|

بهاره رهنما بعد لاغریش بالاخره داره خوشتیپی رو یاد میگیره حالا شد / ده بار دنیا اومد

BAHARE-RAHNAMA SHAYANEWS

بهاره رهنما رو میشه یکی از اون افرادی دونست که خانوم گاهی اوقات سوار بر اسب حواشی دیده میشه چرا که این روزا بازی جلوی دوربین نداره.

لینک کوتاه کپی شد
26

شایانیوز- بهاره رهنما رو کسی نیست که نشناسه چون این بازیگر پر حاشیه بیشتر از این که از سینما دیده بشه از تلویزیون دیده و شناخته شد و همونطور هم که میدونید تلویزیون رسانه ی خیلی بزرگی هست و مخاطب های زیادی داره که به خاطره همین موضوع خانوم بیشتر و بیشتر دیده شد ولی خب احتمالا بدونید که بهاره رهنما به همین موضوع بسنده نکرد و بعد از اون خانوم رو توی اینستاگرام با حواشی مختلفی میدیدیم که همین موضوع باعث میشد یه دو دستگی بین مردم شکل بگیره و یه عده این بازیگر رو دوست داشته باشن و یه عده هم دوست نداشته باشن چون حواشی همیشه دو طرف داره یا باختن و یا سود.

که خب معلوم نیست چند درصد از این دو حالت نصیب بهاره رهنما شده چون ایشون یه صفحه ی میلیونی داره و افراد زیادی خانوم رو فالو دارن و کارهاش رو دنبال میکنن ولی خب میدونید که توی مجازی فالوور بودن صرفا به معنای فن و طرفدار بودن نیست چون یه عده در این بین یکی رو فالو میکنن که سر از کاراش دربیارن و در جریان اتفاقاتی که برای اون فرد میفته قرار بگیرن که خب این بیشتر جنبه ی کنجکاوی داره و چه بسا که همین افراد برای شخصی که فالوش کردن کامنت های منفی میذارن چیزی که توی پیج بهاره رهنما قشنگ به چشم میخوره. حالا در ادامه میخواهیم در خصوص این روزای خانوم بازیگر بیشتر براتون بگیم.

بهاره رهنما

بهاره رهنما یه جوری داره لاغر میکنه که دو روز دیگه ازش یاد و خاطره ای بیش باقی نمیمونه

داشتن یه زندگی سالم و ورزشکاری این روزا یکی از مهم ترین دغدغه های یکی از افراد شده که این موضوع رو میشه راحت از اینستاگرام هم مشاهده کرد که خب این افراد در بین سلبریتی ها و البته بازیگرا هم کم نیستن مثلا یکی از اون ها محمدرضا گلزار هست که در پی چند سال از خودش یه ورزشکار حرفه ای ساخت و براش فرقی نمیکنه توی ایران باشه و یا به خارج از کشور سفرکرده باشه یه روز باشگاهش رو ترک نمیکنه و انگار ورزش کردن یه جورایی مثل غذا خوردن از واجبات زندگیه آقای بازیگر شده که خب البته در این بین خیلی از فن های ایشون با دیدنش انگیزه برای ورزش میگیرن.

اما در این ین یه سری از افراد هم هستن که به جای ورزش کردن به عمل هایی مثل لیپوساکشن متوسل میشن برای این که وزن خودشون رو کاهش بدن که البته که یکی از پر ریسک ترین عمل هایی هست که هر کسی میتونه بره سراغ اون و در ایران هم همین اخیرا سه تا زن بابت این عمل جونشون رو از دست دادن! حالا چرا این ها رو گفتیم چون بهاره رهنما رو این روزا داریم با یه شکل و شمایل جدید که حاصل کاهش وزن شدید خانوم بازیگر هست مشاهده میکنیم که گفته میشه با عمل به این وزن رسیده. 

ولی حالا به تازگی یه عکسی از خودش منتشر کرده که تو اون باز هم کاهش وزن داشته که خیلی جالب و تعجب آوره چون اگر اینطوری پیش بره بهاره رهنما میتونه رکورد شکنی کنه البته که ممکن هست که در این عکس به علت پوشیدن لباس مشکی هم ایشون لاغرتر به نظربیاد و البته که اکسسوری های کشیده مثل گوشواره هایی که انداخته هم میتونن به این این موضوع دامن بزنن.

بهاره رهنما

کسی نبود به بهاره رهنما بگه شبیه صفحه ی شطرنج میشی نکن این کارو؟

این روزا لباس های ما جلوتر از خودمون به حرف میان و یه سری اطلاعات راجبه ما میدن که از همین جهت این که خوشتیپ باشیم بسیار مهمه چون بالاخره کسی دوست نداره که بد تیپ دیده بشه و افراد راجبش فکرای بد داشته باشن بنابراین خواه ناخواه بخواهیم و یا نخواهیم ما موجودات بصری هستیم و حتی خودمون هم در نگاه اول یه فرد رو از روی لباس هاش پیش داوری میکنیم تا بعدا به شخصیتش پی ببریم و ببینیم که اون فرد اونطور که ما فکر میکردیم هست یا نیست.

حالا در این بین لباس افراد سلبریتی هم یکی از مهم ترین چیزهایی هست که هر فرد معروفی باید به اون توجه کنه چرا که بالاخره این افراد رو میلیون ها آدم میبینن و یه عالمه طرفدار دارن باید هم شیک پوش و خاص به چشم بیان که بهاره رهنمای داستان ما در این موضوع یه مقدار از اون ور بوم افتاده و همیشه برای خوشتیپ بودن و البته به چشم اومدن به سراغ های عجیب و غریب میره که در بیشتر مواقع این موضوع نتیجه ی عکس میده مثل کلیپ زیر که به تازگی از خودش منتشر کرده و توی اون شاهده مانتو روسری ست شطرنجی هستیم در حالی که این رو هر کسی میدونه که وقتی یه لباس طرح دار میپوشی باید مابقی آیتم ها ساده باشه تا توجه به لباس طرحدار جذب بشه نه این که برای ست بودن باید همه چیز شبیه هم باشه!

وقتی بهاره رهنما ده بار به دنیا میاد!

یه موضوعی که همیشه بین سلبریتی ها بسیار ساده اطلاع رسانی میشه تولدشون هست که این دوستان اگر بخواهند که خیلی دیگه شاد باشن با یه کیک توی دستشون تولد میگیرن و اینجوری این موضوع رو اعلام میکنن ولی خب بهاره رهنما همیشه باید متفاوت باشه چرا که ایشون در همین چند روزه آذر که تولدش بوده با ده تا کیک مختلف عکس گذاشته و عنوان کرده که همه ی این تولدها رو دوستاش براش گرفتن و جالبه که در کامنت یکی فالووراش هم به این موضوع اشاره کرده.

بهاره رهنما

بهاره رهنما

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خوش ب حالت عقل نداری راحتی بخدا

  • تربتی ارسالی در

    به نظر من تک تک افغانها باید از ایران خارج شن

  • جهانشاه ارسالی در

    خانم رهنما با هزارتا عمل لاغری و زیبایی همچنان داره خودنمایی میکنه
    مردم خسته شدن
    نمیدونم خودش از این لوس بازیا خسته نمیشه

  • علی ارسالی در

    ایرانیان در طول تاریخ همیشه محجوب بوده اند . در این دوره چه شده که برای شهرت اینگونه تن نما با آرایش عجیب خود نمایی میکنند .

  • محمد ارسالی در

    عاشقشم واقعا خوشکله و نازه

  • عارف آل کثییر ارسالی در

    تنها آرزوم اینه که هیچ وقت نبینمت پیرزن

  • یک ایرانی ارسالی در

    این زنه چقدر خود شیفته هست.ولی خوشبحال شوهر دومش که زود از این زنه فاصله گرفت تا بدنام نشه.چند پیغام قبلا به حاجی دااه بودم که مواظب احترام و آبروت باش چون اسم این زنه بهمراه هر مردی باشه اون مرد بدنام میشه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی