|

بنیان گذار دوج کوین رازی فاش کرد...

هدفی شگفت انگیز از دوج کوین!!

DOGCOIN

یکی از بنیانگذاران میم کوین فاش کرد که کیف پول Dogecoin حرکتی عجیب زده است!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-کیف پول MyDoge Wallet،به تازگی یک برنامه اختصاصی از Dogecoin (DOGE) برای کاربران iOS راه اندازی کرده است.این خبر توسط یکی از بنیانگذاران Dogecoin بیلی مارکوس در یک توییت در تاریخ 4 مارس منتشر شد: یک کیف پول اختصاصی dogecoin به تازگی برای iOS ساخته شده است،نگهداری و استفاده از آن بسیار آسان به نظر می رسد!

مارکوس همچنین گفت: که برنامه این کیف پول توسط تیم Dogecoin ایجاد نشده، این برنامه توسط گروهی ماهر ساخته شده است.باتوجه به داده ها توسط تیم MyDoge Wallet، این برنامه از انتقال DOGE از هر صرافی ارز دیجیتال و سایر کیف پول‌های رمزنگاری شده، مانند Robinhood و Coinbase پشتیبانی می‌کند.کاربران می‌توانند این برنامه را روی دستگاه‌های iPhone، iPad و iPod Touch با استفاده از نسخهiOS 12.0 یا بالاتر اجرا کنند. همچنین می‌توان آن را در Mac تراشه‌های Apple M1 با استفاده از macOS 11.0 یا جدیدتر اجرا کرد. 

شایان ذکر است که این اولین بار نیست که توسعه دهندگان مستقل برنامه های مرتبط با Dogecoin را ایجاد می کنند. در دسامبر 2021، آنها یک رباتDogecoin به نام SoDogeTip را در توییتر منتشر کردند و آن را جزء انجمن Reddit's Dogecoin نامیدند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی