|

خانوما اگه بعده عمل مثل بهاره رهنما میشید اصلا سمتش نرید / مثه یویو از تلفن آویزون شد

BAHARE-RAHNAMA SHAYANEWS

بهاره رهنما رو میشه از بازیگرای پر حاشیه ای دونست که این روزا بیشتر از این که بازی کنه تو اینستا داره گرد و خاک به پا میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهاره رهنما رو میشه از اون دسته از بازیگرانی دونست که خانوم همیشه برای دیده شدن راهی پیدا میکنه یعنی ایشون امکان نداره که دوره ی زیادی رو بدون حاشیه باشه حتی اگر خودش هم نخواد حاشیه یه جوری میاد و ایشون رو پیدا میکنه چون انگار بهاره رهنما این حواشی رو جذب میکنه و البته که ازشون بدش هم نمیاد چون به واسطه ی اون ها بیشتر و بیشتر دیده میشه چیزی که شاید بهاره رهنما خیلی بهش علاقه داشته باشه ولی خب حاشیه دو رو داره یعنی یکیش خوب و مثبته و دیگری هم منفی که در صورت زیاد شدن حاشیه های منفی اتفاق خوبی برای آدم نمیفته.

اینطوری شده که الان حس خیلی ها به بهاره رهنما اینطوری که یا به کلی ازش خوششون میاد و یا دوسش دارن و حد وسطی برای این موضوع وجود نداره و جالبه که ایشون بعد از حضورش در اینستا حواشیش رو بیشتر و بیشتر کرد ولی با این وجود یه عالمه فالوور داره در این فضا که خب جالبه و حتی با این فالوورها تعامل هم داره و گفتگو هم میکنه در کامنت پستاش و مثل خیلی از بازیگرا کامنتاش رو نبسته و این یعنی طاقت شنیدن حرف های منفی رو هم داره و خب بهشون بی توجهی میکنه! مثلا وقتی عکس زیر رو منتشر کرده خیلی ها گفتن گوشواره اش اندازه ی صورتشه ولی برای ایشون اصلا این نظرات مهم نیست!

بهاره رهنما

بهاره رهنما روتوش بازه ولی این جوش مجلسی از دستش در رفته!

این روزا توی فضای مجازی همه زیبا، خوش قد و بالا و خوش هیکل هستن و اصلا یه کسی که این موارد رو نداشته باشه وجود نداره ولی با این حساب معلوم نیست که اینایی که تو خیابون هستن کی هستن! یعنی همه زیبای محض اند؟ خیر عکسی که ما در این فضا مشاهده میکنیم برای گرفته شدنش هفت خوان رستم سپری شده اول که دست یه دکتر رو بوسیدن عکسای اینجوری از عمل دماغ و لیفت شقیقه تا ژل و کانتور صورت و یه عالمه کار دیگه که شاید من و شما اصلا اسمشون رو هم ندونیم در مرحله ی بعد هم که تمرین ژست خوب و استفاده از تکنیک های عکاسی و ادیت و روتوش پس با این حساب این عکسا خوب نشن دقیقا این وسط باید چی خوب باشه؟

اما یه موضوعی که وجود داره این هست که خیلی از ماها با دیدن این عکس ها این موضوع رو تجزیه و تحلیل نمیکنیم و نتیجه ی نهایی رو فقط میبینیم و بعد با خودمون میگیم وای خدا برای خلق این بنده ها چقدر وقت گذاشته که به این زیبایی هستن! 

بهاره رهنما

ولی همیشه فرآیند مهم تر از نتیجه هست که متاسفانه ما نتیجه رو ارجح تر میدونیم حالا چرا اینا رو گفتیم چون خیلی از بازیگرا هم در این فضا هستن که با چهره ی رویایی طاهر میشن اول که ما همیشه بازیگرا با گریم در فیلم ها دیدیم بعد هم برای هر مراسمی یه کیلو آرایش دارن اون هم به دست آرایشگرهای ماهر ولی وقتی عکس بدون آرایش اون ها رو میبینیم تعجب میکنیم و میگیم ای بابا اینا هم که شکل ما هست بی آرایششون مثلا یکی از بازیگرایی که اینجوری ظاهر میشه بهاره رهنما هست که پدر روتوش رو در آوورده ولی وقتی عکس زیر از ایشون منتشر میشه میبینیم که بله ایشون هم جوش میزنه و پوستش میتونه معمولی باشه نه فضایی پس ما ایرادی نداریم و نباید به این راحتی اعتماد به نفسمون رو قربانی کنیم!

بهاره رهنما

بکش خوشگلم کنه بهاره رهنما به شکایت بازی رسید

این روزا خیلی از افراد در تاب و تاب این هستن که تناسب اندام پیدا کنن و برای این موضوع خیلی کارا میکنن یعنی همیشه دور و بر ما یه نفر هست که همیشه در حاله رژیمه و شاید اصلا خودمون یکی از این افراد باشیم ولی در برخی از مواقع خیلی ها دست به دامن روش های تهاجمی میشن برای این که به تناسب اندام برسن که کی از اون ها عمل هست.

مثلا بهاره رهنما کاهش وزدن زیادی داشته که خب برای اکثر افراد جالب بوده ولی خیلی ها میگفتن ایشون با ورزش وزن کم کرده و خیلی ها هم معتقد بودن که با عمل این اتفاق افتاده که حالا با انتشار استوری زیر این که ایشون عمل اسلیو معده انجام داده واضح تره و گفته میشه که ایشون گفته در این سال ها به خاطره این عمل سختی های زیادی کشیده و حتی از دکترش هم شکایت کرده!

بهاره رهنما

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی