|

وقتی شقایق دهقان از مادر خیلی جَوونش رونمایی میکنه شبیه خودشه؛ استخونی بودا شد جاریش!

shaghayegh dehghan shayanews

شقایق دهقان بازیگر جذابیه که این روزا کم رنگ شده اما خب تو اینستاگرام فعالیت داره و اینبار انگار با نشون دادن مادرش یه کپی از خودش رو کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شقایق دهقان همیشه از دست بازیگران طنزی بوده که واقعا لبخند و حتی قهقهه رو به لب مخاطبش آورده. مثلا به یاد دارید که خانوم خانوما سریال "ساختمان پزشکان" رو 12 سال پیش بازی کرد و با خانوم شیرزادی که به تصویر کشید حسابی تو دل بیننده نشست! شقایق دهقان گرچه که اون سالها با این نقش کلی مسخره شد اما نشون داد به خوبی میتونه در یک کاراکتر بشینه و اون رو تو ذهن مخاطبش واقعی کنه که قطعا چنین قوی بودن از هر بازیگری برنماید! شقایق دهقان اما چند سالی میشه که انگاری دور بازیگری رو خط کشیده و حالا می بینیم که خانوم بازیگر دهه پنجاهی ما خسته شده از این عرصه و یا شاید هم از قصد کشیده عقب و دیگه دوست نداره راهش رو ادامه بده!

اما گفتیم خستگی! جالبه که بدونید شقایق دهقان اصلا و ابدا سن و سال کمی نداره، ولی با این وجود چهره ای داره به مانند قالی کرمون و خب از اونجایی هم که تیپاش جَوون پسندانه هستند و هنوز گرد پیری روش دیده نمیشه، اینکه خانوم خانوما چند سالشه کمتر نمایانه! شقایق دهقان از وقتی که کم کار شده در اینستاگرم عوض خیلی پر کار شده و می بینیم که خانوم بازیگر در رابطه با موضوعات مختلف تولید محتوا داره. وی از خودش و خونوادش تصاویری بسیاری تا به حال منتشر کرده اما اینبار رفت به سراغ آلبوم خاطرات و یه عکس زیر خاکی از خودش و مامانش پیدا کرد. این تصویر با نظرات مثبت و خوبی همراه شد و خیلیا به زیبایی مامان جان اشاره داشتند و خیلیا هم به شباهت مامان جان و شقایق دهقان!

shaghayeghdehghanofficial_346887876_3501126720176450_7217025782847147956_n+(1)

وقتی شقایق دهقان از جاری لاغره به تپلیه تبدیل میشه! خانوم وزن رهنما رو گرفت؟

میدونید که بهاره رهنما میشه جاری سابق شقایق دهقان و این دو بازیگر همسران دو چهره مشور دیگر بودند. برادران قاسم خانی که میشن پیمان و مهراب، سالها پیش با شقایق و بهاره ازدواج میکنن و هرکدومشون هم صاحب یک فرزند میشن از همسرشون میشن. اما متاسفانه حالا این چهر چهره همگی از هم جدا شدن و یا با کسای دیگه ازدواج کردن و یا هنوز سینگل هستند. 

جدا از این ها همیشه این بهاره رهنما بوده که تپلی دیده شده و به خصوص قبلا وزن بسیار زیادی داشت. شقایق دهقان نیز همیشه اون جاری استخونیه بوده که اندامی طریف داشته. حالا در ادامه می خوایم ببینیم ورژنی از شقایفق دهقان که افزایش وزنی باورنکردنی داره و یه جورایی شده بهاره دو!

اینجاست که باید گفت تپلی به یکی میادو به یکی نمیاد. مثلا اقای مهران غفوریان با چهره و فیزیکی چاق خیلی برای مخاطب بانمک تر و جذاب تر بودن اما خب مثلا شقابق دهقان اصلا بهش نمیاد و همون مانکن بمونه بهتره!

Untitled (1)

استایل های جَوون پسندانه شقایق دهقان دو دهه کوچیکتر!

خب شاید براتون سوال بشه که در ابتدای متن گفتیم شقایق دهقان جَوون تر از سنش مونده و میگرده، چجوریاست مگه؟ تو این دوره زمون که ترند روزگار شده عمل های زیبایی و کاشت همه چیز و تزریق سوزن و ... کم پیش میاد چهره هایی رو ببینیم به مانند خانوم شقایق دهقان نچرال مونده باشن! شاید بگین بابا سنش که کم نیست و اگه مثلا دهه هفتادی بود از این کارا میکرد که خب باید در پاسخ بپگیم مگه جاری سابقشون بهاره رهنما کم از این موارد استفاده داشته؟

شقایق دهقان سعی بر این داره تا در تصاویر منتشر شده از خود شادابی رو نشون بده اما خب گاهی هم اون روی ناراحتش میزنه بالا و جوش میاره! مثل وقتی که هر بار کرونا گرفته بود!!

shaghayeghdehghanofficial_1635788551_1

style.honarmandan_1622571915

fun933-3

وقتی بابای پسره شقایق دهقان، پسرشو بچه غول صدا میکنه!

شقایق دهقان که مدتهاست از مهراب قاسمخانی جدا شده، از وی پسری 14 ساله داره که ظاهر و قد و قامتی بسیار درشت پیدا کرده جوری که دیگه از باباشم گنده تره! در همین جهت آقای قاسمخانی یعنی پدر جانش واسه تولد پسرش نویان با انتشار تصویری از وی، بچه غولِ باباش خطابش کرد و مدتی هم سوژه کاربرا شد!

اما جدا از این ها مامان جانش یعنی خانم شقایق دهقان هم برای نویان تبریکاتی گذاشت که همراه با تصاویری نه چندان جالب بود. این عکس ها نویان با مامانش ژست هایی ناشایست دارد که مورد توجه و نظرات منفی همه قرار گرفت.

shaghayeghdehghanofficial_1642083432

کمی بیشتر با قایق دهقان! 

شقایق دهقان متولد 4 اسفند 1357 در آلمان ، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. خانوم خانوما تا مقطع دیپلم بیشتر نخوند اما وارد کلاس های عروسک گردانی شد سپس بازی در تئاتر رو تجربه کرد و با سریال پاورچین به شهرت رسید و حالا یک فرزند پسر داره که مشترک با مهراب قاسم خانی هستش.

شقایق+دهقان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی