|

دامیننس بیت‌کوین !

انفجاری مهم از طرف بیت کوین!

bitcoin

چرا فعلا روندی مشخص ندارد و در حال رنج زدن در ناحیه ۳۵ تا ۴۵ هزار دلار است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تحرکات دامیننس بیت‌کوین bitcoin آرام‌تر از قبل شده و دیگر خبری از حرکات شارپ در دامیننس نیست. البته این موضوع به تحرکات بیت‌کوین مربوط می‌شود؛ چراکه این ارز فعلا روندی مشخص ندارد و در حال رنج زدن در ناحیه ۳۵ تا ۴۵ هزار دلار است.

کارشناسان از دامیننس دو برداشت مختلف دارند: عده‌ای می‌گویند که احتمالا این چرخه بیت‌کوین به پایان رسیده و با ریزشی شدید در آینده، دامیننس حرکتی شارپ به سمت بالا خواهد داشت! چراکه در ریزش‌ها، معمولا بیت‌کوین کاهش کمتری را نسبت به سایر آلت‌کوین ها دارد و بسیاری از معامله‌گران برای فرار از این ریزش به بیت‌کوین پناه می‌برند.

اما عده‌ای دیگر همچنان وقوع آلت‌سیزن و آلت‌کوین پارتی را در آینده‌ای نزدیک محتمل می‌دانند و زمان حال را پایان چرخه بیت‌کوین در نظر نمی‌گیرند و برای این اثبات ادعا حرکت دامیننس را با چرخه‌های گذشته مقایسه می‌کنند.

بلند مدت بیت کوین

درصد بیت‌کوین‌هایی که آخرین بار بین ۶ ماه تا ۲ سال گذشته فعال بوده‌اند، در روندی صعودی به ۳۱.۳٪ رسیده‌ است. ۲۵٪ بیت‌کوین‌ها آخرین بار بین ۲ تا ۷ سال گذشته و ۱۹.۵٪ بیت‌کوین‌ها آخرین‌ بار زمانی بیش از ۷ سال گذشته جابه‌جا شده‌اند.

در مجموع ۷۵.۸٪ بیت‌کوین‌ها به تعداد ۱۴.۴ میلیون در ۶ ماه گذشته هیچ‌گونه جابه‌جایی نداشته‌اند و در دست سرمایه‌گذاران بلندمدت قرار دارند.

در نمودار موجودی بیت‌کوین‌ها با آخرین جابه‌جایی بیش از ۶ ماه، مشاهده می‌شود که فروش این دسته از سرمایه‌گذاران در اوج روند صعودی در انتهای ۲۰۲۰ و ابتدای ۲۰۲۱ آغاز شده بود و با افت قیمت در تابستان ۲۰۲۱ روند هولد کردن دوباره افزایش یافت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی