|

استایل ورزشی لاله مرزبان که شده مثل بچه های دهه هشتادیِ کوچه؛ چهرش چه روتین خوبی رفته!

laleh marzban shayanews

لاله مرزبان از بازیگرای همه چی تمومیه که هم چهره و استایل خوبی داره و هم هنر و توانایی جذابی در کارش و البته از همه مهمتر ورزشکاره!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- لاله مرزبان بازیگر جذاب و فول خوشگل ایرانیه که این روزا تو فیلم و سریالی دیده نمیشه اما خب با توجه به سابقه کاری که برای خود ساخته، میشه گفت هنرمندی واقعا هنرمنده!! نه به مانند برخی که تنها اسم هنرمند رو یدک میکشن! لاله مرزبان تا به اینجا در پروژه هیا بسیاری ایفای نقش داشته اما در اصل با بازی در سریال "ستایش" بود که عموم مردم با این چهره آشنا شدن و اونچه که از لاله مرزبان دیدن رو باور کردند. حالا شاید برانون سوال بشه که چیشد مگه که اینو گفتیم که خب باید در پاسخ بگیم لاله مرزبان تو ستایش نقش نازگل رو داشت و نازگل هم کاراکتری چادری و به شدت محجبه بود.

این در حالیه که لاله مرزبان در واقعیت اینچنین نیست و بسیاری از مخاطبین نازگل رو باور کرده بودن و بعد از دیدن تصاویر خانوم خانوما در اینستاگرام، شوکه و البته متعجب شدند. لاله مرزبان همممه جوره عکسی از خود به اشتراک گذاشته که خب با توجه به اینکه صفحه اینستاگرام هر کسی نشون دهنده شخصیت حدودی اون فرد هستش، لاله بانو هم اینجوریاست که مشخص شد خیلی اهل چیتان پیتان بازی و استایل های ناهنجار می باشد. اما در ادامه ابندا تصویری از وی مشاهده می کنید که طبق معمول باریگرا تو آسانسور گرفته شده و خانوم بازیگر رو بعد از ورزش نشون میده.

Untitled

وقتی لاله مرزبان وسط بازه! خانوم بازیگر هم اینوری هم اونوری 

لاله مرزبان از اون دسته چهره هایی هستش که هر دو جبهه بهش میاد و میتونه در بازیگری هم دو جانب رو قبول کنه و هم یه دختر شر و.شیطون با تریپای نامتعارف باشه و هم یه دختر آروم و باحجاب.

میگید نه؟ پس در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کندی که لاله مرزبان برای یکی از مراسمات سینمایی تشریف فرما شده بود و استایل نامتعارف خانوم مورد توجه کاربرن قرار گرفت!

laleh-marzban5-vaghtesobh

لاله مرزبان و مرزهایی که هی رد میشه و میره واسه گردشگری

لاله مرزبان خیلی زیاد میره اونور مرزها و با وجود اینکه هنوز ازدواج نکرده اما به خودش حسابی میرسه و نمیذاره دنیا به کامش بد بگذره. لاله مرزبان یه دختر دهه هفتادیه که اوایل این دهه متولد شده و سن سال کمی هنوز داره. خانوم بازیگر گفتیم میکاپ اینا کمتر ازش دیده میشه اما در عوض خیلی زیاد اهل استایلای ناجوره و خیلی بوده که از خانوم بازیگر دیدیم با ظواهری نه چندان متعارف اومده جلو دوربین گوشی و یا عکاسان مراسمات سینمایی. 

اینکه خلق و خوی عکس انداختن تو بازیگرا خیلی هست خب یه امر طبیعیه چرا که میخوان دیده بشن اما برخی هستند به مانند لاله خانوم که دیگه انقدر شوووورش کردن که از هرررر زاویه ای که فکرش رو کنید خودشون رو به تصویر کشیدن!!

16562591666c2e

جلب توجه نه با استایل های خارجی بلکه به سبک خانومای ایرانی! چهره صافشو

خانومای بازیگر ایرانی خب همانند همه خانومای جهان هم عشوه گری بلد هستند و هم به خوبی میتونن استالی های جذاب برای خود بسازند اما از اونجایی که محدودیت دارند و دست و پاشون کمی تا قسمتی بستس، یه جور دیگه وارد عمل میشن! لاله مرزبان از همنی دسته خانوماست که تلاش میکنه تا صفحه اینستاگرامش علاوه بر اینکه تولید محتوای کار های مربوط به حرفش رو داره جذابیت عکسی هم داشته باشه و واقعا خلاقیت خوبی هم داره!

در ادامه استوری خانوم خانومارو مشاهده می کنید که زاویه و رنگ چشمگیری داره و نظر کاربران رو حسابی به خودش جلب کرده!

جدیدترین+عکس+از+لاله+مرزبان

یه چیزای باحال درمورد لاله مرزبان اون اولای بازیگریش

خب هر بازیگری تو صفحات مجازی یکسری اطلاعات اره که با مصاحبه ازشون نوشته شده و برخی هم پیاز داغ خالی بندی دارند. اما لاله طبق گفته خودش از دوران نوجوانی در مدرسه و سپس به صورت حرفه‌ای به تئاتر مشغول بوده و بعد از تحصیلات دانشگاهی دوره های آزاد بازیگری دانشگاه تهران را گذراند او در سن شانزده سالگی علیرغم مخالفت های خانواده مبنی بر ورودش به عرصه بازیگری در سال ١٣٨٨ با ایفای نقش کوتاه در سریال هوش سیاه به کارگردانی مسعود آبپرور وارد عرصه هنر شد. و سپس سال 92 با نقشی فرعی در فیلم هیس دخترها فریاد نمی‌ زنند پوران درخشنده تجربه حضور در سینما را کسب کرد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند است با تحصیلا ت بالا جذاب شیکپوش خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد استموفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل اهل تفریح وورزش مجرداست موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند است

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست با تحصیلا ت بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی