|

رابطه ای عجیب با رابینهود!!

علت سرازیرشدن نهنگ های دوج کوین؟؟

DOGCOIN

حساب توییتر @DogeWhale Alert اطلاعاتی راجع به اینکه رابین هود چه مقدار Dogecoin در اختیار سرمایه گذاران خود گذاشته است..

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- حساب توییتر @DogeWhale Alert اطلاعاتی راجع به اینکه رابین هود چه مقدار Dogecoin در اختیار سرمایه گذاران خود گذاشته است. خوشبختانه سرمایه‌گذاران می‌توانند به کمک کیف پول‌های ارزهای دیجیتال که اخیراً راه‌اندازی شده‌اند رمزارزهای خود را جابجا و یا نگهداری کنند.Robinhood تقریباً با یک سوم از DOGE درحال معامله می باشد،رابین هود Robinhood بیان کرده است که اصلی ترین و محبوب‌ترین رمزارز میم،دوجکوین توسط اپلیکیشن کارگزاری محبوب Robinhood تقریباً 32 درصد از کل عرضه در گردش را به عهده دارد.

دوج کوین

این قیمت42,436,664,891 DOGE به ارزش 5,398,537,887 دلار است. در پستی بیان شده است که این پلتفرم امانت داره دارایی‌های مشتریان خود می باشد. پلتفرم Robinhood دوج کوین را در دو کیف پول در هشت آدرس ذخیره می کند. این جابجایی های Dogecoin بین کیف پول های ناشناس انجام شد،حساب توییتر مرتبط با DOGE که در بالا بیان شده است که به اشتراک گذاشته است.نهنگ‌های ناشناس سه انتقال بزرگ از Dogecoin داشتند. در مجموع،این نهنگ ها بیش از 800 میلیون DOGE را جابجا کرده اند.

دوج کوین

یک جابجایی بزرگ 400,781,942 DOGE (معادل 49,996,746 دلار) بود. دو جابه جایی دیگر هر کدام تقریباً 205 میلیون DOGE جابه‌جا کردند که هر کدام 25495252 دلار ارزش داشتند.به طرزی عجیب، زمانی که این مبلغ در DOGE برای اولین بار از چندین آدرس به یک کیف پول ناشناس منتقل شد، کارمزد تراکنش 12.92 DOGE (1.61 دلار) بود. وقتی این مبلغ به کیف پول ناشناخته دیگری منتقل شد، کارمزد آن حدود 2.04 Dogecoin به ارزش 0.25 دلار بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی