرمند ها متمایز می کرد، طراحی اصیل و سنتی ایرانی لباس هاش بود. مثلا لباسی که برای فوتوکال در نظر گرفته بود، سرآستین های، دکمه ها و شال کمریش کاملا با فرهنگ و سنت های ایرانی همسان سازی شده بودند، جالبه که حتا گوشواره هایی هم که مهسا خانوم حجازی برای این اوت فیت انتخاب کرده بود حسی از سنت و قدمت رو القا می کرد. در فرش قرمز هم استایلش که با الهام از لباس بانو فرح پهلوی طراحی شده بود و همین هم باعث شد چشم های زیادی روی مهسا حجازی قفل بشه.

مهسا حجازی

2.مهسا حجازی شیفته اکسسوری از نوع سطح بالاش

با نگاه کردن به اوت فیت های مختلف مهسا حجازی خیلی زود متوجه میشید که خانوم بازیگر در رابطه با اکسسوری یه جورایی زیادی سخت گیره شاید هم حتا بشه گفت که چندان علاقه ای به استفاده از اکسسوری نداره و هرگز با انواع دستبند و انگشتر و ساعت و این جور لوازم در مراسم ها شرکت نمی کنه، با این حال بانو مهسا حجازی خوب حواسش هست که چه جایی و چطور یک اکسسوری چشمگیر مثل گوشواره می تونه ظاهرش رو از این رو به اون رو کنه، و البته که تا به حال هم گوشواره های فوق العاده زیبا و دلربایی رو به گوش های ایشون دیدیم.

مهسا حجازی

3.مهسا حجازی طرفدار پترن و طرح

مشخصا مهسا حجازی به استفاده از پارچه های طرح دار و دارای پترن علاقه زیادی داره و به همین خاطر هم به مراتب بسیار زیاد از پارچه های طرحدار در استایل های مختلفش استفاده میکنه. باید به خاطر داشته باشید که استفاده از آیتم های طرحدار نیاز به جسارت و البته سلیقه بالایی داره، به خاطر این که اگر شما در استفاده از آیتم های پترن دار زیاده روی کنید و یا نتونید اون ها رو به خوبی با هم ست کنید، ظاهری آشفته و درهم خواهید داشت.

مهسا حجازی

به گزارش شایانیوز، یک نکته دیگه در رابطه با استفاده مهسا حجازی از آیتم های طرحدار اینه که مهسا بانوی زیبا و دوست داشتنی منحصرا علاقه ویژه ای به استفاده از طرح های سنتی داره و برای همین هم پارچه هایی که گل دوزی شدند یا نقش و نگار های سنتی دارند در اوت فیت های ایشون به طرز قابل توجهی دیده میشه.

مهسا حجازی

4.مهسا حجازی طرفدار پالت رنگی سنگین

مهسا حجازی مثل خیلی دیگه از خانوم ها و آقایون سلبریتی برای مراسم های مهم و فرش قرمز ها ترجیح میده که سراغ پالت رنگی ای ثبت شده و کم ریسک اما همچنان شیک و الگانت بره، این پالت رنگی شامل دو رنگ مشکی و سفید میشه. بله متاسفانه در این پالت تنوع و یا جسارتی وجود نداره اما واقعیت اینه که مشکی و سفید اگرچه نسبتا تکراری هستند و به مراتب در تن افراد دیده میشند اما هرگز از زیبایی یا ابهت اون ها کم نمیشه. البته که با این وجود تا به حال چندین بار شاهد بودیم مهسا حجازی از رنگ های اصیل، قدرتمند و البته درخشانی مثل سبز و زرشکی استفاده میکنه؛ با این حال میشه گفت که مشکی و سفید انتخاب های اول مهسا حجازی برای مراسم های مهم هستند.

مهسا حجازی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل مهسا حجازی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی