|

فاش رازها؛زنگ هشدارهای بیت کوین!

bitcoin

با توجه به گفته های ارزنو قیمت بیت‌کوین در حال حاضر در محدوده ۲۹ هزار دلار قرار دارد. به نظر می‌رسد که ...

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- با توجه به گفته های ارزنو قیمت بیت‌کوین در حال حاضر در محدوده ۲۹ هزار دلار قرار دارد. به نظر می‌رسد که کندل هفتگی فعلی نتواند به رنگ سبز بسته شود که نشانه خوبی برای قیمت نیست و شک‌و‌تردید را نسبت به احتمال ریزش در طول هفته بعد افزایش می‌دهد. در صورت قرمز بسته شدن این کندل، رکورد جدیدی برای بیشترین تعداد کندل‌های نزولی هفتگی متوالی بیت‌کوین (در عدد ۹) ثبت خواهد شد.

در تایم‌فریم روزانه، تعداد زیاد برخورد قیمت به محدوده ۲۸،۶۰۰ تا ۲۸،۸۰۰ و سپس نفوذ قیمت تا ۲۸ هزار دلار، می‌تواند باعث ضعف این نواحی تقاضا شود و ممکن است در صورت برخوردهای احتمالی آتی قیمت به این سطح، در این محدوده حمایت لازم از قیمت صورت نگیرد و باعث افت آن به سطوح پایین‌تر شود. تشکیل سقف‌های پایین‌تر بعد از هر برخورد به محدوده حمایتی رسم‌شده نیز نشان از تضعیف قدرت خریداران در طول زمان دارد.

نمودار ارزش کل بازار رمزارزها نیز حمایت مهم‌ خود را به‌سمت پایین‌ شکسته و به نظر می‌رسد پولبک به آن نیز در حال تکمیل شدن است.در حال حاضر بیشترین حجم سفارشات خرید در صرافی بایننس در قیمت ۲۸،۳۵۰ و در صرافی کوین‌بیس در قیمت ۲۸ هزار دلار قرار دارند.

در هر دو صرافی در سطوح پایین‌تر، قوی‌ترین دیواره خرید در قیمت ۲۵ هزار دلار قرار دارد و تراکم سفارشات خرید در فاصله قیمتی ۲۸ هزار و ۲۵ هزار دلار زیاد نیست. در صورت عبور قیمت از محدوده ۲۸ هزار، این عدم تراکم می‌تواند باعث ریزش سریع قیمت شود. شاخص Taker Buy Sell Ratio نیز در هر دو صرافی از قدرت بیشتر فروشندگان خبر می‌دهد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی