|

بیت کوین پیش به سوی نابودی؟!

bitcoin

در ساعات نخست معاملات روز یکشنبه، بازار رمزارزها روند نزولی در پیش گرفته و اکثر کوین‌ها...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در ساعات نخست معاملات روز یکشنبه، بازار رمزارزها روند نزولی در پیش گرفته و اکثر کوین‌ها در محدوده قرمز قرار دارند.ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۱.۱ تریلیون دلار است که ۷.۹۲ درصد افت را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد. 

همچنین حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته ۲۱.۳ درصد افزایش یافته و به ۸۰.۵ میلیارد دلار رسیده است. بیت‌کوین  با ریزش بیش از ۶ درصد به قیمت ۲۷ هزار و ۵۱۸ دلار رسید.نشان می دهد بار دیگر تلاش بیت کوین برای فراروی از 31000 دلار ناکام ماند. بیت‌ کوین که تا پیش از این چند مرتبه از 30 هزار دلار عبور کرده بود نتوانست فراتر از این سطح مقاومت حیاتی پایدار بماند و بار دیگر به زیر سطح حمایت حیاتی 29500 دلار رفت.

بیت کوین برای آنکه دچار شکست حمایتی اساسی نشود، باید بتواند بالای این سطح باقی بماند. در حال حاضر، BTC در تلاش است تا حوالی منطقه حمایتی 29500 باقی بماند.همانطور که احتمالا قابل پیش‌بینی بود، قیمت بیت‌کوین ریزش شدیدی داشت و نتوانست حمایت ۲۸،۶۰۰ را حفظ کند و به محدوده ۲۷،۲۰۰ نیز رسید. از دیدگاه تکنیکال، محدوده ۲۶،۶۰۰ تا ۲۶،۸۰۰ مهم‌ترین حمایت فعلی قیمت محسوب می‌شود و باید واکنش قیمت را به آن بررسی کرد.

در صرافی بایننس و کوین‌بیس مهم‌ترین دیوار خرید در محدوده ۲۵ هزار دلار قرار دارد. تراکم ضعیف‌تری از سفارشات در محدوده‌های قیمتی ۲۶ هزار و ۲۵،۵۰۰ در صرافی کوین‌بیس قابل مشاهده است.

از طرفی ادوارد اسنودن، افشاگر معروف اطلاعات جاسوسی دولت آمریکا، گفته که به‌شدت طرفدار بیت کوین است، اما فکر می‌کند فقدان حریم خصوصی در شبکه این ارز دیجیتال می‌تواند به معنای شکست آن در طولانی‌مدت به‌عنوان یک سیستم پولی الکترونیکی باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی