|

چند سیگنال حیرت انگیز از بیت کوین!

bitcoin

بیت‌کوین با اصلاح ناباورانه خود توانست حرکتی عجیب داشته باشد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیت‌کوین با اصلاح ناباورانه خود توانست کندل هفتگی جذابی را بالای ۳۰ هزار دلار ببندد تا اولین کندل هفتگی سبزرنگ خود را بعد از ۱۰ هفته به ثبت برساند. بیت‌کوین با ۴.۳۲٪ افزایش به نرخ ۳۱۰۹۶ دلار و مارکت‌کپ ۵۸۹ میلیارد دلار رسید و داده‌های سنتیمنت نشان می‌دهد تعداد کل بیت‌کوین‌های هولدشده توسط وال‌ها به رکورد جدیدی رسیده و بیشترین سطح ماهانه خود را لمس کرده است.

به‌علاوه تعداد آدرس‌هایی که حداقل یک بیت‌کوین دارند به ۸۴۸۹۳۹ رسیده است. اکنون چالش بسیار زیادی بین گاوها و خرس‌های بازار در میان است و به همین دلیل بیت‌کوین بالا و پایین سطح ۳۰ هزار دلار نوسان دارد.

از طرفی حجم بیت‌کوین تحت‌کنترل صندوق‌های قابل‌معامله بیت‌کوین Purpose، 3iQ Coinshares و BITO در ماه می افزایش داشت و به عدد ۱۹۷،۸۵۶ بیت‌کوین رسید. اما سرعت رشد تعداد بیت‌کوین تحت‌کنترل آن‌ها از آغاز ژوئن رشد قابل‌توجهی را تجربه کرد و باعث شد مقدار این شاخص تنها طی ۶ روز به سقف تاریخی ۲۰۵،۰۰۸ بیت‌کوین برسد.

گفتنی است منظور از این صندوق‌ها، ETPها یا همان محصول سرمایه‌گذاری قابل‌معامله است.و نکته قابل توجه دیگر این است که شرکت اکتاگون نخستین شرکتی است که ترازنامه خود را به بیت‌کوین تغییر می‌دهد. این شرکت امنیت سایبری کل دارایی نقدی و ترازنامه مالی خود را به این ارز تغییر داده و همچنین اعلام کرده است پرداخت کلیه خدمات به‌صورت بیت‌کوین را می‌پذیرد.

شرکت اکتاگون اعلام کرده هر مشتری که بخواهد پرداخت خود را با بیت‌کوین انجام دهد، شامل تخفیف ۵۰ درصدی نیز خواهد شد. این شرکت ادعا دارد نخستین کمپانی امنیت سایبری است که ترازنامه خود را به بیت‌کوین تغییر می‌دهد و در این زمینه از شرکت‌هایی نظیر مایکرواستراتژی الهام گرفته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی